Eerste kras is al een feit na 2 weken

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Ome Rolph
Vagling liefhebber

Re: Eerste kras is al een feit na 2 weken

Bericht door Ome Rolph » wo 24 apr 2013, 20:20

Nils schreef:Het was idd vuil in de kras. Momenteel nog niets aan gedaan. Je ziet het amper nu het vuil eruit is.
Dan ga je heel ver komen met een polijstende wax.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

UpSie
Vagling liefhebber

Bericht door UpSie » wo 24 apr 2013, 22:37

Ik zou er ook vreselijk van balen, als dit op mijn auto's gebeurd!
Heb trouwens een soortgelijk probleem, m'n vrouw ging afgelopen week even naar een begrafenis (niet eens directe familie)
Komt na afloop terug bij haar auto heel de bumper rechtsvoor in de prak! Dader letterlijk en figuurlijk op het kerkhof.
Deze auto heb ik overgins voor een mega goede prijs ingeruild op de bestelde Up, verzekering niet echt handig in verband met de schdevrije situatie, en terug gang in bonus malus tredes!
Je begrijpt dat de goede inruil nu weg is!
Irritant eigenlijk iedereen is minimaal WA verzekerd, lijkt wel of het normaal is tegenwoordig als iemand schade aanricht aan andermans eigendom dat dit maar niet gemeld hoeft te worden.
Aangifte kost veel tijd en energie zonder enig resultaat helaas heb dit al een paar keer eerder meegemaakt en ga er dan ook geen minuut tijd insteken.
Hoop dat als onze Up komt dit voorlopig even weg blijft.
We gaan het meemaken, maar eerst nog d'r 107 naar de schade boer!

Groeten Leen.

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » zo 28 apr 2013, 19:36

Geen kras, maar een miniscuul klein deukje in mijn voorportier. Het is een horizontaal "streep" deukje. Omdat een portier altijd voor een putje of een verticaal deukje zorgt, vraag ik me af waardoor dit veroorzaakt is.
Wel jammer!
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » zo 28 apr 2013, 19:39

Een (eerste) kras voelt altijd zwaar kmp aan. Zeker als je het te danken hebt aan een ander. Zo had ik bij de BMW binnen 4 weken al een diefstalpoging, en binnen 2 maanden na aankoop, werd ff 3/4 van de rechterzijkant bekrast
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)

Ome Rolph
Vagling liefhebber

Bericht door Ome Rolph » zo 28 apr 2013, 19:52

JuP ! schreef:Een (eerste) kras voelt altijd zwaar kmp aan. Zeker als je het te danken hebt aan een ander. Zo had ik bij de BMW binnen 4 weken al een diefstalpoging, en binnen 2 maanden na aankoop, werd ff 3/4 van de rechterzijkant bekrast
Heerlijk hè, jaloezie?! :(
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

@@lgra
Vagling liefhebber

Bericht door @@lgra » zo 28 apr 2013, 20:18

Hm De eerste deuk was reeds een feit. Ws eigen schuld. Uiteinde portierrand omgevouwen vorm door windvlagen. Reed gerestyled maar nog steeds ietsje zichtbaar. :o (nadeel dus van 2 deurs...)
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014

Plaats reactie