Ik ben Lexris
Heb sinds 1 november een Skoda Citigo 44 kW 5 deurs in mijn bezit. Het is de Citigo Sprint. Een actie van Skoda waar ik gebruik van gemaakt heb. De volgende opties toegevoegd: Mediapakket, Comfortpakket, $ stalen velgen + winterbanden (Semperit), Reservewiel (Thuiskomer) Verhoogde laadvloer.
De vorige auto was een Fabia Greenline (Diesel) deze ingeruild vanwege de komende belastingen in 2014.
Nieuwe Skoda Citigo rijder
Nieuwe Skoda Citigo rijder
Skoda Citigo Sprint 5 Deurs 44kW Kleur: Silver Leaf. Opties: Media pakket, Comfort pakket, Reservewiel (thuiskomer), Zwarte beschermstrips op de deuren tbv parkeerschade voorkomen, 4 stalen velgen + Semperit winterbanden
Re: Nieuwe Skoda Citigo rijder
Welkom op het Forum.
Plaatjes van je auto zijn altijd leuk!
Plaatjes van je auto zijn altijd leuk!
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Lexris !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !