Barst los!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Maak je die zelf of heb je iets gekocht?Nikooos schreef:
Ben wel met een iPhone appje bezig waarmee je gemakkelijk en snel je gebruiksdetails bij kan houden.
Ben ik zelf aan het maken. Kwam eigenlijk niet direct in de appstore iets tegen wat ik precies wilde hebben.Up&Go schreef:Maak je die zelf of heb je iets gekocht?Nikooos schreef:
Ben wel met een iPhone appje bezig waarmee je gemakkelijk en snel je gebruiksdetails bij kan houden.
Ze zouden gewoon een SDK vrij moeten geven voor de maps&more, in de auto integreren zou pas mooi zijn...Nikooos schreef:Ben ik zelf aan het maken. Kwam eigenlijk niet direct in de appstore iets tegen wat ik precies wilde hebben.Up&Go schreef:Maak je die zelf of heb je iets gekocht?Nikooos schreef:
Dat is dan altijd een mooie kans om in te duiken
Zo denk ik er dus ook over, leuk je verbruik en andere autokosten te vergelijken met anderen.Petrolhead Tom schreef:Wel jammer dat ze er geen website aan gekoppeld hebben waar je de gegevens van jezelf met anderen kunt vergelijken.
Dan laat ik me volgende week bij de levering verrassen.RickUP schreef:Een mattenset zat bij mij bij de kosten van het "rijklaar maken"
Wellicht is het afhankelijk van de dealer. Ik zou standaard velours matten erbij krijgen, maar heb dat laten wijzigen in rubber matten. Ben benieuwd of die er ook bij zitten als de levering volgende week plaats vind, maar denk het wel.Ome Rolph schreef:Dan laat ik me volgende week bij de levering verrassen.RickUP schreef:Een mattenset zat bij mij bij de kosten van het "rijklaar maken"
Thx.
Ik had er de luxste mattenset bij met up! logo en met een witte bies.Ome Rolph schreef:Ik heb vernomen dat er geen mattenset bij mijn high Up zit?! Klopt dat?
Als dat klopt, is mijn volgende aankoop een mattenset bij bovenstaande reclamemaker.