Mijn nieuwe Seat MII, 2014
Mijn nieuwe Seat MII, 2014
Hier mijn nieuwe Seat MII van anderhalve week oud!
Seat MII, Dynamic Sport 2014
Re: Mijn nieuwe Seat MII, 2014
Nieuwe MII
- Bijlagen
-
- image.jpg (86.93 KiB) 5324 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie dikke kar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Dank je wel Binnenkant zal ik vanavond wel even plaatsen als ik thuis ben.. Zit trouwens een dunner stuurtje in, en en een ander versnelling's pookje, zei de dealer dan. Maar hij rijdt lekkerPetrolhead Tom schreef:Mooie dikke kar!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
En dat is het belangrijkst. Veel geluk er mee!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Lekker kleurtje! Veel plezier met de Mii!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Ziet er goed uit.
Veel plezier en veilige km
Veel plezier en veilige km
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Ziet er goed uit!! Geniet er van, maar dat zal wel lukken
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
Dank je wel allen! Ja, moet wel zeggen, dat het even wennen is. Normaal reed ik altijd in de bus van mijn werk VW transportter t-6 1 jaar oud :p Maar die heb ik aan de kant gezet, qua privé dan
Maar regen maakt wel snel je auto vuil, dus zijn eerste wasbeurt, met de hand is al voltooid
Maar regen maakt wel snel je auto vuil, dus zijn eerste wasbeurt, met de hand is al voltooid
Mooi hoor...ben benieuwd naar de binnenkant.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Gefeliciteerd met je nieuwe Mii Wally,
Hoezo zit er een dunner stuurtje in, is toch het gewone Sport stuur?
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Ik weet het echt niet, ken de vorige modellen niet echt.. De dealer zei hetMiiRens schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe Mii Wally,
Of juist niet het sportstuur en de standaard versie zonder verdikkingen....
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Interieur van de auto, ik zie het verschil nou niet echt, wel is dat de versnellings pool anders is, als je hem in zijn achteruitzet dan. Die moet ik naar beneden doen, en dan opzij
Versnellinspook is wel anders, mss niet de vorm, maar om hem in zijn achteruit te zetten, moet ik hem induwenXanderv schreef:Of juist niet het sportstuur en de standaard versie zonder verdikkingen....
Nee is wel een sportstuur..... Had die verkoper iets gerookt of zo?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Klopt qua sportstuur, maar hij schijnt dunner te zijn.. Maar zal niet veel dunner zijn. Ik zeg eerlijk dat ik er niet echt verstand van heb, qua stuurXanderv schreef:Nee is wel een sportstuur..... Had die verkoper iets gerookt of zo?
Ik kan naar rechts, en naar links haha
Ach lekker belangrijk ook toch haha, het is gewoon een mooie bak