Voorstellen Sander

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
schuurmachine
Forum newbie

Voorstellen Sander

Bericht door schuurmachine » zo 11 mei 2014, 10:35

Goededag,

Langs deze weg wil ik mij even voorstellen.

Ik ben Sander, 25 jaar en woonachtig in Hendrik-Ido-Ambacht.
Een Up heb ik niet, maar heb me hier toch aangemeld. Waarom?
Ik heb zelf een Lupo, en zou hem graag op een setje UP classic velgen zetten, welke ik hier hoop te vinden.
Het zou gaan om de zilvere uitvoering van de Black Up met een zwarte kap.

Zag een setje in het te koop gedeelte staan maar kan daar omdat ik nog maar net geregistreerd ben niet op antwoorden.

Wellicht is dit het begin voor het ooit wel bezitten van een Up? :mrgreen:

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Voorstellen Sander

Bericht door Tom Westendorp » zo 11 mei 2014, 10:40

Welkom Sander, volgens mij is dat topic van die classics erg oud. Gewoon goed je ogen open houden ze komen best vaak voorbij.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » zo 11 mei 2014, 10:55

Sander, hou deze ook in de gaten:
http://www.bm-onderdelenshop.nl/up
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

schuurmachine
Forum newbie

Bericht door schuurmachine » zo 11 mei 2014, 11:19

Super, bedankt voor het meedenken al!

De auto moet deze week voor de APK en daar er 4 banden vervangen moeten worden kan ik beter een nieuw setje scoren!
Kan wel aan een setje zwarte triangles komen of witte classics maar denk dat zilver beter bij mijn zilvere koets past..

schuurmachine
Forum newbie

Bericht door schuurmachine » zo 11 mei 2014, 18:45

Mocht iemand een setje spoke wielen willen, deze kan ik wel ruilen tegen zilveren classics!

Staat van de banden maakt me niet uit! Als de velgen maar netjes zijn. Desnoods zonder banden

De spokes zijn nieuw met nieuwe conti's!

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » zo 11 mei 2014, 20:50

Hallo Sander, welkom hier.
Ik begrijp dat het je er vooral om gaat hier te kijken of je geschikte velgen vindt. Succes daarmee, wie weet kom je ze tegen.
Maar mag ik je een tip geven? Sinds heel kort is er een nieuw forum in de lucht: http://www.a-segmentforum.nl. Zou leuk zijn als daar juist enthousiastelingen iets delen over hun auto, waar nog geen ander forum voor bestaat. Zoals die van jou? Het forum is nog in de opstartfase, maar juist dan is het leuk als er van het begin af aan wat diversiteit ontstaat. Je bent ook daar van harte welkom! ;)

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 11 mei 2014, 21:05

Autheo schreef:Hallo Sander, welkom hier.
Ik begrijp dat het je er vooral om gaat hier te kijken of je geschikte velgen vindt. Succes daarmee, wie weet kom je ze tegen.
Maar mag ik je een tip geven? Sinds heel kort is er een nieuw forum in de lucht: http://www.a-segmentforum.nl. Zou leuk zijn als daar juist enthousiastelingen iets delen over hun auto, waar nog geen ander forum voor bestaat. Zoals die van jou? Het forum is nog in de opstartfase, maar juist dan is het leuk als er van het begin af aan wat diversiteit ontstaat. Je bent ook daar van harte welkom! ;)
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » ma 12 mei 2014, 00:10

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » di 13 mei 2014, 09:08

Welkom Sander! Succes met je zoektocht...ze staan er regelmatig op.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie