Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » do 23 mei 2013, 18:00

Ok, wat is er gebeurt?

Toen mijn meissie en ik naar een nieuwe auto gingen kijken, kwamen we bij Auto Hoogenboom in Rotterdam Zuid en mochten wij in een High Up! een proefrit maken, wat ons vooral opviel tijdens die rit was het bovengemiddelde goede geluid uit de 6 speakers set die in deze High Up! standaard geleverd worden. Echter toen wij verder gingen met de aankoop van een up! deed de verkoper mij het aanbod om ook te kijken naar een voorraad auto, hij had echter géén High Up! black meer staan maar wel een Move Up! 4 deurs black. Als wij voor deze auto zouden kiezen zou ik echter nog eens € 1000 korting krijgen bovenop de inruil. Ik dacht echter op dat moment niet meer aan het speaker geluid van de High Up! wat wij zo goed vonden, en uiteindelijk gingen wij voor het goede financiele aanbod en kochten de voorraad auto (Move Up!)

Echter éénmaal thuis gekomen dacht ik na een paar dagen nog eens over de hele koop na en dacht toen ook of ik in de Move Up! die we gekozen hadden ook wel zo'n goed geluid zouden hebben, dus ik Auto Hoogenboom gebeld en de verkoper nogmaals gevraagd of de Move Up! hetzelfde aantal speakers (6) zou hebben als de auto (High Up!) waarin wij proefgereden hadden. Volgens de verkoper was dit zo en zouden wij dezelfde geluids kwaliteit hebben.

Echter toen wij afgelopen zaterdag de Move Up! geleverd kregen en wij op pad gingen met ons nieuwe uppie, bleek al gauw dat de verkoper ons verkeerde informatie omtrent het sound system had gegeven en wij gewoon 2 speakers hadden, wat normaal is voor een Move Up! Ik voelde me enigzins teleurgesteld, echter we hadden over het geluids systeem niets op de aankoopbon, ik stond dus zo gezegd juridisch zwak.

Echter gisteren toch maar de verkoper gebeld en hem erover aangesproken, hij voelde zich er niet prettig onder maar moest wel toegeven dat hij ons verkeerde info gegeven had omtrent de zaak van de geluids installatie en hij beloofde mij om hierover met zijn baas te gaan praten.

Vandaag belde hij mij op om een afspraak te maken voor de inbouw van de 6 High Up! speakers in mijn Move Up! Ik vind dit echt heel sportief van Auto Hoogenboom/Pon, daarom deze post gemaakt. Ik had niks op papier over het geluids systeem, dus zij hadden mij ook in de kou kunnen laten staan.

Auto Hoogenboom BEDANKT! Zeer sportieve en professionele opstelling! Wat een mazzel! :D
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Bhuddymahn » do 23 mei 2013, 18:16

Mooi opgelost zo. Wanneer gaan ze eraan werken?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door GuidoUp » do 23 mei 2013, 18:19

zeer nette oplossing :)
jij ook aanstaande zondag aanwezig bij de vagtechniek meeting? :D
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » do 23 mei 2013, 18:22

4 Juni kan ik um s'middags brengen en krijg dan een ruilauto mee en 5 juni na het werk weer ophalen. Ik had dit echter nooit gedacht, meestal sta je tegenwoordig in dit soort situaties in de kou, aangenaam verast dus, moet echter wel opmerken dat de verkoper zelf de fout heeft gemaakt.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » do 23 mei 2013, 18:23

GuidoUp schreef:zeer nette oplossing :)
jij ook aanstaande zondag aanwezig bij de vagtechniek meeting? :D
Dat is wel de bedoeling :D Hoe laat begint het eigenlijk?
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Pop Up! » do 23 mei 2013, 19:09

Heel fijn voor je en ja wat een goed gebaar van deze dealer. Geniet van je extra speakers ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Vinniepilon » do 23 mei 2013, 19:31

Netjes opgelost, geniet ervan! :D
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Witte Reus » do 23 mei 2013, 22:56

Doen ze goed, en eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht. Ken Auto Hoogenboom vrij goed en ik kan niet anders zeggen dan dat het een erg fijn bedrijf is. Ben ook als eerste daar geweest voor m'n Up, daar ook proef gereden, alleen op de prijs/inruil liep t (wederom) mis. Maar heb er in het verleden de nodige auto's gekocht en de service is altijd top geweest.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Psycho_Mantis » vr 24 mei 2013, 05:46

Mijn auto komt ook van auto hoogenboom
Ik moet wel zeggen dat ze daar wel hun best doen om je te helpen met problemen
Helaas maken hun ook wel eens een fout, maar ze zullen er wel alles aan doen om het te herstellen.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Inge » vr 24 mei 2013, 05:56

En zo hoort het ook - een dealer die zich inzet en nakomt wat beloofd is. Top!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door JuP ! » vr 24 mei 2013, 18:41

Hulde voor de dealer !! normaal klagen we alleen over dealers, maar er mag (moet!!) ook vermeld worden als ze opvallen door een zeer goede service.....;)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

harryup
Forum newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 14:35

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door harryup » vr 24 mei 2013, 20:30

Top!
Een voorbeeld voor menige dealer!

