ingebroken in mijn up

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
GuidoUp
Forum eindbaas

Re: ingebroken in mijn up

Bericht door GuidoUp » di 23 apr 2013, 11:11

Alles is geregeld..
De auto wordt deels gespoten.. En ook van binnen..
Pid ook vergoed..
Hoef niks te betalen.. Schade was ongeveer 1370 euro...
Vrijdag is de auto klaar

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » di 23 apr 2013, 11:18

GuidoUp schreef:Alles is geregeld..
De auto wordt deels gespoten.. En ook van binnen..
Pid ook vergoed..
Hoef niks te betalen.. Schade was ongeveer 1370 euro...
Vrijdag is de auto klaar

Dat betekent dat je netto niets hebt ingeleverd behalve het gezeur om dit allemaal te regelen, waar je natuurlijk niet op zit te wachten. Maar mooi, dat het zo wordt afgehandeld.

Overigens sluit ik niet uit dat je nog een tijdje glas tegen gaat komen. Als het schadebedrijf niet heel erg zorgvuldig alles schoonmaakt, dan kom je jaren later nog stukjes tegen in de uithoeken van je auto. Maar misschien is dat mijn slechte ervaring met het schadebedrijf (Care Schadeservice Alexanderpolder)
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » di 23 apr 2013, 12:23

Ik heb net nog contact gehad.. Ze gaan de stoelen eruit halen om alles zorgvuldig na te kijken...
Omdat er ook schade is aan de binnenkant van het interieur en dat moet worden gespoten

Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

aut5MIIsport60
Vagling liefhebber

Bericht door aut5MIIsport60 » di 23 apr 2013, 13:08

Gelukkig netjes geregeld door de verzekering.
Bij onze wagens weet ook elke dief, dat er bij 99% geen alarm op zit. Enkel ledje voor startblokkering.
Heb zelf een grote voorkeur voor auto's zonder die kleine driehoeksruitjes bij voor- en/of achterdeur vanwege de intikgevoeligheid.
Maar dat maakt ze dus tegenwoordig ook al niets meer uit :-(
MII style Sport 60pk semi-aut5

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » vr 26 apr 2013, 17:35

De up is terug...
Zojuist opgehaald..
Hij heeft me foto's laten zien wat ze allemaal hebben gedaan..
Stoelen eruit.. Alles...
Ook het interieur is helemaal opnieuw gespoten..
Ziet er weer helemaal perfect uit...
Ook de pid is weer terug...

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » vr 26 apr 2013, 17:57

Hopelijk blijven ze nu met hun tengels van je auto af :|
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

enie-up
Vagling liefhebber

Bericht door enie-up » vr 26 apr 2013, 18:48

Kijk de uitzending van Buch in de bajes van gister maar eens terug ;)
Daarin een interview met een veel pleger die dat soort klusjes doet
Behoorlijk :shock:
Jat zelfs tom tom van de vrachtwagen chauffeur als hij aan het lossen is :shock:

G&G
Forum newbie

Bericht door G&G » vr 26 apr 2013, 19:55

GuidoUp schreef:vannacht hebben ze ingebroken in mijn up
het pid is weg en een ruit kapot en lakschade aan de deur
flikkers!
Pfffffffft, schokkend hoor! Met name de bijbehorende foto's laten niets aan de verbeelding te wensen over. :evil:
Fijn dat het naar tevredenheid gerepareerd is, maar hoe zou je redelijkerwijs duidelijk kunnen maken aan de buitenwereld dat er niets te halen valt??
Punt is - en dat zie ik bij jouw auto ook- dat een "geïntegreerde radio" al snel interesse oproept bij het boevengilde. Aanwezigheid van een PID zal dit alleen maar versterken.
Wat zou je redelijkerwijs moeten / kunnen doen om deze interesse af te zwakken? Een PID verwijderen is tot daar aan toe, een geïntegreerde radio verwijderen gaat niet..... :?:

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » vr 26 apr 2013, 20:34

Waarom zou een geïntegreerde radio interessant zijn??
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » vr 26 apr 2013, 22:01

Nikooos schreef:Waarom zou een geïntegreerde radio interessant zijn??
Iedere radio is interessant als je er geld mee kunt verdienen. Geïntegreerde radio's zijn lastiger te jatten, dus moet er meer geld mee te verdienen zijn. De RNS 510 van Volkswagen was op enig moment echt berucht bij verzekeraars. Dat was op het oog een geïntegreerde radio, maar ondertussen gleed die in de praktijk bijna net zo makkelijk uit het dashboard als een losse set en was er ook geen digitale koppeling met je auto. Dus die was zo over te zetten. Maar het was wel een duur apparaat met een 30 Gb harddisk.

