Volkswagen High Up! besteld :)
Volkswagen High Up! besteld :)
Hallo Up!-liefhebbers,
Mijn naam is Reinier, ik ben 27 jaar en woon in de regio 's-Hertogenbosch.
Na de Up! al een tijdje op dit forum en andere websites te hebben gevolgd, hebben mijn vriendin en ik vorig week ook zo'n mooie Up! besteld
Dit is hoe de auto (waarschijnlijk in week 38) geleverd zal gaan worden:
VW High Up!
60pk BMT
4-deurs
Candy White
Decorinleg Black Pearl
Drive pakket (standaard op de High Up!)
Dynamic pakket 'triangle'
Executive pakket
Panorama-kanteldak
Kunstlederen bekleding met stoelverwarming
Armsteun bekleed met leer
Extra klapsleutel met afstandsbediening
Reservewiel
Volgens de dealer konden we er niet meer bij kiezen en was dit de langst mogelijke lijst
We kijken uit naar half september!
Groeten,
Reinier
Na de Up! al een tijdje op dit forum en andere websites te hebben gevolgd, hebben mijn vriendin en ik vorig week ook zo'n mooie Up! besteld
VW High Up!
60pk BMT
4-deurs
Candy White
Decorinleg Black Pearl
Executive pakket
Panorama-kanteldak
Reservewiel
Volgens de dealer konden we er niet meer bij kiezen en was dit de langst mogelijke lijst
Groeten,
Reinier
Re: Volkswagen High Up! besteld :)
Welkom Reinier !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom Reinier,
Mooi UP! Samengesteld.En nu maar rustig wachten
Mooi UP! Samengesteld.En nu maar rustig wachten
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Vinniepilon
- Donateur member
Welkom, mooie samenstelling hebben wij hier nu ook een aantal weken echter in 75 pk en darksilver.
Bevalt goed, wel een rib uit je lijf moet ik zeggen voor zo'n auto.
Voor dat geld heb je ook een Skoda rapid, Polo, Ibiza(ST) swift noem maar op.
Maar m'n vrouw wilde deze heel graag dus vooruit, en ze is er mega blij mee al 370km mee gereden!, waar praten we over.
Succes met afwachten en veel succes en plezier verder.
Groeten Leen.
Bevalt goed, wel een rib uit je lijf moet ik zeggen voor zo'n auto.
Voor dat geld heb je ook een Skoda rapid, Polo, Ibiza(ST) swift noem maar op.
Maar m'n vrouw wilde deze heel graag dus vooruit, en ze is er mega blij mee al 370km mee gereden!, waar praten we over.
Succes met afwachten en veel succes en plezier verder.
Groeten Leen.
Welkom! En mooie samenstelling...
Tevens mag ik zo brutaal zijn om te vragen want zo'n extra klapsleutel met afstandsbediening kost?
Tevens mag ik zo brutaal zijn om te vragen want zo'n extra klapsleutel met afstandsbediening kost?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Pop Up! schreef:Welkom! En mooie samenstelling...
Volgens mij rond de 300 euro.Zijn niet goedkoop.
Bedankt voor alle enthousiaste reacties!
De eerste week wachten is voorbij, 't duurt lang
Dat mag zeker. Ik had op dit forum gelezen dat het niet goedkoop was en lastig om achteraf te bestellen. Daarom had ik het direct bij bestelling aangegeven, ook een beetje in de hoop dat er over te onderhandelen viel. De extra sleutel staat voor 200 euro op de rekening, maar heb er uiteindelijk 50 euro extra voor betaald... Leek me netjes en acceptabel!Pop Up! schreef:Welkom! En mooie samenstelling...
Dat valt dan inderdaad mee.Voor 50 euro had ik er ook wel eentje bij gewild.En 200 euro voor een sleutel is al geld genoeg,R&M schreef:Bedankt voor alle enthousiaste reacties!
Dat mag zeker. Ik had op dit forum gelezen dat het niet goedkoop was en lastig om achteraf te bestellen. Daarom had ik het direct bij bestelling aangegeven, ook een beetje in de hoop dat er over te onderhandelen viel. De extra sleutel staat voor 200 euro op de rekening, maar heb er uiteindelijk 50 euro extra voor betaald... Leek me netjes en acceptabel!Pop Up! schreef:Welkom! En mooie samenstelling...
