Up!, Citigo of Mii?*

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!

Heb jij een Up!, een Citigo of een Mii?*

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Nikooos » ma 04 feb 2013, 10:28

Omdat we op dit forum gezamenlijk tezamen zijn, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de samenstelling op dit moment.

Dus heb jij een Up!, een Citigo of een Mii?*

Hieronder is natuurlijk ruimte om aan te geven waarom je nou juist voor das Auto Volkwagen hebt gekozen, waarom je gevolgd wil worden als Skoda rijden of waarom je bent gegaan voor de auto emocion van Seat!

*Volgorde is puur random gekozen!!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Tino » ma 04 feb 2013, 10:33

Vondt de neus van de Skoda het mooist en met dezelfde specs toch iets goedkoper ;)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Nikooos » ma 04 feb 2013, 10:40

Bij mij hetzelfde verhaal eigenlijk. Daarnaast stond er een Go klaar die echt precies naar wens was, dus de deal was zo beklonken! :D
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Inge » ma 04 feb 2013, 19:17

De Skoda gaf me de beste deal. En moet zeggen dat ik het ook de mooiste van de 3 vind - vind de Skoda voorkant mooier dan van de Mi en Up. Ook heeft Skoda de meeste vrolijke kleuren en daar houd ik nu eenmaal van. Daarentegen vind ik het volledig glazenklep van de UP weer erg leuk.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door DonkUp » ma 04 feb 2013, 19:22

Ik heb gekozen voor de 3 deurs Up! vanwege de volledig glazen achterklep en de lijn van de achterste zijruiten. Die knik maakt het model net wat sportiever.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door dubbel-UP! » ma 04 feb 2013, 19:42

+2
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Citigo
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 16:03

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Citigo » ma 04 feb 2013, 20:32

Citigo, yet to come.
Citigo 1.0 60pk Elegance Automaat Tornado Red, zwarte 15inch Auriga velgen, Panorama dak, 5deurs, All season en Travel pakket, Move & Fun.

Hera
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 16:14

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Hera » di 05 feb 2013, 05:56

Wij zijn voor de up! gegaan, vind'm toch de mooiste... Hoop dat we'm snel voor de deur hebben staan...
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door up! » di 05 feb 2013, 06:31

De up!, vanwege de grill, dashboard (verschilt weinig maar toch anders) en kofferklep. Wat betreft de knik in de zijruit van de 3-deurs up!, die is zeker karakteristiek maar ik vind de zijruiten van de citigo en mii mooier! Gelukkig heb ik inmiddels een 5-deurs up! met een rechte raamlijn :D
Enige jammere van de up! is dat er niet wat meer leuke kleuren leverbaar zijn...

Zoiets als deze:

Afbeelding

8-)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Nikooos » di 05 feb 2013, 15:01

Dat zou niets voor mij zijn, maar ik denk dat er maar weinig auto's standaard zo uit de fabriek rollen :P
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door N!jntje » di 05 feb 2013, 17:14

Nikooos schreef:Dat zou niets voor mij zijn, maar ik denk dat er maar weinig auto's standaard zo uit de fabriek rollen :P
zelfs als jongen van 22 zou ik zo in deze roze up rijden 8-) ik vind hem super dik! Alleen gaan die 2 verschillende setjes velgen eronderuit.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Up!, Citigo of Mii?*

Bericht door Pop Up! » di 05 feb 2013, 19:43

Ik heb ook gekozen voor de UP! omdat ik het gewoon de mooiste vind van de 3. De knik in de zijruit, de neus met het grote logo, de zwarte glazen achterklep, die hem vooral lekker dik maakt bij een zwarte. En vind de binnenkant ook het mooiste van de 3, het stuur etc..Maar ja gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak en voorkeur en dat maakt het ook heel leuk en zie je gelukkig veel verschillende uitvoeringen (zelf aangepast naar wens) rijden :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie