Wie heeft er al gekleurd licht?
-
- Vagling liefhebber
Re: Wie heeft er al gekleurd licht?
He, wat is - alle loen binnen -?
Alle lampen binnen zo heet dat topic
Sorry
Moet zijn
Alle lampen binnen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Moet zijn
Alle lampen binnen
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
ik heb de ouderwetse gele koplampen in me Up, en staat erg mooi ( vind ik zelf )
Ieder zijn ding he
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ik zie er het nut niet van in en heb van mijn huidige verlichting nog 2 stuks reserve liggen. Dus die gaan sowieso natuurlijk eerst op. En daarna misschien led verlichting.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
+ 1
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
- CityGo010
- Forum newbie
Jammer dat ze niet gewoon de kleur bij de naam noemen bijvoorbeeld 3500K voor geel 6000K voor helwit en ik geloof 12000K voor paarsachtig.
Had wel zo makkelijk geweest met de keuze, ik zou dan voor de 6000K gaan
http://www.pilotxenonkit.nl/kleurtemperatuur.html
Had wel zo makkelijk geweest met de keuze, ik zou dan voor de 6000K gaan
http://www.pilotxenonkit.nl/kleurtemperatuur.html
Skoda CityGo 5 drs. Silver Mystique 9-2013 Gekocht bij Hoogenboom in Spijkenisse
- CityGo010
- Forum newbie
Philips colourvision is hardstikke NEP , boerenbedrog , geld aftroggelen met loze belofte's
Ik was zo dom om een setje te kopen voor 33 euro bij de plaatselijke auto accessoire handel.
Moest besteld worden komt bij van Heck uit Schiedam vandaan.
Ik heb Links de orginele lamp zitten en Rechts de Philips Colourvision die 60% meer licht zou moeten geven.
Nou nog geen 1% meer licht !!
Het KAN ook gewoon niet want het is precies hetzelfde gloeidraadje en gewoon halogeen licht met allerbelaberts rendement.
Meer lichtopbrengst / LUMEN bij het zelfde stroomverbruik zou minder warmte ontwikkeling moeten zijn !
Helaas het zelfde vieze gelige licht kleur 3500K komt er uit beide koplampen terwijl rechts de Philips colourvision zit met paarse gloed uitsluitend te zien in de koplampreflector.
Ik zal de foto's plaatsen, mensen trap er niet in !!!!
Verder ter aanvulling uit een standaard autokoplamp met halogeenlicht komt ca 1100 LUMEN ook als er Philips Colourvision inzit !
En echt niet 60% meer zou maar liefst ca 2000 LUMEN moeten zijn.
Ik rij al kleine week rond met links standaard halogeen en Rechts philips colourvision, niemand
ziet enig verschil in de sterkte !!
Een autokoplamp voorzien van Xenon als lichtbron levert ca 3500 LUMEN, kijk dat schiet wel op !
Ik was zo dom om een setje te kopen voor 33 euro bij de plaatselijke auto accessoire handel.
Moest besteld worden komt bij van Heck uit Schiedam vandaan.
Ik heb Links de orginele lamp zitten en Rechts de Philips Colourvision die 60% meer licht zou moeten geven.
Nou nog geen 1% meer licht !!
Het KAN ook gewoon niet want het is precies hetzelfde gloeidraadje en gewoon halogeen licht met allerbelaberts rendement.
Meer lichtopbrengst / LUMEN bij het zelfde stroomverbruik zou minder warmte ontwikkeling moeten zijn !
Helaas het zelfde vieze gelige licht kleur 3500K komt er uit beide koplampen terwijl rechts de Philips colourvision zit met paarse gloed uitsluitend te zien in de koplampreflector.
Ik zal de foto's plaatsen, mensen trap er niet in !!!!
Verder ter aanvulling uit een standaard autokoplamp met halogeenlicht komt ca 1100 LUMEN ook als er Philips Colourvision inzit !
En echt niet 60% meer zou maar liefst ca 2000 LUMEN moeten zijn.
Ik rij al kleine week rond met links standaard halogeen en Rechts philips colourvision, niemand
ziet enig verschil in de sterkte !!
Een autokoplamp voorzien van Xenon als lichtbron levert ca 3500 LUMEN, kijk dat schiet wel op !
Laatst gewijzigd door CityGo010 op vr 31 jan 2014, 22:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Skoda CityGo 5 drs. Silver Mystique 9-2013 Gekocht bij Hoogenboom in Spijkenisse
Dat is ook het hele idee achter die ColourVision lampen van Philips. Ze zouden ongeveer evenveel licht moeten geven als de XtremeVisions, maar met een gekleurde gloed in de reflector. Dat staat ook in de teksten van Philips. Er staat nergens dat ze een andere kleur licht zouden uitstralen, dat mag namelijk helemaal niet.CityGo010 schreef:terwijl rechts de Philips colourvision zit met paarse gloed uitsluitend te zien in de koplampreflector.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- CityGo010
- Forum newbie
Het ging mij uitsluitend om die beloofde 60% meer lichtopbrengst, die paarse gloed in de koplampspiegel boeide me helemaal niet.
