stootstrips

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
ouolof
Forum newbie

stootstrips

Bericht door ouolof » di 19 feb 2013, 21:57

Dag beste mensen,
Ik zag deze stootstrips bij van Udenhout. Naast dat ze handig zijn vind ik het er ook nog wel stoer uitzien. Ik heb een Light Silver 4-deurs. Wat denken jullie?
Up stootstrip.jpg
up
Up stootstrip.jpg (22.7 KiB) 2990 keer bekeken
michael
Move Up, Light Silver 4-deurs

Ome Rolph
Vagling liefhebber

Re: stootstrips

Bericht door Ome Rolph » di 19 feb 2013, 22:23

Wel praktisch, niet mooi.
Wanneer ze in kleur mee gespoten zijn, zou ik er héél misschien aan kunnen wennen.
Mijn mening... aan jou de keuze. ;)
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

rondeg
Forum newbie

Bericht door rondeg » di 19 feb 2013, 22:31

Ik heb ze zelf mogen aanschouwen, ziet er prima en degelijk uit, in kleur spuiten of niet is heel persoonlijk.
Ze zijn niet gekocht omdat ik ze nogal dik vond ik, schat zo'n 12 mm, maar neem contact met Webshop "Van den Udenhout" hierover op, of ga daar kijken.

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » wo 20 feb 2013, 07:29

Ik vind de stoot strips wel praktisch maar niet mooi - tenzij in kleur gespoten of in chroom look.

Heb ze er bij mij dan ook (nog) niet opzitten.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » wo 20 feb 2013, 12:15

Neen niet voor mij...
up! Black BMT 75pk 3d

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » wo 20 feb 2013, 13:02

ouolof schreef:Naast dat ze handig zijn vind ik het er ook nog wel stoer uitzien. [...] Wat denken jullie?

michael
Ik vind ze ook wel handig, maar er zeker niet stoer uit zien. Het komt op mij wat goedkoop over. Meegespoten en evt een chroomkleurige rand aanbrengen kan er misschien wat aan verbeteren, maar zo als ik het nu op dit plaatje zie zou ik het niet willen.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

ouolof
Forum newbie

Bericht door ouolof » wo 20 feb 2013, 15:43

Grappig dat niemand het er goed uit vind zien. Bedankt voor jullie reactie. Ik vind ze inderdaad, zoals ze op de foto staan, wel goed passen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik van kleine compacte auto's hou (mijn eerste heb ik uit Italië gehaald, een Ferrari-rode Fiat 500, de eerste rugzak-versie) en deze strips het grote vlak van de deuren verdelen, waardoor de auto wat compacter gaat lijken.

Ik heb ze besteld en zal wel even een fotootje posten als ze erop zitten.

Groeten
Move Up, Light Silver 4-deurs

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » wo 20 feb 2013, 20:58

Succes! Ik ben benieuwd als ze erop zitten hoe het staat....vind ze zelf ook niet mooi.... :) wel praktisch!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie