Subwoofer
Re: Subwoofer
Sjors, dit is wel mogelijk maar het probleem is dat de voorbereiding er naar mijn weten helemaal niet in zit. Of te wel alles moet aangelegt worden naar je RDS maar ook boardcomputer ! En als ik een beetje logisch na denk, dan kan ik dit op een prijs van 500+ gaan worden ??
-
- Vagling liefhebber
De navigon kost 350, de steur die in het dashbord klikt zit op 86, en het ding waar die mee naar de radio word aangesloten kost rond de 50€.
Je moet biet bang zijn om met een dremel in je dash te gaan slijpen...
Je moet biet bang zijn om met een dremel in je dash te gaan slijpen...
VW Move Up! BMT Silver 55KW
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
Wist inderdaad dat het kon maar vooralsnog laat ik dit liever door de garage doen aangezien ik bang ben dat ik me auto te ver sloop , misschien ga ik eerst maar eens aan de gang met de buitenkant!
En de Grove up heeft standaard een sub 300 watt volgens mij. dus allemaal mogelijk!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Inderdaad, ben benieuwd wanneer de eerste setjes op marktplaats gaan komen. Lijkt mij een mooie accessoire!Up058 schreef:En de Grove up heeft standaard een sub 300 watt volgens mij. dus allemaal mogelijk!
Ja dat lijkt mij ook.
dan het reserve wiel er uit, en de sub er in!
Ik ben benieuwd!
dan het reserve wiel er uit, en de sub er in!
Ik ben benieuwd!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Beetje crea Bea maak je dat zelf toch? Mdf kist maken, sub speaker er in klaar is Kees. Kant e. Klaar ben je zeker 2x zoveel kwijt
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
60 liter voor een 12inch woofer of je moet net zoals mij een Shallow woofer pakken heeft veel minder ruimte nodig.
volkswagen verkoopt tegenwoordig origneel helix woofers dat is plug and play kost ongeveer 300 euro stop je ook waar je reserve wiel in ligt en kees is klaar haha
dit is om het idee te laten zien ( deze ligt in een golf 7 ) voor de up is deze kleiner en rechthoekig maar zeer krachtig
volkswagen verkoopt tegenwoordig origneel helix woofers dat is plug and play kost ongeveer 300 euro stop je ook waar je reserve wiel in ligt en kees is klaar haha
dit is om het idee te laten zien ( deze ligt in een golf 7 ) voor de up is deze kleiner en rechthoekig maar zeer krachtig
My ride: VW High UP!Bluemotion
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
Wat kost zoiets ? En is dit al te leveren achteraf ?
Even googlen op subwoofer reservewiel en je vind deze gelijk al
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/13 ... /page.html
Kan zelfs IN je 14 inch reservewiel
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/13 ... /page.html
Kan zelfs IN je 14 inch reservewiel
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
dvh schreef:Wat kost zoiets ? En is dit al te leveren achteraf ?
+- €300,- zoals ik eerder in het bericht zei
en ja dit is origineel bij de vw dealer te bestellen
Toen ik bij de dealer informeerde, was die 300 euro nog ex. BTW....inmiddels dus anders?
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
dan is het nog cheap m'n condensator alleen al is duurder haha
Ik ben vandaag maar meteen naar de dealer toegegaan... En uhmm het is geen 300 euro.
Ik heb de tekening gezien van hoe die eruit ziet. Maar hij lijkt niet op de helix woofer hierboven afgebeeld (de vierkante bedoel ik dan)
De woofer is eerder rond.
Voor prijzen en onderdeelnummers enz zie mijn foto! (ik ben nog in onderhandeling over de prijs misschien kan ik er goedkoper aan komen ^^ en eventueel zelfs jullie er goedkoper aan laten komen
http://imageshack.com/i/f5a1okj
Ik heb de tekening gezien van hoe die eruit ziet. Maar hij lijkt niet op de helix woofer hierboven afgebeeld (de vierkante bedoel ik dan)
Voor prijzen en onderdeelnummers enz zie mijn foto! (ik ben nog in onderhandeling over de prijs misschien kan ik er goedkoper aan komen ^^ en eventueel zelfs jullie er goedkoper aan laten komen
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Waarschijnlijk heb je iets als dit gezien bij de dealer:
Nummer 7 is de versterker van het Fender systeem.
Nummer 7 is de versterker van het Fender systeem.
Laatst gewijzigd door henri op ma 09 sep 2013, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb die tekeningen wel gezien. Maar die is bij zowat iedere up hetzelfde (gaven ze me aan)
Net wel even lopen zoeken naar het stekkertje... Iemand deze wel gevonden??
Net wel even lopen zoeken naar het stekkertje... Iemand deze wel gevonden??
Nou, dan ben ik blij dat ik hem toen niet bij de dealer besteld heb! Het was 300 euro ex BTW en inbouw, totaal konden ze aanbieden voor 575 euro inclusief inbouw. Dan had ik me nu heel erg gen**id gevoeld....N!jntje schreef:Ik ben vandaag maar meteen naar de dealer toegegaan... En uhmm het is geen 300 euro.
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
Weet iemand van jullie of het Fender geluidssysteem van de Groove up ook 6 andere speakers rondom heeft dan wat er standaard in de High-Up zit?
Of zit hem het verschil enkel in de versterker en de subwoofer?
Ik zou best graag willen weten of het daadwerkelijk wat brengt en of het achteraf is te bestellen bij / in te bouwen door de dealer
En natuurlijk de kosten ervan....
Vandaag met Wealer gebeld, maar het antwoord hadden ze niet paraat en ze zijn het nog allemaal aan het uitzoeken.
Ik zou best graag willen weten of het daadwerkelijk wat brengt en of het achteraf is te bestellen bij / in te bouwen door de dealer
Vandaag met Wealer gebeld, maar het antwoord hadden ze niet paraat en ze zijn het nog allemaal aan het uitzoeken.
Ben ik ook benieuwd naar! Heb het systeem in een Beetle gehoord en die klonk toch wel erg mooi!ronk_1976 schreef:Weet iemand van jullie of het Fender geluidssysteem van de Groove up ook 6 andere speakers rondom heeft dan wat er standaard in de High-Up zit?
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Vandaag bij Pondealer in Barneveld naar de Groove Up wezen kijken. Het geluid viel me niet mee. Je hebt veel laag, maar het klinkt niet echt strak, diep of muzikaal. Voor mij heeft de Fender installatie absoluut geen meerwaarde. Het standaard zes speaker pakket i.c.m. een Alpine radio bevalt me qua klank veel beter; helder, gedefinieerd en evenwichtig.
Verder ziet de Groove Up er wel super uit: waanzinnig mooie oranje kleur, het mooiste interieur voor een Up en Triangle wielen met een fraaie kleurstelling (zilver met gepolijste delen). Zonder Fender installatie en met een leuker prijskaartje zou deze uitvoering mij bijzonder goed passen
Verder ziet de Groove Up er wel super uit: waanzinnig mooie oranje kleur, het mooiste interieur voor een Up en Triangle wielen met een fraaie kleurstelling (zilver met gepolijste delen). Zonder Fender installatie en met een leuker prijskaartje zou deze uitvoering mij bijzonder goed passen