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » vr 26 apr 2013, 22:03

G&G schreef:[...]
Wat zou je redelijkerwijs moeten / kunnen doen om deze interesse af te zwakken? Een PID verwijderen is tot daar aan toe, een geïntegreerde radio verwijderen gaat niet..... :?:

Volgens mij kun je niet veel meer doen dan je auto op de juiste plaats parkeren als je de keus hebt en dashboardkastje open laten staan en zo om te laten zien dat er niets te halen valt.
En die geïntegreerde radio die moet je gewoon lekker laten zitten. Dat zullen de meeste inbrekers ook wel doen.

Volkswagen Golf Variant

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » zo 12 mei 2013, 14:28

nou mensen... heb dit een beetje achter gelaten :P maar de up is weer helemaal in orde..
het hele dashboard is uit elkaar gehaald :) en het systeem van de beluchting is ook helemaal schoon gemaakt (glas was erin gevallen)
de deur is helemaal van binnen en van buiten opnieuw gespoten door bronnenberg in nieuwstad (limburg)
hij is ook aan de binnekant opnieuw gespoten en ook de dorpen :) het dashboard ook helemaal opnieuw (de gehele breedte)

MET ANDERE WOORDEN
ALLES IS WEER KLAAAAAAAAAAAAAAAAR

(de pda is ook volledig vergoed en heb de nieuwe gekregen met de updates erop)

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » zo 12 mei 2013, 14:41

Hoi GuidoUp,

Gelukkig is je UP! weer helemaal in orde.Hopelijk kan je er weer van genieten.Werkt altijd wel een beetje door als ze zo aan je spullen zitten.
Waar hadden ze ingebroken trouwens.Woon namelijk in de buurt.
Mocht het mij ooit gebeuren kan ik hem ook naar Bronnenberg brengen.

groetjes.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » zo 12 mei 2013, 14:42

Goed om te horen! Lijkt mooi opgelost allemaal!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Snoopy
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Snoopy » zo 12 mei 2013, 14:58

erikvank schreef:
G&G schreef:[...]
Volgens mij kun je niet veel meer doen dan je auto op de juiste plaats parkeren als je de keus hebt en dashboardkastje open laten staan en zo om te laten zien dat er niets te halen valt.
En die geïntegreerde radio die moet je gewoon lekker laten zitten. Dat zullen de meeste inbrekers ook wel doen.
Klote dat het gebeurd, mijn huidige auto (Aygo) was leeg, toch in december vorig jaar ingebroken voor m'n airbags. Draadboom gesloopt, slot geforceerd, beide airbags eruit.... En hoop ellende, anderhalve week de auto kwijt geweest. En er lag niets in m'n auto, Oja m'n blikje zuurtjes hebben ze wel meegenomen, klootzakken.... Hopen dat ze straks wel van m'n Up! afblijven...
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

UpSie
Vagling liefhebber

Bericht door UpSie » zo 12 mei 2013, 16:01

Ik hoop dat diegene in je zuurties is gestikt. :oops:

Groeten Leen.

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » zo 12 mei 2013, 16:09

:| Misschien is dit een idee:

http://stickermaster.nl/auto-beveiligin ... t-scm.html

Ik heb ze i.i.g. besteld en ze gaan er meteen op als we onze Up! ophalen volgende week Zatterdag,
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Patrick-Brand
Vagling liefhebber

Bericht door Patrick-Brand » zo 12 mei 2013, 16:33

Ajavas schreef::| Misschien is dit een idee:

Ik heb ze i.i.g. besteld en ze gaan er meteen op als we onze Up! ophalen volgende week Zatterdag,
Misschien ook nog een sticker op je achterruit met: PAS OP VOOR DE HOND! :mrgreen:
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » zo 12 mei 2013, 17:00

Ajavas schreef::| Misschien is dit een idee:

Als ze willen inbreken in je auto schrikt die sticker echt niet af hoor....ik vind het juist jammer als je je auto onder de stickers moet plakken om te denken dat het afschrikt. Als ze het op jouw Uppie gemunt hebben pakken ze die toch wel...
Maar goed voorkomen is altijd beter natuurlijk maar denk niet echt dat dit bijdraagt, blijft gewoon klote altijd
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » zo 12 mei 2013, 20:15

Daar heb je gelijk in. Ik heb het zelf ook niet zo op stickers, maar ze zijn maar klein en baat het niet dan schaadt ut niet. :D
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Plaats reactie