Ik hoop hier wat te ervaren over up-zaken en alles waardoor mijn up een (nog) prettiger auto kan worden, want:
Ik heb vandaag een groove up besteld, 60 pk BMT, hot orange, 4-deurs, met natuurlijk alle standaard toeters en bellen. Verder een panoramadak, en, de auto wordt eind december geleverd, 15" Waffle velgen met Conti winterbanden en een zgn. 'winterset' (actie van Pon?): rubber matten voor kofferruimte en in auto, reinigingsmiddel, ehbo-doos en nog wat zaken.
Met mijn Seat Ibiza TDI heb ik bijna 5 jaar met plezier gereden (+/- 130.000 km), maar het eerste wat opviel tijdens de proefrit met een high up was de (relatieve) stilte! Vind het mede daarom niet zo erg de Seat in te ruilen voor de up

Met de up verwacht ik een 15 tot 20.000 km per jaar te rijden, maar dat mag geen probleem zijn lijkt me (heb echter tegenstrijdige berichten gelezen over de betrouwaarheid op diverse fronten...).
Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen en hoop hier nuttige en aardige dingen te leren en lezen,
Groet, Erik