1e ibi foto en 21/ 22-08-2013 bye Skoda hi Seat
-
- Vagling liefhebber
Re: Maze citigo On O.z.turbo s it is AIRRIDE??? MEI
Petrolhead Tom
Denk het wel, heb sowieso smallere banden en de randen worden een 0,5 inch smaller van de winter zodat ze ipv 7j - 6,5j worden. Dit om de poke in te dammen zeg maar heb keuzes ander afdraaien van de wielen naar andere et waarde kan ook nog. Wil deze set houden er gaat wel wat mee gebeuren maar verkopen nee dit is de enigste set die komt op deze auto.
Denk het wel, heb sowieso smallere banden en de randen worden een 0,5 inch smaller van de winter zodat ze ipv 7j - 6,5j worden. Dit om de poke in te dammen zeg maar heb keuzes ander afdraaien van de wielen naar andere et waarde kan ook nog. Wil deze set houden er gaat wel wat mee gebeuren maar verkopen nee dit is de enigste set die komt op deze auto.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ah ok! Ik denk dat je met een paar andere randen en een smallere band de poke kwijt bent. Dan staan ze flush. Mooi werk! Ik blijf het volgen. Vergeet je niet de updates hier te melden?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Petrolhead Tom
Updates komt goed houd, jouw/ jullie op de hoogte van wat wel en niet kan zeg maar.
Updates komt goed houd, jouw/ jullie op de hoogte van wat wel en niet kan zeg maar.
-
- Vagling liefhebber
Zo eff een update 2 maart is het zover, de h&r schroefset gaat onder de go dankzij antera. Daarna de juiste banden monteren op de oztjes 165-50 of 45 15 en karren maar, wielbouten incl slotset ligt thuis al te wachten. En ik ken ook niet wachten zeg maar.
-
- Vagling liefhebber
Re: citigo 2e beurt ingepland, eerste schade door onnozele
Update en downdate eerst maar de update:
De Banden worden de 165 45 15 toch ook omdat de wielen smaller gaan worden van de winter. En ga ze hopelijk met weken laten monteren.
Downdate een onnozele heeft schade toegebracht deur boem en krassen deze schade is gelukkig klein en word komende vrijdag al hersteld door deukedokter wat polijsten zal dit licht tot niet meer zichtbaar zijn.
De Banden worden de 165 45 15 toch ook omdat de wielen smaller gaan worden van de winter. En ga ze hopelijk met weken laten monteren.
Downdate een onnozele heeft schade toegebracht deur boem en krassen deze schade is gelukkig klein en word komende vrijdag al hersteld door deukedokter wat polijsten zal dit licht tot niet meer zichtbaar zijn.
Balen man! Hopelijk krijgt je deukendokter alles weg.MAZE schreef:Downdate een onnozele heeft schade toegebracht deur boem en krassen deze schade is gelukkig klein en word komende vrijdag al hersteld door deukedokter wat polijsten zal dit licht tot niet meer zichtbaar zijn.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Vet MAZE!!
Dikke Citigo!
Dikke Citigo!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
-
- Vagling liefhebber
Re: citigo almost update time
DonkUp
Hoop het ook, hoop dat er niet meer beschadigd word raamlijst of zo ivm stuk metaal wat er langs gaat om de deuk te verwijderen. Anders zuignap dan maar.
Up058
Dank je, hij gaat dik worden dat weet ik zeker.
Hoop het ook, hoop dat er niet meer beschadigd word raamlijst of zo ivm stuk metaal wat er langs gaat om de deuk te verwijderen. Anders zuignap dan maar.
Up058
Dank je, hij gaat dik worden dat weet ik zeker.
-
- Vagling liefhebber
Re: citigo almost update time
Zo weer even een update
Schade is hersteld, krassen zijn er voor 80% uit dus heel licht zichtbaar nog. Dus op de termijn professioneel laten polijsten.
En voor de wielen 2 updates,
0,5 inch ringen 4x deze gaan we opknappen
4x Skoda logo stickers 3d look zoals motorkaplogo zeg maar
Op naar 2 en 16 maart voor de grote updates
Schade is hersteld, krassen zijn er voor 80% uit dus heel licht zichtbaar nog. Dus op de termijn professioneel laten polijsten.
