Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!

Welke Up! heb jij besteld ?

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door Witte Reus » di 10 apr 2012, 11:25

De High Up 75pk BMT Dark Silver met wat extraatjes is gewijzigd in een White Up 75pk BMT met onder aan de streep ongeveer dezelfde uitrusting. Maar voor de poll maakt t niks uit :)
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
geef nooit up
Forum newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 19:58

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door geef nooit up » di 10 apr 2012, 16:37

High UP 60 pk BMT, Candy White
Executive pakket
Drive pakket
Dynamic pakket
High up 60pk, bluemotion, Candy White, drive pakket, executive pakket, maps and more, dynamic pakket.

ChrisN1976
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 20:24
Locatie: Huizen (N-H)

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door ChrisN1976 » di 10 apr 2012, 22:09

High Up! 60 paarden BM. Deep black. Dashboard deep black. Stoelen zwart/zwart. Executive en dynamic pakket. Zonder type aanduiding. (per ongeluk wel gedaan, moet er weer af dus) Ik koos de High up! Voor het lederen stuur en de pook. Mede dat ik de electrische spiegels wilde. Dat vind ik een pré, omdat je dan met inparkeren je spiegel even makkelijker naar de stoep kan richten. Wel lekker voor de triangle wieltjes. Ook vind ik muziek erg belangrijk dus was voor mij de zes speakers een must. Al met al was er voor mij geen weg terug.
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door RonaldNL » di 10 apr 2012, 22:24

Electrische spiegels om te parkeren ?? Dan zou ik cursus parkeren nemen :D electrische spiegels zijn nutteloos je stelt ze goed af en daarna doe je er nooit wat mee zeker niet voor parkeren jezus (sorry) zie het al voor me elke keer met parkeren je spiegels richten dan gaan parkeren met hele rij wachtende mensen achter je omdat je eerst moet richten :lol: nee dat is echt kansloos , keus voor je muziek en lederen stuur ok das mooi :D al zijn d e2 speakers al helemaal niet verkeerd overigens viel mij niet tegen.. :D mooi spul die Up :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door henri » wo 11 apr 2012, 07:30

Laat Chris en mij maar lekker kansloos zijn. Zicht op een stoeprand met parkeren aan de bijrijderskant is wel zo prettig en voor het behoud van kostbare en fraaie wielen.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door Psycho_Mantis » wo 11 apr 2012, 14:16

RonaldNL schreef:Electrische spiegels om te parkeren ?? Dan zou ik cursus parkeren nemen :D electrische spiegels zijn nutteloos je stelt ze goed af en daarna doe je er nooit wat mee zeker niet voor parkeren jezus (sorry) zie het al voor me elke keer met parkeren je spiegels richten dan gaan parkeren met hele rij wachtende mensen achter je omdat je eerst moet richten :lol: nee dat is echt kansloos , keus voor je muziek en lederen stuur ok das mooi :D al zijn d e2 speakers al helemaal niet verkeerd overigens viel mij niet tegen.. :D mooi spul die Up :D
Pardon? Ik parkeer ook op die manier. Zo blijven mijn velgen mooi.
Ik denk niet echt dit ongewoon is, beter 10 keer goed kijken wat je doet dan overal maar schade rijden.
Deze tip kreeg ik juist van andere mensen in me omgeving om makkelijker te parkeren.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door RonaldNL » wo 11 apr 2012, 16:01

Ik bedoelde niet dat chris kansloos is uiteraard :D , maar de actie spiegels verstellen steeds omdat je anders niet kan parkeren kom op zo heb je het ook niet geleerd is gewoon een tekortkoming in rijvaardigheid simpel zat heeft niks te maken met voorzichtig dat ben ik ook altijd met me auto's en velgen geweest zonder steeds je spiegeltje te moeten verstellen en nooit een rand geraakt... Maar ieder het zijne verders hoor al zou een parkeercursus dan dus geen kwaad kunnen het is tenslotte geen passat variant ;-)
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door Psycho_Mantis » wo 11 apr 2012, 18:54

RonaldNL schreef:Ik bedoelde niet dat chris kansloos is uiteraard :D , maar de actie spiegels verstellen steeds omdat je anders niet kan parkeren kom op zo heb je het ook niet geleerd is gewoon een tekortkoming in rijvaardigheid simpel zat heeft niks te maken met voorzichtig dat ben ik ook altijd met me auto's en velgen geweest zonder steeds je spiegeltje te moeten verstellen en nooit een rand geraakt... Maar ieder het zijne verders hoor al zou een parkeercursus dan dus geen kwaad kunnen het is tenslotte geen passat variant ;-)
Dit is zeker geen tekortkoming aan rijvaardigheid, ik geloof best wel dat er velen zijn die er gewoon graag zeker van zijn dat ze hun mooie velgen niet beschadigen.
En ook voor mij heb ik geen idee hoe makkelijk dat parkeren van een up! dan wel niets is. Momenteel rij ik een Volkswagen Vento die is toch een slagje groter.

