VW iBeetle met iPhone dock

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Riogio
Forum newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:19

VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door Riogio » do 09 jan 2014, 22:44

Begin 2014 brengt VW de iBeetle op de markt. Het is een samenwerking met Apple dus de auto wordt voorzien van een iPhone docking station.
Volkswagen-ibeetle.jpg
Volkswagen-ibeetle.jpg (153.26 KiB) 5245 keer bekeken
Het zou mooi zijn als de houder zou passen en er een app zou uitkomen voor de drieling.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door oppermii » do 09 jan 2014, 23:17

moeten ze wel ff de iphone in landscape mode zetten

dvh
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:23

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door dvh » vr 10 jan 2014, 00:30

Alleen zo'n gare dockingstation laat de beetle een ibeetle heten!?

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door HeHo » vr 10 jan 2014, 11:54

Ik denk dat je er ook nog een sticker met een Apple voor op de kofferklep bij krijgt. :D

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door henri » vr 10 jan 2014, 12:02

Een i-Up kan eenvoudig gecreëerd worden. De GT Up was al voorzien van een fraaie i-phone houder.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door DonkUp » vr 10 jan 2014, 22:39

Nadeel is dat ze wel iedere 2 jaar een nieuw dockingstation uit moeten brengen, anders kan je je nieuwe iPhone niet meer gebruiken.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door TwitNour » za 11 jan 2014, 13:49

DonkUp schreef:Nadeel is dat ze wel iedere 2 jaar een nieuw dockingstation uit moeten brengen, anders kan je je nieuwe iPhone niet meer gebruiken.
Mee eens. Als je zoiets maakt moet het universeel te gebruiken zijn, anders heb je er straks totaal niks meer aan. Een telefoon heb je misschien twee jaar, maar een auto heb je (als het goed is) wel langer dan twee jaar in je bezit.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door Inge » za 11 jan 2014, 15:13

Weet niet hoe vaak jullie ene nieuwe telefoon aanschaffen maar de mijne gaat meestal een jaartje of 7 a 8 mee en langer als hij dan nog werkt. Ik hoef niet steeds het allernieuwste te hebben ...
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door DonkUp » za 11 jan 2014, 16:01

Inge schreef:Weet niet hoe vaak jullie ene nieuwe telefoon aanschaffen maar de mijne gaat meestal een jaartje of 7 a 8 mee en langer als hij dan nog werkt. Ik hoef niet steeds het allernieuwste te hebben ...
De gemiddelde iPhone bezitter moet zo snel mogelijk na lancering de nieuwste versie hebben hoor ;) Net als de gemiddelde Galaxy bezitter trouwens.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door TwitNour » za 11 jan 2014, 17:39

DonkUp schreef:
Inge schreef:Weet niet hoe vaak jullie ene nieuwe telefoon aanschaffen maar de mijne gaat meestal een jaartje of 7 a 8 mee en langer als hij dan nog werkt. Ik hoef niet steeds het allernieuwste te hebben ...
De gemiddelde iPhone bezitter moet zo snel mogelijk na lancering de nieuwste versie hebben hoor ;) Net als de gemiddelde Galaxy bezitter trouwens.
True story. No offence.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door Inge » zo 12 jan 2014, 07:32

Hoezo met geld smijten!!! ;) Denk ik dan maar. Weet wel leukere bestedingen dan iedere 2 jaar een een nieuwe telefoon.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

dvh
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:23

Re: VW iBeetle met iPhone dock

Bericht door dvh » zo 12 jan 2014, 12:25

Die iphone houder kan me wat.
Ik wil een Up! GT(mini i ).............................. :(

Plaats reactie