Set wielkuipen
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Set wielkuipen
Te koop aangeboden:
Originele VW set wielkuipen van de Cross Up!. Veel op dit forum geschreven om hem in een normale Up! te monteren.
De set bestaat uit wielkuip links, wielkuip rechts en een overvloed aan bevestigingsmateriaal allemaal origineel VW.
Qua bevestigingsmateriaal zijn alle nummers op de foto bijgevoegd.
Dealerprijs van dit alles 107,80 euro, mag opgehaald worden voor 50 euro.
Betreft een privé verkoop, ivm formaat heeft afhalen mijn voorkeur.
Originele VW set wielkuipen van de Cross Up!. Veel op dit forum geschreven om hem in een normale Up! te monteren.
De set bestaat uit wielkuip links, wielkuip rechts en een overvloed aan bevestigingsmateriaal allemaal origineel VW.
Qua bevestigingsmateriaal zijn alle nummers op de foto bijgevoegd.
Dealerprijs van dit alles 107,80 euro, mag opgehaald worden voor 50 euro.
Betreft een privé verkoop, ivm formaat heeft afhalen mijn voorkeur.
Set wielkuipen
Passen ze niet bij jou? Ik heb een ouder type auto volgens mij, wat ik tot nu toe heb gelezen, zitten er dan geen bevestigingspunten. Zou het wel graag willen maar ga niet boren ivm roest.
Waar zijn ze trouwens op te halen? Als het echt om de hoek is ga ik nog een keer goed nadenken ( en ook wel makkelijk voor een eventueel andere koper
Waar zijn ze trouwens op te halen? Als het echt om de hoek is ga ik nog een keer goed nadenken ( en ook wel makkelijk voor een eventueel andere koper
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Set wielkuipen
Zie mijn profiel Woonplaats: Hapert (Zuiden van Brabant)Xanderv schreef:Waar zijn ze trouwens op te halen? Als het echt om de hoek is ga ik nog een keer goed nadenken ( en ook wel makkelijk voor een eventueel andere koper
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Volgens het "internet" zouden op een 2013 modeljaar de gaten voorbereid moeten zijn. Ik verwacht dat dit alleen is bij een 5-deurs uitvoering, aangezien de Cross Up! ook alleen in 5-deurs is uitgeleverd.Xanderv schreef:Passen ze niet bij jou? Ik heb een ouder type auto volgens mij, wat ik tot nu toe heb gelezen, zitten er dan geen bevestigingspunten. Zou het wel graag willen maar ga niet boren ivm roest.
Ah k sorry had ik zelf kunnen zoeken idd.
Ja ik heb een 3 deurs citigo uit 2012 dus gaat het over.
Ja ik heb een 3 deurs citigo uit 2012 dus gaat het over.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Als iemand mij kan vertellen of ze passen dan zou dat heel fijn zijn... Ik heb een 3 deurs up uit eind 2012 dus wel met de nieuwe tellers enz.
Als ze passen dan wil ik ze namelijk wel kopen;)
Als ze passen dan wil ik ze namelijk wel kopen;)
Niet via plug en play voor zover ik begrepen heb. De e-up zou op 2013 model wel moeten passen.
(Hoop dat de mijne dat is - ben nog steeds te lui geweest om het na te kijken/ vragen bij de garage)
(Hoop dat de mijne dat is - ben nog steeds te lui geweest om het na te kijken/ vragen bij de garage)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou helemaal mooi zijn, maar wat ik me afvraag is of ze voor soort van A-technische mensen als ik ook zelf te monteren zijn?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kun je ze kitten?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ik heb dat ook gevolgd op de site van onze Duitse vrienden maar ik zou ze alleen plaatsen indien je het op de manier kunt doen zoals in de fabriek. Al de rest lijkt me meer kwaad dan goed te doen.
Just my 2 cents
Just my 2 cents
up! Black BMT 75pk 3d
Linkjes?