En voor de wielen 2 updates,
0,5 inch ringen 4x deze gaan we opknappen
4x Skoda logo stickers 3d look zoals motorkaplogo zeg maar
Op naar 2 en 16 maart voor de grote updates
-
- Vagling liefhebber
Re: citigo little low all show but no - GO
Downdate tijd,
De go staat sinds vanmiddag op de h&r schroef en staat er goed bij. Tevens zijn er nog een paar plakmods bijgekomen, foto s volgen morgen einde dag.
Next on the list bandjes voor de turbo s, en nu nog eff kijken welke maat, dit omdat ik niet verder wil zakken maar kas wel wil vullen met 15 inch anders gaan de oz s de verkoop in of ruil voor 16 of 17 inch. Ik heb een set 17 liggen maar weet het nog niet, ach zie wel ander plat patat dan maar
De go staat sinds vanmiddag op de h&r schroef en staat er goed bij. Tevens zijn er nog een paar plakmods bijgekomen, foto s volgen morgen einde dag.
Next on the list bandjes voor de turbo s, en nu nog eff kijken welke maat, dit omdat ik niet verder wil zakken maar kas wel wil vullen met 15 inch anders gaan de oz s de verkoop in of ruil voor 16 of 17 inch. Ik heb een set 17 liggen maar weet het nog niet, ach zie wel ander plat patat dan maar
-
- Vagling liefhebber
Re: citigo little low all show but no - GO foto
Foto s tijd.
Morgen andere banden bestellen, 155 60 15 dit omdat de auto me nu wel goed staat als daily. Ik kan nog een heel end zakken maar ga dit niet doen aangezien ik 170+ kilometers per dag rij. Maar als ik plat wil ken ik zeker nog rondom een 4 a 5 cm zakken zoveel draad heb ik nog over.
genoeg gepraat Foto s
dit is het even
Morgen andere banden bestellen, 155 60 15 dit omdat de auto me nu wel goed staat als daily. Ik kan nog een heel end zakken maar ga dit niet doen aangezien ik 170+ kilometers per dag rij. Maar als ik plat wil ken ik zeker nog rondom een 4 a 5 cm zakken zoveel draad heb ik nog over.
genoeg gepraat Foto s
dit is het even
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ben erg benieuwd hoe de genoemde bandenmaat onder de Citigo gaat staan i.c.m. met de O.Z. Turbo's. Wellicht dat ik je Citigo kan bewonderen op Battle Of The Small.
-
- Vagling liefhebber
ziet er goed uit, lekker laag
-
- Vagling liefhebber
Henri
Ben er zelf ook benieuwd naar,
Sciroccofrank
Dank je, maar we kunnen nog een stuk verder zakken dan dit gelukkig maar
Ben er zelf ook benieuwd naar,
Sciroccofrank
Dank je, maar we kunnen nog een stuk verder zakken dan dit gelukkig maar
-
- Forum newbie
hoeveel kun je nog zakken dan?
leuke auto zo !!!
leuke auto zo !!!
-
- Vagling liefhebber
Tuningfreaks
Dank je
Ik ken voor nog een 5 a 6 cm en achter rond de 3 a 4 cm. Dus zat nog om te zakken maar aangezien dit een daily, dagelijks vervoer is doen ik nu even niks met lager leggen staat me prima zo. Eerst kijken naar een beschermingsplaat voor Mn carterpan, en dan zakken.
Dank je
Ik ken voor nog een 5 a 6 cm en achter rond de 3 a 4 cm. Dus zat nog om te zakken maar aangezien dit een daily, dagelijks vervoer is doen ik nu even niks met lager leggen staat me prima zo. Eerst kijken naar een beschermingsplaat voor Mn carterpan, en dan zakken.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ben je niet bang dat je de volledige bodem van je auto aan gort rijdt op drempels?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Petrolhead Tom
Nu ben ik niet bang, maar als ik lager ga wel. Ik kom voorlopig thuis, op werk en bij fam en vrienden en redelijk makkelijk zonder te rustig schuin over een drempel heen gaan. Ik rij over best goede maar ook slechte wegen en voorlopig gaat alles goed. Nu zoeken naar nieuwe wielen groter dan 15 inch dus 16 of 17 inch.
Nu ben ik niet bang, maar als ik lager ga wel. Ik kom voorlopig thuis, op werk en bij fam en vrienden en redelijk makkelijk zonder te rustig schuin over een drempel heen gaan. Ik rij over best goede maar ook slechte wegen en voorlopig gaat alles goed. Nu zoeken naar nieuwe wielen groter dan 15 inch dus 16 of 17 inch.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
OZ Turbo's liggen toch klaar?