Voorstellen + vraagjes

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
michaeltjeh1
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 11:41

Voorstellen + vraagjes

Bericht door michaeltjeh1 » di 05 mar 2013, 11:44

Beste allen,

Ik rij momenteel een volkswagen polo Bluemotion 1.4 TDI met 127.000 kmter op de teller jullie voelen m al aankomen ik wil deze graag inruilen tegen een Volkswagen UP! ik ben al in gesprek met de dealer maar heb nog niet echt een bod gehad voor mijn huidige auto ik heb ongeveer een budget van 10.000 euro incl het inruilen van mijn huidige auto wat denken jullie dat ik bij zou moeten leggen? Vraagjes wat zijn de opties die ik echt MOET nemen op de UP! ? let op mijn budgets is 10.000 euro.. wat magertjes helaas..

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door henri » di 05 mar 2013, 11:59

Voor iedereen is verschillend wat er minimaal op zijn/haar Up/Mii/Citigo moet zitten. Voor de één is een Take Up meer dan compleet genoeg, een ander vindt een Black Up zelfs nog mager uitgerust.

Mijn wensenlijstje was het volgende:
- cv met afstandsbediening
- airco
- cruise control
- hoogteverstelling bestuurdersstoel
- elektrisch verstelbare spiegels

Als je 10.000 kunt/wilt bijleggen, dan moet het mogelijk zijn om een leuke Up samen te stellen.

Airco is altijd gunstig bij inruil van je auto. Verder zul je voor jezelf moeten bepalen wat je interessant/nodig vindt.

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Blackupzhz » di 05 mar 2013, 12:45

Allereerst welkom!

Ik sluit me aan bij de heer hierboven, het is persoonlijk.

Ons wensenlijstje bestond uit 3 zaken:
- airco
- donkere achterruiten omdat onze kinderen achterin zitten (en we kochten een nieuwe auto en wilden niet met Woezel en Pip schermpjes rondrijden ;-))
- 5 deuren, ook voor het gemak met de kinderen

Uiteindelijk was mijn vrouw helemaal verkocht van de Black Up i.v.m. De chromen stootstrips en mooie velgen, dus hebben we voor die uitvoering gekozen.

Groet en succes met de keuze!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Psycho_Mantis » di 05 mar 2013, 13:26

Zet eerst eens voor jezelf wat je zelf graag wilt.

Sommige kunnen dus totaal niet zonder cruise control en de ander maakt het niet zoveel uit.

Trouwens als je een Take up/Move up neemt, vergeet het sound pakket niet. Kost iets van 80 euro, maar dan heb je minste fatsoenlijk geluid in je auto.

Voor jou budget, ik zou als ik jou was gewoon de High up nemen voor € 10.690,-
Iets buiten je budget, maar ik neem aan dat je 690 euro nog wel kan overzien...

anders, neem dan een move up.
Dan kan je zelf nog kiezen wat je wilt, maar je zal hem niet zo compleet krijgen als de high up.

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door BarMove(d)Up » di 05 mar 2013, 15:59

Psycho_Mantis schreef: Voor jou budget, ik zou als ik jou was gewoon de High up nemen voor € 10.690,-
Iets buiten je budget, maar ik neem aan dat je 690 euro nog wel kan overzien...
Het moet wel heel raar lopen wil je niet voldoende voor je Polo terugkrijgen om dit bedrag te kunnen betalen.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

michaeltjeh1
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 11:41

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door michaeltjeh1 » di 05 mar 2013, 17:26

Beste,

Zojuist de aanbieding gehad van 7500 euro voor mijn Volkswagen Polo ik heb een volkswagen up samen gesteld met de volgende opties:

Model
up! move up! 1.0 BlueMotion Technology 44 kW/60 pk 5-versnellingen € 9.690,00

Lakwerk
Candy White € 0,00

Uitrusting van het interieur
Antraciet

Speciale uitvoering
Drive pakket € 385,00
Climatic € 490,00
Soundpakket € 85,00

+ De genoemde prijzen zijn consumentenprijzen inclusief btw en bpm, prijzen exclusief btw en bpm kunt u vinden in de prijslijsten.

Totaalprijs+ € 10.650,00

-------------------------------------

Ik neem expres nog geen RCD215 erin omdat ik deze waarschijnlijk toch vervang of deze achteraf erin koop dit is na mijn ervaring goedkoper?. Het drive pakket vind ik ook wel handig nu de inruilprijs meevalt doe ik die er maar bij :).

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Psycho_Mantis » di 05 mar 2013, 18:27

Die RCD 215 is best prijzig...
Je kan ook achteraf niet zomaar meer de Maps+more nemen zonder je auto te verbouwen

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Ome Rolph » di 05 mar 2013, 18:33

michaeltjeh1 schreef:Beste,

Zojuist de aanbieding gehad van 7500 euro voor mijn Volkswagen Polo ik heb een volkswagen up samen gesteld met de volgende opties:

Model
up! move up! 1.0 BlueMotion Technology 44 kW/60 pk 5-versnellingen € 9.690,00

Lakwerk
Candy White € 0,00

Uitrusting van het interieur
Antraciet

Speciale uitvoering
Drive pakket € 385,00
Climatic € 490,00
Soundpakket € 85,00

+ De genoemde prijzen zijn consumentenprijzen inclusief btw en bpm, prijzen exclusief btw en bpm kunt u vinden in de prijslijsten.

Totaalprijs+ € 10.650,00

-------------------------------------

Ik neem expres nog geen RCD215 erin omdat ik deze waarschijnlijk toch vervang of deze achteraf erin koop dit is na mijn ervaring goedkoper?. Het drive pakket vind ik ook wel handig nu de inruilprijs meevalt doe ik die er maar bij :).
Vergeet je de afleverkosten niet!! Dat is ergens tussen de €750 en €900.
Best pijnlijk wanneer je er geen rekening mee houdt.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Pop Up! » di 05 mar 2013, 19:02

Welkom! En het drive pakket is zeker een aanrader! Succes met je keuze en ik ben benieuwd!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door BarMove(d)Up » di 05 mar 2013, 19:10

Ome Rolph schreef: Vergeet je de afleverkosten niet!! Dat is ergens tussen de €750 en €900.
Best pijnlijk wanneer je er geen rekening mee houdt.
Hier afleverkosten €200 exl BTW. Dus daar zit veel ruimte lijkt me.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Ome Rolph » di 05 mar 2013, 19:15

BarMove(d)Up schreef:
Ome Rolph schreef: Vergeet je de afleverkosten niet!! Dat is ergens tussen de €750 en €900.
Best pijnlijk wanneer je er geen rekening mee houdt.
Hier afleverkosten €200 exl BTW. Dus daar zit veel ruimte lijkt me.
Daar valt dan nog wel t 1 en ander te winnen ja.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door JuP ! » di 05 mar 2013, 19:21

Allereerst welkom Michael !!
michaeltjeh1 schreef: Zojuist de aanbieding gehad van 7500 euro voor mijn Volkswagen Polo

ik heb een volkswagen up samengesteld(...)

Totaalprijs+ € 10.650,00
(...)
Je dealer levert die Up! met maar ± €3000 bijbetaling? Volgens mij is een dealer nooit zo happig om een auto te verkopen waar de bijbetaling minimaal is. Is het sowieso geen optie die Polo particulier te verkopen?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door BarMove(d)Up » di 05 mar 2013, 20:20

JuP ! schreef: Je dealer levert die Up! met maar ± €3000 bijbetaling? Volgens mij is een dealer nooit zo happig om een auto te verkopen waar de bijbetaling minimaal is. Is het sowieso geen optie die Polo particulier te verkopen?
Nou hier idem net €3000 overgemaakt en ga morgen auto halen.

Van de week nog even met de verkoper zitten praten, maar de marges op auto's zijn zo laag dat ze het moeten hebben van de klanten die blijven hangen voor onderhoud etc.

Daarom zo verbazingwekkend dat er dealers zijn die de klant als grof vuil behandelen (ook ik ben daar tegenaan gelopen bij de aanschaf van de Up! Je begrijpt bij die dealer heb ik niet gekocht. Met name vrouw zijn maakt bij sommige verkopers iets los: " Ach vrouwtje als je maar dat wil bij betalen, moet je voor een goedkoper type gaan". Met name het gebruik van vrouwtje of wijffie -----> Dag klant)
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

michaeltjeh1
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 11:41

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door michaeltjeh1 » wo 06 mar 2013, 08:18

Thx allemaal voor de reacties :).

Ik zit nog even te kijken en dat Maps & More is toch wel leuk dus denk dat ik dat er ook maar opneem.
Ik heb dit aanbod gekregen bij De Waal Autogroep Automuntstad in De Meern zou mij de volgende dag nog bellen met een aanbod maar die moeten nu nog steeds bellen dus die zijn niet zo happig.
Hoelang heeft het bij jullie geduurd dat de UP! geleverd werd?

michaeltjeh1
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 11:41

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door michaeltjeh1 » wo 06 mar 2013, 08:53

Zojuist teleurstellend nieuws betreft de financiën ik heb dus niet meer zoveel beschikbaar als dat ik had nu zit ik naar de volgende UP! te kijken het is een occassion:

http://www.dewaalautogroep.nl/734452.ht ... vPageType=

Wat vinden jullie? RCD 215 zal ik er later dus in moeten zetten ook is mij niet bekend of het Soundpakket hierop zit

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door BarMove(d)Up » wo 06 mar 2013, 08:53

7 weken, maar had 6 weken kunnen zijn als ik vorige week niet op vakantie was :D .

Nog paar uurtjes en dan ga ik de auto halen :mrgreen: .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Psycho_Mantis » wo 06 mar 2013, 09:34

michaeltjeh1 schreef:Zojuist teleurstellend nieuws betreft de financiën ik heb dus niet meer zoveel beschikbaar als dat ik had nu zit ik naar de volgende UP! te kijken het is een occassion:

http://www.dewaalautogroep.nl/734452.ht ... vPageType=

Wat vinden jullie? RCD 215 zal ik er later dus in moeten zetten ook is mij niet bekend of het Soundpakket hierop zit
Er zit geen sound pakket op
Ik zie namelijk geen gaten in de A-stijlen.
Je kan zelf speakers installeren, maar onthou dat de bedrading er ook niet standaard ligt.

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door henri » wo 06 mar 2013, 11:45

@michael: Als je grote waarde hecht aan bepaalde accessoires zoals bijvoorbeeld cruise-control, originele navigatie of de RCD 215, dan zou ik geen occasion-Up kopen, waar dit niet op zit. Even doorrijden met de Polo en sparen voor een nieuwe Up óf een occasion-Up opzoeken met de juiste extra's zal dan voordeliger uitpakken dan in/ombouw achteraf.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Ron UP » wo 06 mar 2013, 13:04

JuP ! schreef:Allereerst welkom Michael !!
michaeltjeh1 schreef: Zojuist de aanbieding gehad van 7500 euro voor mijn Volkswagen Polo

ik heb een volkswagen up samengesteld(...)

Totaalprijs+ € 10.650,00
(...)
Je dealer levert die Up! met maar ± €3000 bijbetaling? Volgens mij is een dealer nooit zo happig om een auto te verkopen waar de bijbetaling minimaal is. Is het sowieso geen optie die Polo particulier te verkopen?
Ik had een aanbieding voor onze Up om maar 600 euro bij te betalen incl afleverkosten en alles......dus ja, het is nog mogelijk hahahaaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Marco9n3
Vagling liefhebber
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 03 mar 2013, 11:35

Re: Voorstellen + vraagjes

Bericht door Marco9n3 » do 07 mar 2013, 06:49

Hey ik had gelezen dat je maar 7500 voor je Polo. Wat mij betreft is dat heel erg aan de magere kant .
Ik heb mijn Polo 9n3 uit 2006 met 185k op de teller voor intotaal met kortingen etc. Voor 5500 in weten te ruilen. Gewoon brutaal anders betaal je nog steeds de hoofd prijs. Je kan die verkoper beter een hartverzakking laten geven dat hij zegt maar meneer dat kunne we echt niet doen en dan een tegen bod vragen en dat hij vervolgens gaat onderhandelen met t hoofdkantoor van vw :p Ik zei dat ik bv dat de rij klaarmaak kosten echt veelste hoog waren ik zei daar op dus : ik heb toch geen golf besteld vroeg de verkoper vervolgens aan mij nee hoezo ik omdat de rij klaarmaak kosten echt veelste hoog zijn.

Al met al heb ik er €1001,45 nog af weten te praten qua opties heb mijn up nu voor €12.100 incl. 50/50 deal.

Succes✌
My ride: VW High UP!Bluemotion

ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)

(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)

Plaats reactie