Jaarlijkse UP! meeting bij Vagtechniek, een inventarisatie.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Jaarlijkse UP! meeting bij Vagtechniek, een inventarisat
Ik kan beide data sowieso!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Van de drie....Petrolhead Tom schreef:Ik kan beide data sowieso!
Voorkeur voor later in mei, de 24e of de 31e dus.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Wel interesse in de meeting, vorig jaar pakte goed uit voor mij, maar door dit soort dingen knap ik er een beetje op af:
No offense, maar vorig jaar was dit nog gratis voor iedereen en nu ineens voor alleen de premium leden...Thijsvdvl schreef:Voor premium leden zijn de Vagcom instellingen die middag kosteloos!
- Vinniepilon
- Donateur member
24-5 lijkt mij ook een goed nog niks gepland die dag.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Vorig jaar was het ook niet gratis maar hadden we er korting op..Bhuddymahn schreef:Wel interesse in de meeting, vorig jaar pakte goed uit voor mij, maar door dit soort dingen knap ik er een beetje op af:
No offense, maar vorig jaar was dit nog gratis voor iedereen en nu ineens voor alleen de premium leden...Thijsvdvl schreef:Voor premium leden zijn de Vagcom instellingen die middag kosteloos!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Kan ook alle 3 data , lijkt me leuk om eens wat mensen te ontmoeten.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Vorig jaar was het gratis Guido:GuidoUp schreef:Vorig jaar was het ook niet gratis maar hadden we er korting op..Bhuddymahn schreef:Wel interesse in de meeting, vorig jaar pakte goed uit voor mij, maar door dit soort dingen knap ik er een beetje op af:
viewtopic.php?f=11&t=1828&hilit=meeting+bbq&start=0
Durf overigens niet meer op deze meeting te verschijnen haha, bang voor een paar hele boze blikken
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hou op man! Omdat we een discussie hebben? We leven in een vrij land en dit forum is ook vrij. Iedereen zijn mening! Zolang we inhoudelijk discussiëren en niet op de man heb ik er geen enkel probleem mee. Je bent meer dan van harte welkom!Bhuddymahn schreef:
Durf overigens niet meer op deze meeting te verschijnen haha, bang voor een paar hele boze blikken
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
24-5 heeft mijn voorkeur (31-5 heb ik een oldtimerweekend, dat laat ik er niet voor schieten!). Het is nog niet zeker of het me lukt, maar het lijkt me leuk om dan met diverse forummers eens 'live' te chatten.Thijsvdvl schreef:Om even dit topic om te halen. De jaarlijkse meeting gaat natuurlijk door! Wat we willen doen is:
- BBQ met hamburgers
- Up! duwen met bijbehorende prijzen
- Springkussen voor de kleintjes
- Up! testen van city brake systeem
- Vagcom instellingen
De bedoeling is om dit op een zaterdag in Mei te houden. Ik dacht zelf aan 17-5 / 24-5 / 31-5. Zijn er misschien duidelijk voorkeuren? Graag even reageren
Meeting zal plaats vinden van ongeveer 13.00 uur tot 18.00 uur, precieze datum en tijd worden nog nader gecommuniceerd.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Petrolhead Tom schreef:Hou op man! Omdat we een discussie hebben? We leven in een vrij land en dit forum is ook vrij. Iedereen zijn mening! Zolang we inhoudelijk discussiëren en niet op de man heb ik er geen enkel probleem mee. Je bent meer dan van harte welkom!Bhuddymahn schreef:
Tom ik ben het weer met je eens.Iedereen zijn eigen mening ook al is deze afwijkend.
Bhuddymahn die boze blikken doen geen pijn zo lang ze niet met de blikken gaan gooien.
En de hamburgers waren lekker
En als het vorig jaar niet gratis was heb ik nog een rekening uit staan in Nuenen
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Wilde je net gaan bellenJos Bosch schreef:En als het vorig jaar niet gratis was heb ik nog een rekening uit staan in Nuenen
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Volgens mij is tot nu toe de 24e de beste optie!
Inderdaad Thijs!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ik ben er bij, lijkt me gezellig!
Het programma is wel hetzelfde als de vorige keer, misschien wat vernieuwing? dan blijft het ook aantrekkelijk voor iedereen
Er zijn ideeën genoeg opgeschreven lijkt me....
Het programma is wel hetzelfde als de vorige keer, misschien wat vernieuwing? dan blijft het ook aantrekkelijk voor iedereen
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Misschien kunnen we toertochtje doen of zo?Pop Up! schreef:Ik ben er bij, lijkt me gezellig!
Dat lijkt een super idee tom
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Erg goed idee inderdaad! Ons inziens zal het programma er dan ongeveer als volgt uitzien:
13.00 uur a 14.00 uur verzamelen
14.00 uur tot 16.00 uur toerrit de Kempen
16.00 uur tot .....BBQ met wat evenementen er omheen.
Definitieve schema zal nog volgen!
13.00 uur a 14.00 uur verzamelen
14.00 uur tot 16.00 uur toerrit de Kempen
16.00 uur tot .....BBQ met wat evenementen er omheen.
Definitieve schema zal nog volgen!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuk!
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Jij komt toch ook Tom?