trug op het forum nu met een up
trug op het forum nu met een up
hoi ik ben rob otten ik heb sinds vorige week un high up aangeschaft.ik was op zoek naar een zuinige auto omdat meer km moet gaan ryden voor mn werk.ik heb altyd vw gereden van de golf 2 tot en met de golf 5 die heb ik ingeruild op de up tot nu toe ben ik super tevreden met de up en inderdaad wat ik al gelezen had kleine auto maar groot van binnen en een echte vw.
Re: trug op het forum nu met een up
Welkom Rob !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !

- Vinniepilon
- Donateur member
Welkom Rob!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Rob veel plezier op dit Forum en met de UP we zien de foto`s wel 

Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Welkom Rob!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- pingpongblokje
- Forum newbie
Welkom op het Up Forum!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Ajavas
- Vagling liefhebber

Verstuurd van mijn GT-P7500 met Tapatalk
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!