Navigon Maps + More live
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Navigon Maps + More live
Wie zou er misschien van zijn nieuwe Maps+More met live diensten de software kunnen kopiëren van hun apparaat en uploaden naar wetransfer of een andere dienst?
dus het gaat om deze map: (alles dus, niet alleen APPS)
Ik wil namelijk eens kijken of het mogelijk is om deze software op de oudere maps + more kunnen krijgen
Ik heb immers ook al andere software kunnen draaien op de maps + more, echter de GPS antenne werkte niet.
De navigon software afsluiten was namelijk niet al te moeilijk:
dus het gaat om deze map: (alles dus, niet alleen APPS)
Ik wil namelijk eens kijken of het mogelijk is om deze software op de oudere maps + more kunnen krijgen
Ik heb immers ook al andere software kunnen draaien op de maps + more, echter de GPS antenne werkte niet.
De navigon software afsluiten was namelijk niet al te moeilijk:
Laatst gewijzigd door Psycho_Mantis op ma 10 mar 2014, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: Navigon Maps + More live
Ben een .rar bestand voor je aan het maken en zal deze uppen naar Wetransfer
DM even je mail adres!
DM even je mail adres!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb je een bericht gestuurd
Overigens buiten dit hele verhaal: Ik heb het voor elkaar gekregen dat we films kunnen kijken op de maps+more!
Ik zal binnenkort wel een handleiding gaan maken met hoe de hack precies werkt...
Overigens buiten dit hele verhaal: Ik heb het voor elkaar gekregen dat we films kunnen kijken op de maps+more!
Ik zal binnenkort wel een handleiding gaan maken met hoe de hack precies werkt...
Dat klinkt goed!Psycho_Mantis schreef:Ik heb je een bericht gestuurd
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Mooi! Daar heb ik wel oren naar. Nu nog een hack om TomTom (NavCore) te kunnen draaien op de M&M.Psycho_Mantis schreef:Ik heb je een bericht gestuurd
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
TomTom kan werken, maar alleen een oudere versie. TomTom gebruikt helaas geen Windows CE meer
@Michiel dit is trouwens echt de nieuwe maps+more met live services? De bestanden zien er namelijk vrijwel identiek uit als van de oude maps+more
@Michiel dit is trouwens echt de nieuwe maps+more met live services? De bestanden zien er namelijk vrijwel identiek uit als van de oude maps+more
- richardm35
- Vagling liefhebber
Ben benieuwd naar de video
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
yep, met de nieuwste firmware eropPsycho_Mantis schreef:TomTom kan werken, maar alleen een oudere versie. TomTom gebruikt helaas geen Windows CE meer
Op mijn cartrek heb ik igo8 staan. Nog steeds een super goed navigatie programma. Zou mooi zijn als die hier ook op kan.
Een link naar een oude topic over dit onderwerp. http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1748
Een link naar een oude topic over dit onderwerp. http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1748
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Was vergeten dat ik al had uitgelegd hoe de navigon software gesloten kon worden, dar hoef ik dus veder geen uitleg meer aan te geven.Auke schreef:Op mijn cartrek heb ik igo8 staan. Nog steeds een super goed navigatie programma. Zou mooi zijn als die hier ook op kan.
Video's heb ik werkend, MAAR het geluid werkt niet in de auto. Wel op de device zelf.
En de nieuwe firmware geeft ook nog wat problemen, Navigon lijkt wel te starten, maar crasht op de Volkswagen software. Ik moet daar ook nog mee aan de slag...
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... 342&page=5
Ik ben niet de eerste die dit probeert. Bluetooth gaat dus nooit werken helaas...
Betreft de video speler ga ik weer veder in het hack topic, deze is denk ik niet meer relevant
Ik ben niet de eerste die dit probeert. Bluetooth gaat dus nooit werken helaas...
Betreft de video speler ga ik weer veder in het hack topic, deze is denk ik niet meer relevant