maximale snelheid
Re: maximale snelheid
Laatst 200+ in Duitsland. De teller ging helaas niet verder dan hier op de foto te zien is. Dit was bij 5900 toeren in zijn 5, hij ging 1x door tot 6300 toeren toen we berg af gingen. Blijft leuk!
- Bhuddymahn
- Donateur member
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Ik heb 191 op de teller gezet, heuvelaf op de Autobahn. Met een wat langere helling moet er (een klein beetje) meer in zitten. Auto was superstabiel bij die snelheid. Heuvelop ga je snel terug naar 150 op de teller... Op een vlakke weg haal ik zo'n 175 op de teller. 75pk...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik haalde met mijn 60pk up! laatst in Duitsland, op een vlak stuk, 172 echte kilometers per uur (op de navi), was ca. 183 op de teller.
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
Baas!!!7-up schreef:Laatst 200+ in Duitsland. De teller ging helaas niet verder dan hier op de foto te zien is. Dit was bij 5900 toeren in zijn 5, hij ging 1x door tot 6300 toeren toen we berg af gingen. Blijft leuk!
En op cruise control......
Groeten Leen.
Groeten Leen.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Benieuwd naar het actueel verbruik Denk 1:8 ongeveer?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Up-Jury
- Donateur member
Bij normale omstandig heden haal ik met gemak 180 KM+ met mijn 60 Pk Uppie. Geen aanspassing gedaan compleet standaard. Geen 4e versnelling door trekken gewoon volgens boekje.
Dus pas op als je de A9 kiest! Uitgeest richting Alkmaar
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Op de teller of op de GPS?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Ik constateer bij 180 km/u een rare rammer en trilling in zijn 2e versnelling... Hebben jullie dat ook?
- Autheo
- Donateur member
Tip: het pookje kan meer dan alleen van voor naar achter. Je zou eens kunnen proberen om hem van de achterste stand schuin naar rechtsvoor te bewegen. Scheelt heel veel in het lawaai!F.Moerland schreef:Ik constateer bij 180 km/u een rare rammer en trilling in zijn 2e versnelling... Hebben jullie dat ook?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
-
- Vagling liefhebber
Ah zo. Ik vind het ook raar dat je in de 'R' van racen alleen 120 achteruit kan rijden.
- Autheo
- Donateur member
Nu snap ik ook die berichten dat die spookrijder niet gevonden is...F.Moerland schreef:Ah zo. Ik vind het ook raar dat je in de 'R' van racen alleen 120 achteruit kan rijden.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Dubbelpost. Ja na zoveel onzin denk je niet meer helder
Laatst gewijzigd door @@lgra op zo 16 feb 2014, 17:35, 2 keer totaal gewijzigd.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Toch jammer dat er geen 25 Kw Up is. Less is more toch?
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
- Up-Jury
- Donateur member
@ Tom
Ik zal eens kijken de volgende keer op me GPS
Ik zal eens kijken de volgende keer op me GPS
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hier ook maar eens wat stof afblazen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Daar heb ik hem laatst ook gehaald! 178 op GPS.Up-Jury schreef:Bij normale omstandig heden haal ik met gemak 180 KM+ met mijn 60 Pk Uppie. Geen aanspassing gedaan compleet standaard. Geen 4e versnelling door trekken gewoon volgens boekje.
Kortom op teller een ruime 185?
Hij kon nog wel harder, ik moest alleen gas loslaten
Tja, laten we nou eerlijk zijn de auto is gewoon niet snel.
Na ruim 2 minuten een kleine 180 op de klok, dat ga je overdag in Nederland dus gewoon niet eens halen
Overigens mijn eerste autootje was een Toyota Starlet (25 jaar geleden) met een 1.0 motortje en die reed net zo hard en liep daarbij nog mooier ook. In al die jaren zijn we in sneheid, binnen deze klasse, weinig opgeschoten.
Voor snelheid moet je toch echt een andere auto kopen en dan niet zeuren over het verbruik
Na ruim 2 minuten een kleine 180 op de klok, dat ga je overdag in Nederland dus gewoon niet eens halen
Overigens mijn eerste autootje was een Toyota Starlet (25 jaar geleden) met een 1.0 motortje en die reed net zo hard en liep daarbij nog mooier ook. In al die jaren zijn we in sneheid, binnen deze klasse, weinig opgeschoten.
Voor snelheid moet je toch echt een andere auto kopen en dan niet zeuren over het verbruik
Gr. Michel