Ik durf wel te zeggen, dat de frans/japanse drieling nog steeds een fris uiterlijk heeft wat veel mensen aanspreekt, ik zie het hier om mij heen.
Veelal vrouwen vinden het model leuker dan de 'rest' de grotere ruimte, betere rij eigenschappen, rijkere uitrusting en mooiere materialen zijn van ondergeschikt belang.
Ook de ruim hogere prijstelling van de VAG drieling werkt er niet aan mee.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die kiezen voor een product wat zich de afgelopen jaren dik heeft bewezen, en daarbij nog eens een uitgebreide vliegvakantie besparen.
Ik kan me daarin wel verplaatsen, de mensen die het zich kunnen permiteren kiezen vaak anders.
Groeten Leen.
Zou dit een serieuze concurrent voor onze Up! worden?
Re: Zou dit een serieuze concurrent voor onze Up! worden?
Franse drieling is niet te vergelijken met Up als het om de rijeigenschappen, ruimte en veiligheid gaat. Het is een echte A-Klasse terwijl de Up toch wel erg tegen de B-Klasse aanschurkt. Klagen over het prijsverschil is dus niet gerechtvaardigd. Adam is daarnaast veel meer premium dan de Up. Up is danwel erg frivool voor een VW, maar tis verder een erg neutraal/saai?? karretje ivg bv de (wel iets grotere) Adam/Mini/A1/Mito/Ds 3 etc. Nmm zou VW em nog wat spannender kunnen maken, maar das teveel gevraagd voor de doorsne toch wel ERG saaie VW ontwerpen
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Re: Zou dit een serieuze concurrent voor onze Up! worden?
Als je de Adam in 1 adem noemt met de Mini/A1/Mito/DS3, dan kan je hem niet meer vergelijken met de drieling. Dan moet je hem vergelijken met de Polo. Die staat op hetzelfde platform als de A1.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Re: Zou dit een serieuze concurrent voor onze Up! worden?
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zou dit een serieuze concurrent voor onze Up! worden?
Dat schrijf ik niet.DonkUp schreef:Als je de Adam in 1 adem noemt met de Mini/A1/Mito/DS3, dan kan je hem niet meer vergelijken met de drieling. Dan moet je hem vergelijken met de Polo. Die staat op hetzelfde platform als de A1.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Re: Zou dit een serieuze concurrent voor onze Up! worden?
Als je het design van de Up! wil vergelijken, dan moet je dat doen met de klasse-genoten: de C1/107/Aygo, de Picanto, de i10, etc. En dan is het design misschien wat neutraal, maar dat vind ik nog steeds mooier dan een design met allerlei vouwen/kreukels/ribbels in de zijpanelen@@lgra schreef:Up is danwel erg frivool voor een VW, maar tis verder een erg neutraal/saai?? karretje ivg bv de (wel iets grotere) Adam/Mini/A1/Mito/Ds 3 etc.
Eigenlijk kunnen we gewoon stellen dat de Adam geen concurrent voor de Up! is, maar eerder voor de Polo
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo