Goeden dag,
Ik zal me even voor stellen.
Ik ben Marcel uit Zwolle (max23378)
Gistermiddag heb ik een Nieuwe Up! besteld en verwacht deze met een week of 2 a 3 wel te krijgen.
Het is de Move Up! geworden in deep black pearl, verder niet al te veel opties het executive pakket en een reserve wiel i.p.v. een plakset.
Ik zal de auto voornamelijk gaan gebruiken voor woon\werk verkeer aan gezien we ook nog een lease auto hebben
Groeten Marcel.
binnenkort een nieuwe Up! rijder
Re: binnenkort een nieuwe Up! rijder
Welkom Marcel !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Hopelijk heb je'm snel voor de deur staan en levert je nieuwe wagen veel rijplezier!
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!
Op naar veel fijne kilometers!
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit