http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws_ar ... p?nk=12838
![Idea :idea:](./images/smilies/icon/idea.gif)
Tegelijkertijd een beetje kleur aan je auto en meer licht op je weg, volgens het verhaaltje. Heeft iemand er al ervaring mee?
Deel met jou de mening dat je veel ergerlijke Xenonverlichting tegenkomt, maar misschien is dit juist een vriendelijker alternatief?oppermii schreef:Ik vind de (meestal slecht afgestelde) Xenon lampen al een doorn in het oog, dus ook nog kleurtjes erbij juig ik niet toe.
Dat ze te koop zijn stond ook in dat artikel, maar zijn er ook al 'ervaringsdeskundigen'?
Helemaal mee eens.oppermii schreef:Ik vind de (meestal slecht afgestelde) Xenon lampen al een doorn in het oog, dus ook nog kleurtjes erbij juig ik niet toe.
Dat klopt. Deze Philips lampen zijn echter gewoon toegelaten.JuP ! schreef:Een auto mag toch alleen maar wit of geel licht naar voren uit stralen.....?
De kennis van politie-agenten schiet vooral bij nieuwe zaken wel eens tekort. Ben wel eens aangehouden omdat volgens oom agent mijn kinderen niet achterin mijn camper mochten zitten zonder gordel. Mag inderdaad in moderne campers niet, maar die van mij was een klassieker, waar andere regels voor gelden. Oom agent moest even bellen en toen toegeven dat hij 't bij het verkeerde eind had.H.E.S. schreef:Ik heb een goede kennis, en hij is politieagent en ik heb het hem eens voorgelegd...
Kortgezegd: het mag absoluut niet! Dat Philips zegt dat het mag, betekend niet dat het ook echt mag. Ze moeten iets roepen om hun spulletjes aantrekkelijk te maken.
Er komt van die lampen wel degelijk een andere kleurtint door het licht heen en dat mag simpelweg niet.
H.E.S. schreef:Ik heb een goede kennis, en hij is politieagent en ik heb het hem eens voorgelegd...
't Zal je vriend maar wezen....H.E.S. schreef:En als een agent het er niet mee eens is, bekeuren ze je wel voor iets anders ofzo. Dan gaan ze "zoeken".
Volgens het boekje 25m. In de praktijk 25cm?Autheo schreef:Off TopicH.E.S. schreef:Ik heb een goede kennis, en hij is politieagent en ik heb het hem eens voorgelegd...'t Zal je vriend maar wezen....H.E.S. schreef:En als een agent het er niet mee eens is, bekeuren ze je wel voor iets anders ofzo. Dan gaan ze "zoeken".![]()
On Topic: Blijf benieuwd naar ervaringen. M.n. of het echt zo is dat er veel meer wit licht wordt geprojecteerd. Volgens het verhaal zou je zo'n 25 meter verder moeten kunnen zien. Met nog een beetje kleur erbij op de koop toe.
Ik zei al: kennis.....is wat anders dan een vriendAutheo schreef:Off TopicH.E.S. schreef:Ik heb een goede kennis, en hij is politieagent en ik heb het hem eens voorgelegd...'t Zal je vriend maar wezen....H.E.S. schreef:En als een agent het er niet mee eens is, bekeuren ze je wel voor iets anders ofzo. Dan gaan ze "zoeken".![]()
On Topic: Blijf benieuwd naar ervaringen. M.n. of het echt zo is dat er veel meer wit licht wordt geprojecteerd. Volgens het verhaal zou je zo'n 25 meter verder moeten kunnen zien. Met nog een beetje kleur erbij op de koop toe.