VelgenWereld stelt zich voor
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: VelgenWereld stelt zich voor
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Welkom! Banden hebben we allemaal zo nu en dan nieuw nodig. Voor sommigen gaat dat ook voor velgen op, dus we zijn benieuwd naar de scherpe aanbiedingen!
Bij ons staat de koffie niet klaar, we zetten ze vers voor u...
Zag bij een restaurant dit bordje:velgenwereld schreef:
De koffie staat altijd klaar
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat ziet er niet verkeerd uit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Gaaf als ik weer achter de computer zit ga ik kijken of jullie een leuke set voor me hebben
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
-
- Vagling liefhebber
Als die bekers maar vol wordenvelgenwereld schreef:Autheo schreef:Welkom! Banden hebben we allemaal zo nu en dan nieuw nodig. Voor sommigen gaat dat ook voor velgen op, dus we zijn benieuwd naar de scherpe aanbiedingen!
Zag bij een restaurant dit bordje:velgenwereld schreef:
De koffie staat altijd klaar
We hebben ook verse gemalen van zalige koffiebonen
Welkom! Ben benieuwd naar jullie aanbiedingen...altijd handig
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Er staat er al een op het forum voor de fietsendragerPop Up! schreef:Welkom! Ben benieuwd naar jullie aanbiedingen...altijd handig
Sent from my XT897
Welkom en toevallig zou ik nou net nieuwe banden moeten... De dealer zegt 310 euro voor twee nieuwe voorbanden... wat zeggen jullie? (even buiten kwaliteit band om maar wel de juiste 16 inch afmeting voor de upsilon velg - 165/70R14 ? )
Did you have your UP today ? Level UP !
16 inch of 14 inch? Je maat is die van 14 inch.Roelio schreef:Welkom en toevallig zou ik nou net nieuwe banden moeten... De dealer zegt 310 euro voor twee nieuwe voorbanden... wat zeggen jullie? (even buiten kwaliteit band om maar wel de juiste 16 inch afmeting voor de upsilon velg - 165/70R14 ? )
Sent from my XT897
Welkom!
Verkopen jullie ook vw naafdoppen?
Ik ben voor alvast opzoek naar winterbanden, Vedenstein Snowtrac 3 voor onder mijn huidige 14inch stalen velgen(175/65/14). Voor hoeveel kunnen jullie dat doen?
Verkopen jullie ook vw naafdoppen?
Ik ben voor alvast opzoek naar winterbanden, Vedenstein Snowtrac 3 voor onder mijn huidige 14inch stalen velgen(175/65/14). Voor hoeveel kunnen jullie dat doen?
Move UP! | 60 PK | BlueMotion | 3-deurs | Candy White | Maps&More | Executive | Reservewiel | Polo 6R antenne | Armsteun | Getinte ramen |
Welkom!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
@Velgenwereld dat klinkt goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kunnen er ook minder hoge banden onder? Zoals 40 bijv? En zijn die er ook iets breder met velgen bescherming zeg maar?
Hebben jullie ook de Kumho Ecsta KH11 ???
Kunnen er ook minder hoge banden onder? Zoals 40 bijv? En zijn die er ook iets breder met velgen bescherming zeg maar?
Hebben jullie ook de Kumho Ecsta KH11 ???
Klinkt goed gaan die van Nexen er onder zonder problemen of is dit eigenlijk te breed voor de 16 inch?
Dat is wel een super prijs zeg!! Ben net bij mijn bandendealer geweest en die geeft aan dat bij 205 de banden bol gaan staan en te veel spoorvorming geven voor zo'n klein autootje....
Zucht zoveel keus....
Dat is wel een super prijs zeg!! Ben net bij mijn bandendealer geweest en die geeft aan dat bij 205 de banden bol gaan staan en te veel spoorvorming geven voor zo'n klein autootje....
Zucht zoveel keus....
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hoeveel J is die velg? De velgen die ik nu onder mijn Aygo heb zijn 5.5J en breder dan 195 zou ik daar echt niet op gaan. Liever nog iets smaller de volgende keer.Roelio schreef:Klinkt goed gaan die van Nexen er onder zonder problemen of is dit eigenlijk te breed voor de 16 inch?
Zucht zoveel keus....
Volgens mij 6 J maar ik hou het maar bij de 195 bedankt voor je advies!
Aangezien mijn 2 upsilon velgen door PON goedkeuring hebben gekregen om vervangen te worden laat ik gelijk de nieuwe banden daar op zetten. Nu nog even kijken waar ik de bandjes ga bestellen.
Ik zal morgen ook even bellen met velgenwereld
Aangezien mijn 2 upsilon velgen door PON goedkeuring hebben gekregen om vervangen te worden laat ik gelijk de nieuwe banden daar op zetten. Nu nog even kijken waar ik de bandjes ga bestellen.
Ik zal morgen ook even bellen met velgenwereld
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Op 6j kan dat inderdaad makkelijk. Dan kom je met 205 ook nog wel weg. Dan staat het waarschijnlijk alleen iets bol. Dat heb ik nu ook met de 195 banden.
VelgenWereld is er ook een band leverbaar in 175-50 of 45-15?
VelgenWereld is er ook een band leverbaar in 175-50 of 45-15?