Me rooie Uppie
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Me rooie Uppie
Vanmorgen heb ik de Up opgehaald. Hij staat nu voor de deur te glimmen.
Ben er erg content mee dat de Anzio Wave wielen zo goed staan onder mijn Up. Op een plaatje kan een wiel totaal anders uitvallen dan in werkelijkheid gemonteerd onder de auto. Ook medeweggebruikers hebben volop aandacht voor de wielen; erg leuk om te zien
Ben er erg content mee dat de Anzio Wave wielen zo goed staan onder mijn Up. Op een plaatje kan een wiel totaal anders uitvallen dan in werkelijkheid gemonteerd onder de auto. Ook medeweggebruikers hebben volop aandacht voor de wielen; erg leuk om te zien
Re: Me rooie Uppie
Ziet er heel goed uit, Henri. TOP!!! Lekker flitsend rood, met inderdaad nette velgen. Geniet ervan
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nice! Need more pics!!
Erg geinteresseerd in je dashboard en de maat velgen/banden
Erg geinteresseerd in je dashboard en de maat velgen/banden
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Foto's van het interieur komen later.
Velgmaat: 6Jx16" ET40 Anzio Wave
Bandenmaat: 185/50R16 Continental PremiumContact2
De wielen vallen perfect in de wielkasten. Spacers/spoorverbreders zoals bij de Abt Up zijn absoluut overbodig. Misschien dat het bij een extreem verlaagde Up optisch wel nodig is. Mijn Up zal op de standaard BMT hoogte blijven.
Velgmaat: 6Jx16" ET40 Anzio Wave
Bandenmaat: 185/50R16 Continental PremiumContact2
De wielen vallen perfect in de wielkasten. Spacers/spoorverbreders zoals bij de Abt Up zijn absoluut overbodig. Misschien dat het bij een extreem verlaagde Up optisch wel nodig is. Mijn Up zal op de standaard BMT hoogte blijven.
hij moooooooooooi hoor en die velgen staan hem uitstekend
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Gaaf henri ik heb ook deze kleur lekker pittig ik krijg hem vrijdag 6 april als goed is dus ook bijna
The Only Way is UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
mooie auto, benieuwd naar het interieur
Veel plezier.....
Veel plezier.....
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
De velgen sprongen mij direct in het oog, wat zien die er goed uit zo!
Super, veel plezier ermee! (moet lukken )
Super, veel plezier ermee! (moet lukken )
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
NICE!!!!
Mooi mooi! Ik ben ook benieuwd naar het interieur
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Ik heb ook een **-TPV-* kenteken!!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
En ik ben te laat voor TGV haha
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
voor een T doe ik het niet
en zijn er al foto's ?
en zijn er al foto's ?
Laatst gewijzigd door eas op zo 25 mar 2012, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Wij krijgen gewoon VAG denk ik
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
X komt in zicht en daarna snel de geheel nieuwe serie kentekens.
Off-topic:Up&Go schreef:X komt in zicht en daarna snel de geheel nieuwe serie kentekens.
Enig idee wanneer dat zou kunnen zijn? De Z komt ook nog na de X, neem ik aan? Of is die afgeschaft?
De volgende kentekenserie zal 1-KBB-00 worden en daar worden alleen de K, S, T, X en Z voor gebruikt...
Dus die is na twee jaar alweer op, daarna komt GB-001-B.
Edit:
Ah, kijk eens aan... ik heb een grappige site ontdekt: http://www.kenteken.mobi/
Misschien al wel bekend hier, maar ik zie 'm voor het eerst.
On-topic:
En... hoe zijn de eerste kilometers bevallen?
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Off-topic:Piedro schreef:Up&Go schreef:X komt in zicht en daarna snel de geheel nieuwe serie kentekens.
Enig idee wanneer dat zou kunnen zijn? De Z komt ook nog na de X, neem ik aan? Of is die afgeschaft?
De volgende kentekenserie zal 1-KBB-00 worden en daar worden alleen de K, S, T, X en Z voor gebruikt...
Dus die is na twee jaar alweer op, daarna komt GB-001-B.
Ik heb begrepen dat ze stoppen op een moment dat niemand het verwacht om te voorkomen dat mensen gaan wachten
Hi,
Allereerst moet toch even zeggen dat rood mijn kleur niet is, maar zo in deze combi met de UP en deze velgen echt een dikke auto. Zo zie je maar weer dat je geen 1 kleur niet mooi kan vinden .
Gefeliciteerd henri, dat heb je mooi voor elkaar .
Bryan
Allereerst moet toch even zeggen dat rood mijn kleur niet is, maar zo in deze combi met de UP en deze velgen echt een dikke auto. Zo zie je maar weer dat je geen 1 kleur niet mooi kan vinden .
Gefeliciteerd henri, dat heb je mooi voor elkaar .
Bryan
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Bedankt, Bryan.
Normaal gesproken is rood ook zeker niet mijn kleur In het geval van een Up vind ik het daarentegen weer de leukste kleur. Het model komt naar mijn mening het beste tot zijn recht in het rood.
Normaal gesproken is rood ook zeker niet mijn kleur In het geval van een Up vind ik het daarentegen weer de leukste kleur. Het model komt naar mijn mening het beste tot zijn recht in het rood.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
nog steeds benieuwd naar de interieurfoto's.............
Snap het wel, geen tijd, rijden,rijden,rijden
Snap het wel, geen tijd, rijden,rijden,rijden
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!