Wieldoppen
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Wieldoppen
Omdat ik een up zonder lichtmetaal heb besteld, en gewoonweg geen geld wil investeren in dure velgen, zoek ik naar een leuk setje wieldoppen 14 inch. Opzich is er heel veel keuze hoor, toch kwam bij mij de vraag naar boven of er uppers zijn die het standaard wieldopje al vervangen hebben voor een ander setje wieldoppen? En of er misschien een fototje van is.
Up! op je bumper!
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: Wieldoppen
Inge heeft haar wieldoppen van de Citigo vervangen voor zwart/chromen exemplaren. Foto's staan in haar topic.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Ik zie het net, Jammer genoeg ben ik niet van het chroom, tenzij het een beetje look a like van knappe velgen is.
Up! op je bumper!
Wieldoppen zul je helaas altijd kunnen onderscheiden van LM - vind het bij de mijne in het "echie" eigenlijk wel meevallen. Chroomlooks komen heel goed overeen met de spiegelkap en deur "covers"
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Ik heb verder ook geen chrome onderdelen, dus ik denk dat ze bij mij afvallen.
Up! op je bumper!
Mat zwart of volledig lichtmetaalkleur kan natuurlijk altijd - keuze genoeg. Zit vast wel iets bij wat je aanspreekt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Goedeavond,
Ik moet zeggen dat ik de originele covers eigenlijk altijd de mooiste keuze, ik denk dat dit komt omdat het design is afgestemd op de auto.
Verder vindt ik bv citigo standaard velgen met cover over het velghart erg mooi staan.
En hier op het forum is iemand die standaard velgen heeft met het vw embleem in de naven, vindt dit ook erg mooi, en echt old school staan.
Ikzelf vindt eigenlijk alle aftermarket doppies net niks.
Kijk maar eens naar de 107 doppen die zijn eigenlijk hartstikke mooi, en vragen totaal niet om vervanging naar lichtmetaal.
Ikzelf zou het lekker laten voor wat het is,
Groeten Leen.
Ik moet zeggen dat ik de originele covers eigenlijk altijd de mooiste keuze, ik denk dat dit komt omdat het design is afgestemd op de auto.
Verder vindt ik bv citigo standaard velgen met cover over het velghart erg mooi staan.
En hier op het forum is iemand die standaard velgen heeft met het vw embleem in de naven, vindt dit ook erg mooi, en echt old school staan.
Ikzelf vindt eigenlijk alle aftermarket doppies net niks.
Kijk maar eens naar de 107 doppen die zijn eigenlijk hartstikke mooi, en vragen totaal niet om vervanging naar lichtmetaal.
Ikzelf zou het lekker laten voor wat het is,
Groeten Leen.
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Dat vind ik altijd t nadeel bij vw, beetje saaie wieldoppen bij een prima auto. Had het ook op mijn polo sdi, wilde graag de wieldoppen van de benzineversie, want die oogde echt veel beter.
Up! op je bumper!