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door belhamel » wo 11 apr 2012, 20:22

mijn bmw kanteld de spiegel automatisch als ik de auto in zijn achteruit zet ! vindt het wel makkelijk . en ja ik kan best rijden . rijdt al 17 jaar schadevrij en ben 10 jaar chauffeur geweest

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door High-up! » wo 11 apr 2012, 23:25

Och, ik doe dat ook wel eens hoor als ik hem strak wil inparkeren in smalle straatjes.
Dus ik vrees voor je (RonaldNL) dat jij één van de weinigen, al dan niet de enige op dit forum bent die over uitmuntende rijkwaliteiten beschikt. En een hoop anderen -samen met mij- een parkeercursus nodig hebben vanwege een gebrek aan rijvaardigheid... Hmhm... :geek:
En dan nog iets, zo heb jij het ook niet geleerd op school hè? Zoveel ontbrekende komma's, punten en hoofdletters... :)
Laatst gewijzigd door High-up! op do 12 apr 2012, 00:50, 4 keer totaal gewijzigd.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door up! » wo 11 apr 2012, 23:49

Ik vind een kantelende rechterbuitenspiegel ook erg fijn, is bij m'n Audi ook standaard. Met kantelfunctie kun je de stoeprand gewoon veel beter zien, zodat je bijkans een millimeter van de stoeprand nog kunt parkeren.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

ChrisN1976
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 20:24
Locatie: Huizen (N-H)

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door ChrisN1976 » do 12 apr 2012, 21:05

RonaldNL schreef:Electrische spiegels om te parkeren ?? Dan zou ik cursus parkeren nemen :D electrische spiegels zijn nutteloos je stelt ze goed af en daarna doe je er nooit wat mee zeker niet voor parkeren jezus (sorry) zie het al voor me elke keer met parkeren je spiegels richten dan gaan parkeren met hele rij wachtende mensen achter je omdat je eerst moet richten :lol: nee dat is echt kansloos , keus voor je muziek en lederen stuur ok das mooi :D al zijn d e2 speakers al helemaal niet verkeerd overigens viel mij niet tegen.. :D mooi spul die Up :D
Ik geloof dat de mede forumleden mijn standpunt al duidelijk hebben gemaakt, maar laat ik toch nog even mijn visie geven. Die visie is al hiervoor al genoemd.
Meneer RonaldNL, mijn mening is dat jij erg makkelijk je oordeel klaar hebt. Ik zelf laat mensen in hun waarde en zal ook zeker niet mijn mening profileren zoals jij dat doet. Het stoort me zelfs een beetje.
1. Ik rij nu 14.5 jaar schade vrij, zowel prive als zakelijk. Met zakelijk bedoel ik de bezorgauto van mijn werkgever. Dat varieert van een grote bestelbus tot een kleine cabine-bakwagen waar ik mee rij in Laren en Blaricum maar ook lever op de Prinsengracht... In het dorp heb ik de bus toch menigmaal langs de Maybach of Phantom van de klant moeten sturen in z'n achteruit..!
2. Onze eerste auto is een Golfje 5 waarbij de spiegel automatisch kantelt om de rs4 velgen strak langs het stoepie te zetten. Is wel handig omdat de straatjes niet altijd even breed zijn. Dus het scheelt ook je spiegel... Mijn oude E36 had het ook en beviel goed.
3. Het is idd zo dat 'we' het niet zo hebben geleerd, maar ik heb het mezelf AANgeleerd. Waardoor ik nu over een kwaliteit beschik waar menigeen nog een puntje aan kan zuigen...