Zie de foto van de lichtbundels tegen de garagedeur links standaard licht , rechts het superieure philips colourvision met 60% sterkere lichtbundel, ahummmmm
Zie de foto van de lichtbundels tegen de garagedeur links standaard licht , rechts het superieure philips colourvision met 60% sterkere lichtbundel, ahummmmm
- Bijlagen
-
- paarse reflector Mooi ?? ik vind van niet !
- philips colour.jpg (93.25 KiB) 6901 keer bekeken
-
- links gewoon licht rechts colourvision
- philips colour vision.jpg (69.29 KiB) 6902 keer bekeken
Laatst gewijzigd door CityGo010 op di 28 jan 2014, 22:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Told youoppermii schreef:Volgens het boekje 25m. In de praktijk 25cm?Autheo schreef:Volgens het verhaal zou je zo'n 25 meter verder moeten kunnen zien. Met nog een beetje kleur erbij op de koop toe.
Daarom zoals ik het blijf zeggen.... Ik zweer het bij de osram cool blue intense
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- CityGo010
- Forum newbie
zoals ik begrijp is osram cool bleue ook gewoon halogeen licht 55 watt.
er zal niet over de kleur van de lichtbundel gesproken worden want die is gewoon 3000 / 3500K
en nooit dat mooie witte 5000 / 6000K van Xenon, dat zou al veel beter gezicht zijn
zit net ff te googlen maar toch wel die 5000K, lijkt me ook WEER onmogelijk, de ene na de andere leugen als
het om lampen gaat !!!!
http://www.hidplanet.com/forums/showthr ... ue-Intense
er zal niet over de kleur van de lichtbundel gesproken worden want die is gewoon 3000 / 3500K
en nooit dat mooie witte 5000 / 6000K van Xenon, dat zou al veel beter gezicht zijn
zit net ff te googlen maar toch wel die 5000K, lijkt me ook WEER onmogelijk, de ene na de andere leugen als
het om lampen gaat !!!!
http://www.hidplanet.com/forums/showthr ... ue-Intense
Laatst gewijzigd door CityGo010 op vr 31 jan 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar ik heb de gewone h4 lampen
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- CityGo010
- Forum newbie
Wat een geklooi allemaal met die pruts halogeen lampen.
Ik rij al 2 dagen rond met links mijn standaard H4 halogeen en Rechts die Philips Colourvision ( met 60% meer licht ???.) nou niemand die enig verschil ziet tussen links en rechts behalve een paarse reflector
Wat je kan lezen op het www is dat een halogeen lamp een lichtsterkte heeft van ca 1100 lumen.
Wil je meer licht neem dan LED ( Of Xenon , maar dan moet je Lenzen in je Units monteren , duur duur! )
Onderstaande link geeft een LED setje aan van 1800 LUMEN
http://autowolf.nl/nl/204-50w-led-verli ... -cree.html
dus.................van 1100 naar 1800 LUMEN !!! en keiwit licht kleur 6000K zelfde als Xenon !
Ik heb dezelfde set besteld op http://www.alibaba.com voor 63 dollar = ca 45 euro
Komt met ca 25 dagen binnen, ik hou jullie op de hoogte
Ik rij al 2 dagen rond met links mijn standaard H4 halogeen en Rechts die Philips Colourvision ( met 60% meer licht ???.) nou niemand die enig verschil ziet tussen links en rechts behalve een paarse reflector
Wat je kan lezen op het www is dat een halogeen lamp een lichtsterkte heeft van ca 1100 lumen.
Wil je meer licht neem dan LED ( Of Xenon , maar dan moet je Lenzen in je Units monteren , duur duur! )
Onderstaande link geeft een LED setje aan van 1800 LUMEN
http://autowolf.nl/nl/204-50w-led-verli ... -cree.html
dus.................van 1100 naar 1800 LUMEN !!! en keiwit licht kleur 6000K zelfde als Xenon !
Ik heb dezelfde set besteld op http://www.alibaba.com voor 63 dollar = ca 45 euro
Komt met ca 25 dagen binnen, ik hou jullie op de hoogte
dat lijkt mij ook wel wat
mag dat eigenlijk, CREE 1800 Lumen LED?
Nee officieel niet. De leds geven een verstoord lichtbeeld waardoor er geen duidelijke overgang van licht naar donker is. Een halogeenpit schijnt 360 graden en natuurlijk maar 1 of 2x een bepaalde hoek. Hierdoor is het lichtbeeld klote.
Ik heb ze geprobeerd en de hoeveelheid licht die er af kwam was bedroevend en de lichthoek ook.
Ik heb ze geprobeerd en de hoeveelheid licht die er af kwam was bedroevend en de lichthoek ook.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- richardm35
- Vagling liefhebber
Ik heb de h4 cree led in me koplampen zitten en ik ben meer dan tevreden halogeen is er niks bij en dat het strooilicht geeft is niks van waar bij xenon heb je strooilicht hier bij totaal niet!