Groet Harry

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Psycho_Mantis » vr 24 mei 2013, 20:49

De beste vind ik hun nou ook weer niet
Blader maar eens door het vochtprobleem topic...

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » vr 24 mei 2013, 21:05

Psycho_Mantis schreef:De beste vind ik hun nou ook weer niet
Blader maar eens door het vochtprobleem topic...
Heb jij hem bij de vestiging in Spijkenisse gekocht of op Zuid? Mijn Golf GTi had ik nl. daar gekocht (Spijkenisse, heette toen nog VW Voorne Putte) en na de eerste service beurt zat gelijk al mijn hemeltje en stijlen onder de vette smeervingers en zij hielden bij hoog en laag vol dit niet gedaan te hebben, ben daarna gelijk overgestapt naar Auto Hoogenboom op Zuid. Het ligt er dus vaak aan in welke vestiging je komt, en niet aan het hele bedrijf "an sich".
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Psycho_Mantis » za 25 mei 2013, 09:59

Ajavas schreef:
Psycho_Mantis schreef:De beste vind ik hun nou ook weer niet
Blader maar eens door het vochtprobleem topic...
Heb jij hem bij de vestiging in Spijkenisse gekocht of op Zuid? Mijn Golf GTi had ik nl. daar gekocht (Spijkenisse, heette toen nog VW Voorne Putte) en na de eerste service beurt zat gelijk al mijn hemeltje en stijlen onder de vette smeervingers en zij hielden bij hoog en laag vol dit niet gedaan te hebben, ben daarna gelijk overgestapt naar Auto Hoogenboom op Zuid. Het ligt er dus vaak aan in welke vestiging je komt, en niet aan het hele bedrijf "an sich".
Ja Spijkenisse dus.
Verklaard dat dus :lol:

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » za 25 mei 2013, 10:27

:D Dus...als je slim bent en hebt nog eens wat aan de auto, plan dan een bezoekje aan de vestiging op Zuid. Er is ook een leuke Android app, waarmee je onderhoud en reparatie zelf in kunt plannen, maar daar zal ik een andere thread over starten, asap.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Harrywhiteup!
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:28
Locatie: Brielle

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Harrywhiteup! » zo 26 mei 2013, 21:59

ik ben afgelopen donderdag gebeld door auto Hoogenboom wat ze nodig hadden om 6 speakers in een move up te bouwen.
ik heb zelf een bedrijf in brielle die veel van dit soort klussen doet voor auto Hoogenboom.
ik moest een prijs noemen om het te maken ben benieuwd.

de verkoop heeft me hier over gebeld.
ik zelf heb een white up!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » ma 27 mei 2013, 11:44

Harrywhiteup! schreef:ik ben afgelopen donderdag gebeld door auto Hoogenboom wat ze nodig hadden om 6 speakers in een move up te bouwen.
ik heb zelf een bedrijf in brielle die veel van dit soort klussen doet voor auto Hoogenboom.
ik moest een prijs noemen om het te maken ben benieuwd.

de verkoop heeft me hier over gebeld.
ik zelf heb een white up!
Grappig, waarschijnlijk wordt dat mijn up! :D Kan ik nog een forum voordeeltje bij je bedingen. ;) bv. betere wattage omdat ik forumlid ben....
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » zo 02 jun 2013, 15:47

:mrgreen: Heej Harrywhiteup! ik maakte maar een grapje hoor,, dat van dat forum voordeeltje,, ik had best graag geweten of jullie nu dat klusje gaan uitvoeren a.s. Woensdag. Dus als je nog langskomt hier laat dan even weten, zou ik leuk vinden.

Andre.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Mazzel!! Bedankt Auto Hoogenboom! Sportief!

Bericht door Ajavas » za 08 jun 2013, 17:46

:) Hahaha, reageren op mezelf, LOL. Ok de auto inmiddels weer een paar dagen terug en ik moet zeggen dat het geluids kwaliteit, dus 6 speakers van high up veel beter is dan de twee op de Move Up! Nogmaals bedankt Auto Hoogenboom en in het bijzonder Bart. De auto is toch door henzelf gedaan.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Plaats reactie