Al met al vind ik het van jou erg triest om in jouw post met termen als kansloos en tekortkoming te strooien zonder de persoon en bijbehoorende situatie te kennen. Je had mischien kunnen vragen wat ik ermee bedoelde voordat jij een mening velde.
Jammer dat op zo'n leuk forum die ik al een ruim maandje volg toch weer 'dit soort' mensen rondhangen. Heel jammer. Voor mij een reden om het plaatsen van berichten te staken want hier heb ik totaal geen zin in.
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door eas » do 12 apr 2012, 21:11

gewoon blijven komen hiero !
pb onderweg
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door RoyVisser » vr 13 apr 2012, 09:49

ChrisN1976 schreef:
RonaldNL schreef:Electrische spiegels om te parkeren ?? Dan zou ik cursus parkeren nemen :D electrische spiegels zijn nutteloos je stelt ze goed af en daarna doe je er nooit wat mee zeker niet voor parkeren jezus (sorry) zie het al voor me elke keer met parkeren je spiegels richten dan gaan parkeren met hele rij wachtende mensen achter je omdat je eerst moet richten :lol: nee dat is echt kansloos , keus voor je muziek en lederen stuur ok das mooi :D al zijn d e2 speakers al helemaal niet verkeerd overigens viel mij niet tegen.. :D mooi spul die Up :D
Al met al vind ik het van jou erg triest om in jouw post met termen als kansloos en tekortkoming te strooien zonder de persoon en bijbehoorende situatie te kennen. Je had mischien kunnen vragen wat ik ermee bedoelde voordat jij een mening velde.
Jammer dat op zo'n leuk forum die ik al een ruim maandje volg toch weer 'dit soort' mensen rondhangen. Heel jammer. Voor mij een reden om het plaatsen van berichten te staken want hier heb ik totaal geen zin in.
Trust me het is absoluut niet de eerste keer dat iemand struikeld over de uitspraken van Ronald. Ik moest me ook al weer inhouden op de opmerking "kansloos", zo ga je gewoon niet met elkaar om imo.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door Tom Westendorp » vr 13 apr 2012, 11:20

PB's Verstuurd! Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door RonaldNL » vr 13 apr 2012, 11:38

Wel kleinzerig sommige hier maarok was ookniet in goede hum vd week net begrafenis gehad dus chris sorry als het verkeerd overkwam was niet zo bddoeld. Naast dit als er wat is algemeen gesproken nu kun je me ook gewoon mailen ipv klagen bij moderator gelijk iexereen is anders en reageert andersheb ook al veel geholpen hier dat vergeten we dan maar even voor tt gemak schaam jullie wees dan een vent en pb me praten we erover maar zal niks meer z ergens hoor zijn jullie ook weer blij ben ook maar mens
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door Tom Westendorp » vr 13 apr 2012, 12:11

Even voor de goede orde Ronald, er "jankt" niemand bij mij en dit is je aller laatste waarschuwing om normaal te gaan communiceren. Bij de volgende kwetsende of onnodig lompe opmerking volgt geen PB meer maar direct een ban.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door RonaldNL » vr 13 apr 2012, 12:19

Volgens mij zeg ik net sorry zal niet meer reageren of helpen de groeten
The Only Way is UP!

ChrisN1976
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 20:24
Locatie: Huizen (N-H)

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door ChrisN1976 » vr 13 apr 2012, 14:08

RonaldNL schreef:Volgens mij zeg ik net sorry zal niet meer reageren of helpen de groeten
Wat mij betreft 'zand erover' en excuses aanvaard. Ik heb idd niets doorgespeeld naar de mod.
Mijn reactie was van mijzelf afkomstig en de reden is dat ik niet van minachting houd. En dat is mijn visie en mening.

Ik zeg even goede vrienden en 'forget about it'
Tevens gecondoleerd met het verlies...
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Poll; Welke Up! heb jij besteld ?

Bericht door Bryan » vr 13 apr 2012, 14:16

ChrisN1976 schreef:
RonaldNL schreef:Volgens mij zeg ik net sorry zal niet meer reageren of helpen de groeten
Wat mij betreft 'zand erover' en excuses aanvaard. Ik heb idd niets doorgespeeld naar de mod.
Mijn reactie was van mijzelf afkomstig en de reden is dat ik niet van minachting houd. En dat is mijn visie en mening.

Ik zeg even goede vrienden en 'forget about it'
Tevens gecondoleerd met het verlies...
Hij heeft een eigen topic geopend in het of topic gedeelte,.....erg netjes nasr mijn idee

Bryan

Plaats reactie