Maps and more en muziek

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Up I go
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 27 okt 2013, 18:46

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Up I go » za 30 nov 2013, 15:26

Nou heb ik dus een sd kaartje erin zitten .. Maar soms hapert mijn muziek. Ligt niet aan de sd kaart.
Ik heb de contact puntjes nagekeken maar zie niets vreemd..:(

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Tom Westendorp » za 30 nov 2013, 15:32

Up I go schreef:Nou heb ik dus een sd kaartje erin zitten .. Maar soms hapert mijn muziek. Ligt niet aan de sd kaart.
Ik heb de contact puntjes nagekeken maar zie niets vreemd..:(
Welke class SD kaart heb je dan? Dat kan ook nog wel eens van invloed zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Up I go
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 27 okt 2013, 18:46

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Up I go » za 30 nov 2013, 16:27

Micro sd..ook voor gamen stond op de verpakking

Gebruikersavatar
--BUMP--
Vagling liefhebber
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 16:16

Re: Maps and more en muziek

Bericht door --BUMP-- » za 30 nov 2013, 17:10

Ik heb ook wel eens last van haperende muziek via de SD-kaart, soms gecombineerd met het uitvallen van de hele Garmin. Dat doet mij vermoeden dat het niet aan de SD-kaart ligt. Heb jij ook last van een uitvallend navigatiesysteem?
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More

Up I go
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 27 okt 2013, 18:46

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Up I go » za 30 nov 2013, 17:55

Ik heb mijn upje net een week. Nog weinig met navigatie gereden. Maar tot nu toe niet. Wel dat er veel rotondes vreemd worden geformuleerd. Op het scherm zie je de rotonde wel. Maar niet in dat vakje aan de linkerkant. Hij zeg dan rechts aan houden schuin oversteken..?? Maar met muziek best vaak van die haperingen.

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Menaz » ma 10 mar 2014, 19:41

Up I go schreef:Nou heb ik dus een sd kaartje erin zitten .. Maar soms hapert mijn muziek. Ligt niet aan de sd kaart.
Ik heb de contact puntjes nagekeken maar zie niets vreemd..:(
Heb je hier een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Het ligt niet aan de contacten, want als ik de muziek afspeel via de speaker van de Garmin (dus los van de houder) dan hapert hij ook om de zoveel tijd. Net alsof hij overslaat. Ik heb een Verbatim 32gb Class 4 Micro SD-kaart. Je zou denken dat dat snel genoeg is. Het is geen high speed DSLR. Het systeem leest ook vooruit want als je de SD-kaart eruit haalt, dan speelt hij nog een aantal seconden door.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Menaz » di 11 mar 2014, 10:58

Stras even naar de dealer om uit te sluiten of het aan de Garmin ligt of aan de SD-kaart.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Maps and more en muziek

Bericht door Menaz » di 11 mar 2014, 12:47

Trial & Error gedaan in een Citigo met verschillende apparaten. En natuurlijk geen enkel probleem. Heb nu een ander voetje en tot nu toe nog geen hick-ups gehad.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Plaats reactie