Even voorstellen!
Even voorstellen!
Hoi allemaal!
Tessa hier, 25 jaar, en ik heb een witte VW High Up! besteld. Rijdend op aardgas en zo compleet als maar zijn kan
Laatst even geinformeerd bij de dealer en ze verwachten hem begin april. Nog even geduld dus! Eind april mag ie gelijk op reis naar Engeland. Eens even zien waar ik dan aardgas kan tanken, en anders maar op benzine
Groetjes!
Tessa hier, 25 jaar, en ik heb een witte VW High Up! besteld. Rijdend op aardgas en zo compleet als maar zijn kan
Laatst even geinformeerd bij de dealer en ze verwachten hem begin april. Nog even geduld dus! Eind april mag ie gelijk op reis naar Engeland. Eens even zien waar ik dan aardgas kan tanken, en anders maar op benzine
Groetjes!
Witte Volkswagen High UP! op aardgas!
Re: Even voorstellen!
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Vagling liefhebber
Welkom
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Tessa!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 15:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
X ? Welkom hier !
Welkom tessa!
Sent from my XT897
Zal geen beste eerste kennismaking zijn op een 10 liter benzinetanktes88 schreef:Eens even zien waar ik dan aardgas kan tanken, en anders maar op benzine
Groetjes!
Sent from my XT897
Welkom Tessa,
Download de MKB brandstof app. Altijd het goedkoopst tanken in de buurt. Ook selecteren op aardgas of benzine, of beide.
Download de MKB brandstof app. Altijd het goedkoopst tanken in de buurt. Ook selecteren op aardgas of benzine, of beide.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |