Hey JiS check this :D
Re: Hey JiS check this :D
Leuke foto van de Ups
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
En de eerste meeting is een feit !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Mooie scooter !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
JiS nogsteeds niet op forum geweest ofzo ?? denk die reageer wel hehe
The Only Way is UP!
LOL LOL wat krijgen we nou!!!!??? Ik zag je vorige week door mijn straat rijden... ik zwaaide nog naar je maar waarschijnlijk zat je nog op je roze wolk want je reed me haast omver met je Up!. Leuke foto man..... het was een leuke meeting... moeten we vaker doen!
OW ik heb je niet opgemerkt idd anders was ik wel even gestopt was onderweg naar me ouders ff bakkie doen naja zal er vaker rijden denk ik..
Maar idd roze wolk wat een genot om met deze wagen te rijden ik kan het ook niet vergelijken natuurlijk met me oude auto dat is niet eerlijk maar wel lekker instappen en starten ipv instappen ,niet starten , vloeken , accu wisselen , weer starten en hopen hahaha
Maar idd roze wolk wat een genot om met deze wagen te rijden ik kan het ook niet vergelijken natuurlijk met me oude auto dat is niet eerlijk maar wel lekker instappen en starten ipv instappen ,niet starten , vloeken , accu wisselen , weer starten en hopen hahaha
The Only Way is UP!
Veel plezier met je prachtbak!