UP!!!
UP!!!
Hoi,
Ben sinds vandaag op dit forum terecht gekomen.En ik denk zo dat ik er niet te vaak moet komen
Heb mn up al in Januari besteld (5-deurs, 75pk, blauw, opties.....) Moet alleen nog heel lang wachten helaas!!
Ben denk ik niet zo goed daar in
Kom daarom maar vaak hier op het forum, 'jaloers' kijken naar al die UP!'s die er al rijden.
Groeten,
Ben sinds vandaag op dit forum terecht gekomen.En ik denk zo dat ik er niet te vaak moet komen
Heb mn up al in Januari besteld (5-deurs, 75pk, blauw, opties.....) Moet alleen nog heel lang wachten helaas!!
Ben denk ik niet zo goed daar in
Kom daarom maar vaak hier op het forum, 'jaloers' kijken naar al die UP!'s die er al rijden.
Groeten,
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: UP!!!
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Goede keus gemaakt, welkom!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Hoi RODON! Gefeliciteerd met de bestelde up! Welke kleur blauw heb je besteld (donkerblauw?)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Hey! Ik heb inderdaad de donkerblauwe besteld! Ben drive, executive en dynamic!up! schreef:Hoi RODON! Gefeliciteerd met de bestelde up! Welke kleur blauw heb je besteld (donkerblauw?)
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Gefeliciteerd met je Up! Natuurlijk zien we van jou ook graag foto's zodra je hem hebt!
Wat is ongeveer de verwachte levertijd ondanks dat het lang duurt?
Hey! Foto's komen er hoor.. Leuk om iedereen zn up! Te bekijken.Psycho_Mantis schreef:Gefeliciteerd met je Up! Natuurlijk zien we van jou ook graag foto's zodra je hem hebt!
Zag dat je 20 was, ik 19.. Dus denk ik de jongste up-rijders hier
Levering is waarschijnlijk pas aug/sept '12.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Jammer dat ik die eer dan weer kwijt raak van de jongste rijder, maar ik denk niet dat er veel kunnen zeggen van onze leeftijd dat ze een gloed nieuwe auto kopen!RODON schreef:Hey! Foto's komen er hoor.. Leuk om iedereen zn up! Te bekijken.Psycho_Mantis schreef:Gefeliciteerd met je Up! Natuurlijk zien we van jou ook graag foto's zodra je hem hebt!
Zag dat je 20 was, ik 19.. Dus denk ik de jongste up-rijders hier
Levering is waarschijnlijk pas aug/sept '12.
Tot jij hem geleverd krijg kan ik me nog wel de jongste up rijder van het forum noemen denk ik , ik hoef nog maar slechts 2 weken te wachten...
Ik hoop voor je dat het nog mee zit en dat je hem iets eerder krijgt, hoewel je wel iets heb om lekker naar uit te kijken.