Bedankt voor je aanbod!Bhuddymahn schreef:Het is goed te doen, je moet alleen niet bang zijn te snijden en te boren in plastic. Ik zie dat je uit de Randstad komt, we kunnen er wel een keer samen naar kijken mocht je het zelf niet lukken of durven
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Bedankt voor je aanbod!Bhuddymahn schreef:Het is goed te doen, je moet alleen niet bang zijn te snijden en te boren in plastic. Ik zie dat je uit de Randstad komt, we kunnen er wel een keer samen naar kijken mocht je het zelf niet lukken of durven
Inderdaad je hebt het zelf gister gezien..Bhuddymahn schreef:Inderdaad een voordeel, echter is een nieuwe console bij vw niet zo duur.
Overigens heb ik gisteren bij Guido gezien dat hij voor dat geld prima werkt, eruit ziet en best stevig vastzit. De Seat steun is wek van mooier plastic gemaakt, kan ook horizontaal versteld worden en is beter afgewerkt, maar die is ook 2x zo duur
Nouja... het is een 'universele' steun dus op zich niet gek dat er geen schroef bij zit die in het frame van een Up past.Bhuddymahn schreef:Mooi, bedankt voor de foto's!
Raar dat die langere schroef er niet bij zit? Gek. Merkte inderdaad wel dat 'ie minder stevig is dan de SEAT steun, maar hij kan er inderdaad mee door. Geniet ervan.
Ik heb hem ook... Buddyman had hem gezien bij vagtechniek in mijn auto...Victorio schreef:Ik heb de Cargoods steun maar even gemonteerd.
Hij kan lekker ver omhoog, zelfs een stuk naar achteren, mocht je even geen last van de steun tussen de stoelen willen hebben.
Goedkoop? Ja. Maar de binnenkant is dan wél weer netjes gestoffeerd.![]()
Samenvattend:
- Goedkope steun (44,95 excl. verzending)!
- Voelt goed aan, de stof en het klepje vallen me erg mee.
- Hij is aan de korte kant, maar ik kan nog net m'n elleboog erop laten rusten en het stuur bedienen.![]()
- Goedkope plastic look: hard/donker plastic, maar het kan ermee door. Handig dat de binnenkant bekleed is.
- Bevestiging op tussenstuk dat vastgezet wordt met een schroef in het frame (onder het klepje in de bekerhouder).
LET OP: Je hebt daarvoor een langere schroef nodig dan de schroef waar het console standaard mee vastzit! Die wordt niet meegeleverd!
- Stabiliteit: matig. Hij zit vast, maar er zit nog wel beweging in. Toch zal het beter zijn dan de PON steun die je met 4 schroeven op het console vastzet.
Al met al een goedkope oplossing. Ben er tevreden mee.
Je beide armen ergens op kunnen laten rusten tijdens het rijden is gewoon net wat fijner dan alleen de linker.