Even voorstellen
Even voorstellen
Beste forumleden,
Mijn naam is Yvonne,
en sinds gisteren in het trotse bezit van mijn aardgas VW UP, ben benieuwd of hij/zij inderdaad zo zuinig is wat ik er over heb gelezen.
Het is een demowagen en die heb ik of all places jaja in Groningen opgehaald was ongeveer 5 uur heen en weer onderweg.
Het is verder een basic auto helaas meer zat er voor mij niet in, maar heb wel airco en navigatie.
Ik vind het hartstikke interessant een forum kan ik een hoop van leren en indien nodig (heb ik wel ) vragen stellen en dan hoop ik dat jullie mij kunnen
helpen. Niet schrikken zal eerst proberen het zelf uit vinden om het forum door te spitten
Veel rij plezier met VW UP, Seat Mii en Skoda Citigo.
Mijn naam is Yvonne,
en sinds gisteren in het trotse bezit van mijn aardgas VW UP, ben benieuwd of hij/zij inderdaad zo zuinig is wat ik er over heb gelezen.
Het is een demowagen en die heb ik of all places jaja in Groningen opgehaald was ongeveer 5 uur heen en weer onderweg.
Het is verder een basic auto helaas meer zat er voor mij niet in, maar heb wel airco en navigatie.
Ik vind het hartstikke interessant een forum kan ik een hoop van leren en indien nodig (heb ik wel ) vragen stellen en dan hoop ik dat jullie mij kunnen
helpen. Niet schrikken zal eerst proberen het zelf uit vinden om het forum door te spitten
Veel rij plezier met VW UP, Seat Mii en Skoda Citigo.
- Autheo
- Donateur member
Re: Even voorstellen
Ja Ja, er gaat niets boven Groningen! Daaronder wordt trouwens zoveel weggehaald dat het daar gevaarlijk wordt...Avonne schreef:
Het is een demowagen en die heb ik of all places jaja in Groningen opgehaald
Fijn dat jij die Up!in veiligheid hebt gebracht. Welkom hier!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Veel plezier van je up! En veel plezier op het forum
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom Yvonne! Veel plezier hier en met je Up!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Yvonne !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom.
Heb je meteen een voorraadje aardgas meegenomen?
Veel plezier en veilige km's gewenst.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Dank je wel voor je toelichting, vanaf maandag 200 km per dag rijden moet even uitvogelen wat de zuinigste rijstijl is. Wil wel doorrijdenGasDwerg schreef:Nog een gassertje erbij, altijd leuk !Avonne schreef: sinds gisteren in het trotse bezit van mijn aardgas VW UP, ben benieuwd of hij/zij inderdaad zo zuinig is wat ik er over heb gelezen.
Rijdt uiteraard maar zo zuinig als je zelf rijdt
Nederlands gas heeft een lage energie-inhoud - L-gas.
De 2,9 kg/100km die VW opgeeft als normverbruik, haal je enkel met extreem zuinig rijden. (Of met H-gas.)
Kalmpjes aan moet je rond de 3,5 kg/100km geraken - dat is overigens het gecorrigeerde normverbruik, omgerekend naar de lagere energie-inhoud van Nederlands gas.
Normaler maar slechts 100-110 op d snelweg : 4 - 4,5 kg.100km
Snelweg 120-130 mag je wel rekenen op 4,5 - 5 kg/100km.
Als je wat moeite doet om je verbruik te beperken, rij je spotgoedkoop rond met de eco-up!
Gisteren even getankt (misschien omdat ik een dame ben) ondanks dat de gebruiksaanwijzing op de pomp stond kreeg ik de slang er niet uit Best balen.
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Zo 200 km in een up per dag.... en ik vond een Polo bluemotion al een drama (175km per dag)
Gasslang is in 1x lostrekken (hendel omhoog) en zou in 1x goed los moeten komen dan.
Gasslang is in 1x lostrekken (hendel omhoog) en zou in 1x goed los moeten komen dan.
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Yvonne op het mooie up-forum!
Grappig, hoewel ik per dag maar 110km rijd, zou 200km per dag ook geen probleem voor me zijn, Ik vind de up! supercomfortabel op de lange afstand, heb er ook al regelmatig afstanden van 600 tot 1.000km mee gereden. En dan stap ik helemaal fit uit.StefanK-Mii schreef:Zo 200 km in een up per dag.... en ik vond een Polo bluemotion al een drama (175km per dag)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Was het maar waar.....gaat niet meer in dan 12 kg dacht ikDonkUp schreef:Welkom.
StefanK-Mii schreef:Zo 200 km in een up per dag.... en ik vond een Polo bluemotion al een drama (175km per dag)
Dank je wel, voelde me wel opgelaten, al die mensen bij de pomp die maar toe keken hoe ik stond te stuntelen...
up! schreef:Welkom Yvonne op het mooie up-forum!
Grappig, hoewel ik per dag maar 110km rijd, zou 200km per dag ook geen probleem voor me zijn, Ik vind de up! supercomfortabel op de lange afstand, heb er ook al regelmatig afstanden van 600 tot 1.000km mee gereden. En dan stap ik helemaal fit uit.StefanK-Mii schreef:Zo 200 km in een up per dag.... en ik vond een Polo bluemotion al een drama (175km per dag)
Vanuit Groningen naar mijn huis was ruim 200 km aan een stuk het enige wat ik miste was een armsteun.