Nieuw lid

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
MiekeMeijers
Forum newbie

Nieuw lid

Bericht door MiekeMeijers » ma 04 feb 2013, 10:19

Hallo iedereen!
Mijn naam is Mieke en ik ben 22 jaar oud. Ik ben nieuw op dit forum en wil graag wat wijzer worden over het brede scala aan volkswagens. Sinds ik mijn rijbewijs had heb ik hard gespaard voor een eigen autootje. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een tweedehands VW Golf 5. Ik ben erg tevreden over mijn autootje maar na enkele jaren trouwe dienst en een wat steviger salaris ben ik wel toe aan een wat nieuwer model. Heeft er iemand aanraders? :)

Nikooos
Vagling liefhebber

Re: Nieuw lid

Bericht door Nikooos » ma 04 feb 2013, 10:23

Ik denk dat er 3 keuzes op dit forum naar voren zullen gaan komen :D
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » ma 04 feb 2013, 10:29

Welkom op dit Forum het zal dus een UP/ MII /Citi Go gaan worden :lol: alleen nog even een leuke kleur uitzoeken ;)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » ma 04 feb 2013, 20:16

Welkom! 3 keuzes anders ben je hier aan het verkeerde adres :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » ma 04 feb 2013, 20:28

En binnen die 3 keuzes heb je weer een stuk of 10 keuzes.... ;) Dus keuze genoeg :p
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » ma 04 feb 2013, 20:30

DonkUp schreef:En binnen die 3 keuzes heb je weer een stuk of 10 keuzes.... ;) Dus keuze genoeg :p
Owja.... Welkom hier. Veel leesplezier en we horen wel welke van de 3 het wordt ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » ma 04 feb 2013, 21:50

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

MiekeMeijers
Forum newbie

Bericht door MiekeMeijers » di 05 feb 2013, 11:31

Bedankt voor de reacties! Zelf zat ik ook een beetje richting de Citi golf te denken. Moet alleen nog even kijken of misschien een tweedehands niet handiger is voor de portemonnee... Ben nog druk aan het inlezen!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 05 feb 2013, 16:43

Welkom!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » di 05 feb 2013, 23:30

MiekeMeijers schreef:Bedankt voor de reacties! Zelf zat ik ook een beetje richting de Citi golf te denken. Moet alleen nog even kijken of misschien een tweedehands niet handiger is voor de portemonnee... Ben nog druk aan het inlezen!
Welkom Mieke! De Citi Golf ken ik niet, heb je een fotootje van dit model Golf?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

MiekeMeijers
Forum newbie

Bericht door MiekeMeijers » wo 06 feb 2013, 09:24

Haha ik ben nu inmiddels weer een beetje van dit model afgestapt want de tweedehands exemplaren die ik kon vinden lieten nogal wat te wensen over.. Weten jullie wat over de Volkswagen Up? Ik vind dit wel een leuk modelletje en de prijs valt ook nog mee.

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » wo 06 feb 2013, 10:08

MiekeMeijers schreef:Haha ik ben nu inmiddels weer een beetje van dit model afgestapt want de tweedehands exemplaren die ik kon vinden lieten nogal wat te wensen over.. Weten jullie wat over de Volkswagen Up? Ik vind dit wel een leuk modelletje en de prijs valt ook nog mee.
ik denk dat er een hoop mensen kunnen antwoorden over de up :)
Ikzelf rij er ook 1tje. Een high up!

Het is een beetje de vraag wat je wilt betalen voor een Up! En ook wat jou eisen zijn die minimaal in de auto zitten.
de 1 vind een radio wel belangrijk... de ander niet. net zoals vele andere dingen!
Als jij wat eisen van de auto op papier zet dan wil ik best ff kijken of ik jou van verdere info kan voorzien ;)
En als je specifieke vragen hebt dan kun je deze natuurlijk ook op het forum zetten ;)

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » wo 06 feb 2013, 12:48

Nee hoor, wij weten nix van de VW Up :lol: :lol: :lol: :lol:
Tuurlijk wel ;)
Als je wat wilt weten, roep maar !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

MiekeMeijers
Forum newbie

Bericht door MiekeMeijers » do 07 feb 2013, 10:22

Ik wil inderdaad graag een radio, en de prijs natuurlijk niet te veel maar rond de 7000,- moet wel haalbaar zijn. Zuinig rijden vind ik ook erg belangrijk, net als airco :P.

Psycho_Mantis
Vagling liefhebber

Bericht door Psycho_Mantis » do 07 feb 2013, 11:26

De up is er vanaf € 8.790,-
En dan zit er helemaal niets op, gelukkig wel een stuur en een motor. Maar meer niet.

2de hands zijn er nog niet veel up's te vinden.

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » do 07 feb 2013, 13:35

Je mag de onze wel kopen voor 11, nieuw was ie 13.

Ben bang dat je voor 7 geen knappe up kan vinden hoor...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » do 07 feb 2013, 13:42

Je moet er ook bij nadenken dat de up een flink bedrag heeft voor afleveringskosten.
maar voor 7000 euro ga je het niet redden nee. 2ehands is er nog maar heeeeeeel weinig te vinden.

De optie is er natuurlijk wel om richting de seat/skoda variant te kijken. Deze liggen in prijs iets lager.

Of je moet een up uit voorraad kopen! Dit scheelt soms zomaar 1000 euro. en deze 1000 euro kun je dan of in je zak steken of extra opties van kopen :P

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » do 07 feb 2013, 20:17

Ik krijg het gevoel dat Mieke de boel een beetje aan het neppen is :shock: . Maar misschien ook niet.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

MiekeMeijers
Forum newbie

Bericht door MiekeMeijers » vr 08 feb 2013, 09:23

Eerlijk gezegd weet ik er gewoon weinig van af en ben hier juist om een beetje wijzer te worden. Deel alleen mijn opties en voorkeuren hier...

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » vr 08 feb 2013, 09:44

Als je interesse breder is dan:
VW Up
Skoda CitiGo
Seat Mii
dan is het verstandig om ook andere fora te bezoeken want dit forum is gericht op alleen de drie bovenstaande modellen.

Gezien de prijsindicatie die je gegeven hebt is het verstandig om eerst eens te kijken welke autoos binnen dat budget vallen, dan kun je vandaar uit verder kijken welke auto je wilt en misschien is dat dan wel niet 1 van de 3 type autoos waar we hierover praten.

Succes met je keuze.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Plaats reactie