Alle lampen binnen
Re: Alle lampen binnen
vind je hier dan van
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ik zeg...vind je hier dan van
Post je specs eens van al je lampen met linkjes enz dit is tot nog toe de 1e up die in mijn ogen een mooi lichtpakket heeft voor
dank u dank u dank u dank u
zal zo even alles eens bij elkaar gaan rapen
zal zo even alles eens bij elkaar gaan rapen
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
de led lampen: http://www.carnjoy.nl/t20-1smd-led-met-lens.html >>>>zie *
xenon: http://www.carnjoy.nl/silver-line-xenon-629.html
de xenon zijn nu nog xenon met hallogeen (dim en grootlicht) dat wordt nog veranderd naar h4 bi-xenon
* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
ik heb de 2 kabels van de dag rij verlichting samen gekoppeld (hoog en laag) dan branden ze namelijk ook met de xenon samen..
xenon: http://www.carnjoy.nl/silver-line-xenon-629.html
de xenon zijn nu nog xenon met hallogeen (dim en grootlicht) dat wordt nog veranderd naar h4 bi-xenon
* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
ik heb de 2 kabels van de dag rij verlichting samen gekoppeld (hoog en laag) dan branden ze namelijk ook met de xenon samen..
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Deze led lampjes zijn tenminste betaalbaarGuidoUp schreef:* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
Je zegt hoog en laag gekoppeld. APK en wettelijk gezien... Mag dit wel?
Je dagrijverlichting brand toch zowiezo? Alleen half wanneer je je normale lampen aanhebt. En heel wanneer je niks aan hebt?
Wettelijk gezien mag het niet! Dagrijverlichting mag zodra de verlichting ingeschakeld wordt nog maar op 50% branden. In het geval van de Up!, waar een duplolamp (2 draads) in zit, gaat de dagrijverlichting uit en wordt het stadslicht ingeschakeld.N!jntje schreef:Deze led lampjes zijn tenminste betaalbaarGuidoUp schreef:* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
Je zegt hoog en laag gekoppeld. APK en wettelijk gezien... Mag dit wel?
Je dagrijverlichting brand toch zowiezo? Alleen half wanneer je je normale lampen aanhebt. En heel wanneer je niks aan hebt?
De led-dagrijverlichting van bijvoorbeeld Audi wordt dan gedimd om als stadslicht te fungeren.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ok duidelijk. Deze x ga ik niet voor illegaal
Niemand heeft toevallig fotows van dezelfde/andere leds waarbij de kleur iniedergeval wit of lichtblauw blijft? (niet dat het lampje geel word....
Niemand heeft toevallig fotows van dezelfde/andere leds waarbij de kleur iniedergeval wit of lichtblauw blijft? (niet dat het lampje geel word....
mijn dealer deed er niet moeilijk over omdat ik een goede klant ben (pap en mam nieuwe cc gekocht)
en ja.. over 4 jaar pas op apk dan heb ik wel alweer een andere auto hahahaahahah
en ja.. over 4 jaar pas op apk dan heb ik wel alweer een andere auto hahahaahahah
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Je kan ook in een algemene verkeerscontrole terecht komen of staande gehouden worden door een overijverige bromsnorGuidoUp schreef:mijn dealer deed er niet moeilijk over omdat ik een goede klant ben (pap en mam nieuwe cc gekocht)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
vandaag gaat de xenon eruit en komen ook de osram night breaker plus erinRon UP schreef:Zojuist mn lampen verzameling compleet.
De NightbreakersPlus H4 uit de United Kingdom
De Chrome knippers uit Hongarije
De T10 leds uit China
De Piaa dagrij/stadslicht lampen uit Nederland Importzaak (ook set voor collega) dus geen problemen met canbus !! Geschikte LEDs zijn er niet.........
Nu de Up nog
bij mijn ouders zitten ze standaard in de audi a1.... TOP LAMPEN!!
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Hé Guido .., waarom haal je de Pilot Xenon er uit ..?
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun
een ballast is naar de kut
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
@ GuidoUp : Enig idee waardoor ..? Je hebt toch 2 jaar garantie? Zonde, je was er blij mee en trots op .., toch?
Ik heb me destijds laten verleiden door o.a. jouw positieve posts rondom de Bi-Xenon van Pilot. Eenmaal ge-installeert had ik echter de indruk dat de bestelde 6000K pitten ietwat van kleur verschilden, hetgeen ook werd geconstateerd door de Pilot dealer waar ik het setje gekocht had. Hij verving tot vier (!) keer aan toe beide pitten, en iedere keer dezelfde diezelfde ietwat gelige vlek op de muur waarop het licht toen geprojecteerd werd. Ik dacht uiteindelijk dat het aan de reflector lag! Toen een setje 8000K erin gestopt, die gaf geen gelige vlek op de muur, heb toen besloten de set er maar in laten zitten. 's-Avonds geeft het een hele mooie plas licht op de weg, bordjes en reflectorpaaltjes zie je tot wel twee honderd meter ver oplichten. De ietwat blauwige zweem vindt ik achteraf wel jammer en overweeg het te vervangen door 5000K pitten. Heb wel m'n bochtrijverlichting moeten de-activeren. De rechter mistlamp deed het niet meer, de linker 'tetterde' aan / uit als ik de linker bocht nam. Dat leek me niet gezond! Mocht iemand uit het forum weten hoe dit te omzeilen hou ik me vooralsnog aanbevolen.
Ik heb me destijds laten verleiden door o.a. jouw positieve posts rondom de Bi-Xenon van Pilot. Eenmaal ge-installeert had ik echter de indruk dat de bestelde 6000K pitten ietwat van kleur verschilden, hetgeen ook werd geconstateerd door de Pilot dealer waar ik het setje gekocht had. Hij verving tot vier (!) keer aan toe beide pitten, en iedere keer dezelfde diezelfde ietwat gelige vlek op de muur waarop het licht toen geprojecteerd werd. Ik dacht uiteindelijk dat het aan de reflector lag! Toen een setje 8000K erin gestopt, die gaf geen gelige vlek op de muur, heb toen besloten de set er maar in laten zitten. 's-Avonds geeft het een hele mooie plas licht op de weg, bordjes en reflectorpaaltjes zie je tot wel twee honderd meter ver oplichten. De ietwat blauwige zweem vindt ik achteraf wel jammer en overweeg het te vervangen door 5000K pitten. Heb wel m'n bochtrijverlichting moeten de-activeren. De rechter mistlamp deed het niet meer, de linker 'tetterde' aan / uit als ik de linker bocht nam. Dat leek me niet gezond! Mocht iemand uit het forum weten hoe dit te omzeilen hou ik me vooralsnog aanbevolen.
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun
door de bodem reineging is er aardig veel water in mijn ballast gekomen klote dure dingen... maar ik krijg idd een nieuwe maar hij gaat nu de verkoop in
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Iemand hier al getest met leds voor boven het kenteken aan de achterzijde?
Gaat hardstikke goed. Kunnen alle soorten T10 leds in.svN2K schreef:Iemand hier al getest met leds voor boven het kenteken aan de achterzijde?
ja, iksvN2K schreef:Iemand hier al getest met leds voor boven het kenteken aan de achterzijde?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
vanaf dag 1 er al in
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Forum newbie
Guido heb jij de ballasten met canbus of gewoon de standaard?GuidoUp schreef:
vind je hier dan van
zit zelf ook te kijken voor xenon in te bouwen! 6000k
zonderstofzuiger7 schreef:Guido heb jij de ballasten met canbus of gewoon de standaard?GuidoUp schreef:
vind je hier dan van
zit zelf ook te kijken voor xenon in te bouwen! 6000k
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels