Vanmiddag eindelijk mijn VW Up opgehaald en maar gelijk geregistreerd bij het vwupforum!
Het betreft een VW Move up 60pk BMT (voorraad auto) met excecutive pakket, Upsilon velgen, reservewiel en uitlaatsierstuk besteld bij van den Udenhout!
Eerste indrukken zijn super, op/aanmerkingen zal ik melden op het forum.
VW Move Up! opgehaald!
VW Move Up! opgehaald!
- Bijlagen
-
- Uppie 3.jpeg (232.54 KiB) 1121 keer bekeken
-
- Uppie 1.jpeg (200.25 KiB) 1121 keer bekeken
-
- Uppie2.jpeg (269.92 KiB) 1121 keer bekeken
VW Move Up! BMT 60pk Excecutive 16'' Upsilon Blackpearl
Re: VW Move Up! opgehaald!
Mooi hoor!!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Welkom!! En heel mooi, vooral je velgen...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom mooie auto en de wielen staan hem goed 

Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Ziet er goed uit met die velgen.
Wou ze eerst ook maar de dealer kon mijn geen goede deal doen dus zijn het de triangel velgen geworden.
Wou ze eerst ook maar de dealer kon mijn geen goede deal doen dus zijn het de triangel velgen geworden.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L