Bij onze vorig auto de pikanto zat deze er standaard bij.
Jos Bosch schreef:Dat valt dan inderdaad mee.Voor 50 euro had ik er ook wel eentje bij gewild.En 200 euro voor een sleutel is al geld genoeg,R&M schreef:Bedankt voor alle enthousiaste reacties!
Bij onze vorig auto de pikanto zat deze er standaard bij.
Bijna vergeten!!!!!!! Succes met het wachten.Weet hoe het is.
Gefeliciteerd.R&M schreef:Hallo Up!-liefhebbers,
VW High Up!
60pk BMT
4-deurs
Candy White
Decorinleg Black Pearl
Executive pakket
Panorama-kanteldak
Reservewiel
Groeten,
Reinier
Heb vrijwel dezelfde configuratie genomen, maar dan voor de zekerheid de 70Pk versie en een ander kleurtje.
En ook nog de sierlijsten binnenkant portier. De armsteun heb ik laten liggen, want die zag er zo cheap uit.
Extra sleutel voor 50 euries was wel handig geweest.
Bedankt! Dit is de betere van de 2 armsteunen, volgens mij komt ie van de Mii. Volgens de dealer een betere en stevigere steun dan de goedkope variant! Met een stukje leer erop hopelijk helemaal passend bij t interier44Magnum schreef:Gefeliciteerd.R&M schreef:Hallo Up!-liefhebbers,
VW High Up!
60pk BMT
4-deurs
Candy White
Decorinleg Black Pearl
Executive pakket
Panorama-kanteldak
Reservewiel
Groeten,
Reinier
Heb vrijwel dezelfde configuratie genomen, maar dan voor de zekerheid de 70Pk versie en een ander kleurtje.
En ook nog de sierlijsten binnenkant portier. De armsteun heb ik laten liggen, want die zag er zo cheap uit.
Extra sleutel voor 50 euries was wel handig geweest.
OK dat is dan wel beter idd.
Re: Volkswagen High Up! besteld :) 2de klapsleutel :(
Gaat die afstandbediening van de 2de klapsleutel werken ? en hoe dat voor elkaar gekregen
MIjn dealer geeft gisteren aan dat UP geen 2de afstandbediening aan kan ... (kan niet ingeleerd worden???)
Wie heeft er 2de sleutel met afstandbediening werkend op de UP en hoe is dat geregeld ?
alvast dank voor advies!
MIjn dealer geeft gisteren aan dat UP geen 2de afstandbediening aan kan ... (kan niet ingeleerd worden???)
Wie heeft er 2de sleutel met afstandbediening werkend op de UP en hoe is dat geregeld ?
alvast dank voor advies!
Dan is je dealer een sukkel! Kan prima, maar wel moeten beide sleutels dan tegelijkertijd opnieuw worden ingelezen evenals je reservesleutels.Arno schreef:Gaat die afstandbediening van de 2de klapsleutel werken ? en hoe dat voor elkaar gekregen
alvast dank voor advies!
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
@ @@lgra,
Dat is mooi.
Ik las op andere plekken ook dat mensen / dealers aangaven dat het niet kan en daarvoor met PON in contact waren. Werd het bij jou in eerste instantie ook als onmogelijk aangegeven ?
Kan je mij de VW dealer opgeven die dat voor je geregeld heeft ? met misschien nog een referentie ?
Dan laat ik mijn dealer met jouw dealer contact opnemen. Dan kunnen ze van elkaar leren.
Alvast dank.
Dat is mooi.
Ik las op andere plekken ook dat mensen / dealers aangaven dat het niet kan en daarvoor met PON in contact waren. Werd het bij jou in eerste instantie ook als onmogelijk aangegeven ?
Kan je mij de VW dealer opgeven die dat voor je geregeld heeft ? met misschien nog een referentie ?
Dan laat ik mijn dealer met jouw dealer contact opnemen. Dan kunnen ze van elkaar leren.
Alvast dank.