Black up! GunSpeed
Re: Black up! GunSpeed
Tof pakketje met lampjes.
@Autheo - De spot-on zit er bij mij nu ca 1 jaar in en heb nog geen problemen gehad met batterijen vervangen.
@Autheo - De spot-on zit er bij mij nu ca 1 jaar in en heb nog geen problemen gehad met batterijen vervangen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Thx IngeInge schreef:Tof pakketje met lampjes.
Heb ze deze namiddag effe gemonteerd... half uurtje werk
up! Black BMT 75pk 3d
Ben ik nou verblind!?
Of licht het aan mij dat ik geen lampen zie
Toffe update weer ^^
Toffe update weer ^^
- GunSpeed
- Forum eindbaas
N!jntje schreef:Ben ik nou verblind!?
Toffe update weer ^^
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ben redelijk tevreden over mijn aankopen
Osram Nightbreaker Unlimited H4
+ het zicht is merkelijk beter
+ het licht is veel witter
- de kleur van de H4 is heel lichtblauw maar ik vind de blauwe schijn ( vooral wanneer de lichten gedoofd zijn) net iets te blauw... ben er eigenlijk een beetje allergisch aan
Osram Nightbreaker Unlimited HB4
+ de kleur van de HB4 is eerder donkerblauw maar dat geeft geen merkbare blauwe schijn
Philips Silver Vision
+ niets op aan te merken... zou eigenlijk wel standaard mogen zijn in een koplamp ùet helder glas.
DRL
- passen niet echt meer in het totaal plaatje
- blauwe lampjes ala PIAA komen voor mij niet in aanmerking
- LED gaat denk ik net iets te wit zijn of niet?
Grtz
Gunter
Osram Nightbreaker Unlimited H4
- de kleur van de H4 is heel lichtblauw maar ik vind de blauwe schijn ( vooral wanneer de lichten gedoofd zijn) net iets te blauw... ben er eigenlijk een beetje allergisch aan
Osram Nightbreaker Unlimited HB4
+ de kleur van de HB4 is eerder donkerblauw maar dat geeft geen merkbare blauwe schijn
Philips Silver Vision
+ niets op aan te merken... zou eigenlijk wel standaard mogen zijn in een koplamp ùet helder glas.
DRL
- passen niet echt meer in het totaal plaatje
- blauwe lampjes ala PIAA komen voor mij niet in aanmerking
- LED gaat denk ik net iets te wit zijn of niet?
Grtz
Gunter
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
In onderstaan artikel staat exact hetzelfde probleem beschreven wat ook mijn Up had. De rubberen zitting was fout gemonteerd en dat euvel is verholpen. Het tapijt is niet meer doorweekt zoals ervoor maar het vochtprobleem is nog niet helemaal weg en bijgevolg gaat ie volgende week nog eens binnen bij de dealer. Zou ook gewoon restvocht kunnen zijn dat nog in het tapijt zit omdat het met deze koude temperaturen niet gemakkelijk is om dat er uit te krijgen. Wordt vervolgd
Grtz
Met dank aan enie-upenie-up schreef:
Het bedoelde artikel
Grtz
up! Black BMT 75pk 3d
Ik ben sinds kort in het bezit van een volkswagen Up, nu heb ik een setje velgen op het oog, echter weet ik niet als deze zullen aanlopen of niet.
Weet iemand als de volgende maat past: 17 inch, 7,5J, 38 ET.
Ik hoor het wel
Weet iemand als de volgende maat past: 17 inch, 7,5J, 38 ET.
Ik hoor het wel
Past heb ik ook
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Nice!!! Thanks
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Guido, zijn die ook ET38? Maar zou eigenlijk geen probleem mogen zijn want zelfs een 8x17 ET35 past ook nogGuidoUp schreef:Past heb ik ook
up! Black BMT 75pk 3d
Yes
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Voor de up
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Vandaag de eerste beurt laten uitvoeren op mijn Uppie
Heb de Up nu ongeveer 1 jaar en 4 maanden en normaal moet ie binnen om het jaar of om de 15.000km. Maar ik rij maar een kleine 1.000km per maand met deze wagen wat neerkomt op zo'n 11 à 12.000km/jaar en dat vond ik toch wel wat vroeg omdat er toch full syntetic 5W30 olie inzit (bij de meeste auto's goed voor zo'n 30.000km). En aangezien het technisch gezien geen enkel probleem vormt om met die olie iets langer te rijden dan 1 jaar zijn mijn dealer en ik overeengekomen om de 15.000km beurten aan te houden. We hebben trouwens bij het aflaten van de de olie die eens goed bekeken en die zag er nog zeer goed uit (viscositeit was oké en hij was ook niet overdadig vuil). Ik kan er mee leven en mijn dealer ook.
Door het feit dat het op deze manier eigenlijk een beetje een jaarbeurt is werd de Up toch wel grondig gecontroleerd en nam het ietwat meer tijd in beslag, waar ik niets op tegen heb. Hij moet er dan ook weer meer dan een jaartje tegen kunnen en tegen de tijd dat ie een 30.000km beurt zal krijgen zal ie bijna 3 jaar worden.
Kostprijs van deze beurt was 153,62€ : olie 14,52€/L , oliefilter 12,40€ en iets minder dan een uurtje werk. Heb dit met plezier betaald omdat ik tot nu toe altijd een super service heb gehad en er telkens met een goed gevoel ben buitengekomen.
Grtz
Gun
Heb de Up nu ongeveer 1 jaar en 4 maanden en normaal moet ie binnen om het jaar of om de 15.000km. Maar ik rij maar een kleine 1.000km per maand met deze wagen wat neerkomt op zo'n 11 à 12.000km/jaar en dat vond ik toch wel wat vroeg omdat er toch full syntetic 5W30 olie inzit (bij de meeste auto's goed voor zo'n 30.000km). En aangezien het technisch gezien geen enkel probleem vormt om met die olie iets langer te rijden dan 1 jaar zijn mijn dealer en ik overeengekomen om de 15.000km beurten aan te houden. We hebben trouwens bij het aflaten van de de olie die eens goed bekeken en die zag er nog zeer goed uit (viscositeit was oké en hij was ook niet overdadig vuil). Ik kan er mee leven en mijn dealer ook.
Door het feit dat het op deze manier eigenlijk een beetje een jaarbeurt is werd de Up toch wel grondig gecontroleerd en nam het ietwat meer tijd in beslag, waar ik niets op tegen heb. Hij moet er dan ook weer meer dan een jaartje tegen kunnen en tegen de tijd dat ie een 30.000km beurt zal krijgen zal ie bijna 3 jaar worden.
Kostprijs van deze beurt was 153,62€ : olie 14,52€/L , oliefilter 12,40€ en iets minder dan een uurtje werk. Heb dit met plezier betaald omdat ik tot nu toe altijd een super service heb gehad en er telkens met een goed gevoel ben buitengekomen.
Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi werk!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat me dan ook nog opvalt is het verbruik bij de Duitsers met hun test auto
6,6 ltr 100 km
Dat is dus 1: 15,15 en dat voor een 60 PK
6,6 ltr 100 km
Dat is dus 1: 15,15 en dat voor een 60 PK
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
Black up! GunSpeed
Deze tank rij ik zeker al 1 op 20... Moet nog tanken maar uit eerdere ervaringen zal ik op 1 op 21 of 22 uitkomen.
Ik kan zeker nog zuiniger maar sommige stoplichten moet ik ff gasgeven ( ga natuurlijk niet verliezen als er een aygo naast me komt staan... Mannelijk ego ) dan moet ik de snelweg op waardoor ik iets sneller op trek dan goed is voor het beste verbruik.
Ik kan zeker nog zuiniger maar sommige stoplichten moet ik ff gasgeven ( ga natuurlijk niet verliezen als er een aygo naast me komt staan... Mannelijk ego ) dan moet ik de snelweg op waardoor ik iets sneller op trek dan goed is voor het beste verbruik.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |