Verlichte schakelaars raambediening/vergrendeling
Re: verlichte schakelaars raanbediening/vergrendeling
Komt waarschijnlijk omdat je in de kofferbak lag tijdens vervoer
The Only Way is UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kofferbak lampje kun je makkelijk realiseren door een draadje af te tappen toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Klopt gewoon van je binnenlampje
The Only Way is UP!
ik heb gisteren het scema van de up bekeken en volgens schema zit er geen lampje/led in de schakelaar
ga het wel uitzoeken als ik mijn up heb of het mogelijk is en hoe je het aan kunt sluiten
ga het wel uitzoeken als ik mijn up heb of het mogelijk is en hoe je het aan kunt sluiten
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
aansluiting zit er wel schakelaar zit / kan geen lampje in dus dat gaat mm niet worden.
The Only Way is UP!
En als je nu een schakelaar van een polo of golf (met wel een lampje in de schakelaar) koopt kan je die gewoon op de bestaande draden aansluiten ??RonaldNL schreef:aansluiting zit er wel schakelaar zit / kan geen lampje in dus dat gaat mm niet worden.
Of moet je alles aanpassen.
Re: Verlichte schakelaars raambediening/vergrendeling
Dat is jammer,....naja dan maar op de tast in het donker......ben ik toch goed inRonaldNL schreef:Passen niet helaas
Bryan
Niet kwa grote ?? of kwa aansluiting ??RonaldNL schreef:Passen niet helaas
Beide
naja kijk alles is pas te maken natuurlijk maar het is iig geen Plug and Play
The Only Way is UP!
Wel vreemd dat Volkswagen speciaal voor de up andere schakelaars laat maken. Ze kunnen ze van de golf/polo/passat zo van het schap pakken.RonaldNL schreef:Beide
Ja en die zijn verlicht dus , maar zal best kosten zijn ze komen tenslotte (denk ik) in die Mii en Citigo ook dus wat anders de gedachtegang is geen idee
The Only Way is UP!
Ja tis natuurlijk ook voor de Mii en Citigo. Dat maakt het inderdaad rendabel om een nieuwe schakelaar te maken.RonaldNL schreef:Ja en die zijn verlicht dus , maar zal best kosten zijn ze komen tenslotte (denk ik) in die Mii en Citigo ook dus wat anders de gedachtegang is geen idee
verlichting in schakelaar maak hem ook gelijk duurder
de up is een instap model ( wij denken daar anders over) dus ze willen de kosten zo laag mogelijk houden
de up is een instap model ( wij denken daar anders over) dus ze willen de kosten zo laag mogelijk houden
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
alsof een paar lampjes en draadjes de kosten zijnBen schreef:verlichting in schakelaar maak hem ook gelijk duurder
mijn mening= krenterigheid van vw , een lupo heeft toch ook verlichte knoppen,en was ook een instap model.
en ik vind bij een high up hoort het er zeker in,,mijn polo highline ( 2012) heeft juist ivm highline ,voet verlichting,kofferbak verlichting,alle knoppen verlicht
ik vind het een verkeerde bezuiniging
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ben het volledig met je eens. Bezuinigen oké. Maar op een aantal aspecten hebben ze toch verkeerd bezuinigd. Dat Skoda bezuinigt zou ik snappen, maar van Volkswagen had ik anders verwacht. Zeker wat betreft de verlichtingsproblemen.swiebs up schreef:alsof een paar lampjes en draadjes de kosten zijnBen schreef:verlichting in schakelaar maak hem ook gelijk duurder
mijn mening= krenterigheid van vw , een lupo heeft toch ook verlichte knoppen,en was ook een instap model.
en ik vind bij een high up hoort het er zeker in,,mijn polo highline ( 2012) heeft juist ivm highline ,voet verlichting,kofferbak verlichting,alle knoppen verlicht
ik vind het een verkeerde bezuiniging
Welke problemen zijn er dan met de verlichting?TwitNour schreef:Zeker wat betreft de verlichtingsproblemen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Geen kofferbak verlichting, geen verlichting in de knoppen voor de ramen/spiegels/vergrendeling in de deuren.DonkUp schreef:Welke problemen zijn er dan met de verlichting?TwitNour schreef:Zeker wat betreft de verlichtingsproblemen.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Die zijn niet aanwezig, dus kan er ook geen probleem mee zijn. Het is hooguit minder gerieflijk.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel