Je weet dat ze voor volgende week weer vorst voorspellen...henri schreef:Gisteren heb ik weer de zomerwielen onder de Ibiza geschroefd.(...)
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
Je weet dat ze voor volgende week weer vorst voorspellen...henri schreef:Gisteren heb ik weer de zomerwielen onder de Ibiza geschroefd.(...)
Ach, van een beetje vorst lig ik niet wakker. Zolang er maar niet weer een dik pak sneeuw komt te liggen, vind ik het allemaal wel best.JuP ! schreef:Je weet dat ze voor volgende week weer vorst voorspellen...(hoorde ik ook pas na míjn winterwissel)
Sorry dat ik het zeg maar bij een Smart kan ik me dat niet voorstellen. Toch wel een hele grote overgang.Jason schreef:Ach ,
Ik ging van een tt 265 pk getuned Quattro naar een Smart 1.0 fortwo..
Alles went, bij de pomp trek je straks een dikke glimlach...
henri schreef:Dashboardpad is in de kleur van de auto gespoten. Dit was alleen 'iets' meer werk dan gedacht. De pad is namelijk één geheel met de bovenzijde van het dashboard. Ook wordt er een leren High Up stuur gemonteerd.
Dat laatste zat ik zelf ook al over te denken, zou mooi zijn als een spacer de mogelijkheid bied om het stuur iets dichterbij te hebben voor mensen met wat langere benen.vwholic schreef:Wat ik me dan wel gelijk afvraag is of dat t niet goedkoper was geweest om gelijk een high Up te bestellen. Want dit is toch een behoorlijke hoeveelheid werk lijkt me.
Is het trouwens mogelijk om tussen het stuur en de bevestigingsplaat een spacer te plaatsen. Wil misschien het stuur wat verder naar binnen. Te korte armen t.o.v. de benen, of te lange benen t.o.v. de armen![]()
. Foto is te klein om dat goed te kunnen zien maar misschien kan degene die deze operatie heeft uitgevoerd daar makkelijk antwoord op geven.