rijden vanuit flevoland naar vagtechniek
rijden vanuit flevoland naar vagtechniek
toen ik nog bij de clio williams club zat ,reen we altijd in groepen naar de meetings toe
dus ,dacht maybe een leuk iets om ook met een groep up,s aan te komen ,en in groep naar de meeting te rijden
dus ,dacht maybe een leuk iets om ook met een groep up,s aan te komen ,en in groep naar de meeting te rijden
Re: rijden vanuit flevoland naar vagtechniek
ik rij zelf vanuit duiven richting arnhem/Nijmegen/Uden
Ik denk dat een verzamelpunt ter hoogte van de a50 (ongeveer bij Herveld) voor de mensen omstreken arnhem
Ik denk dat een verzamelpunt ter hoogte van de a50 (ongeveer bij Herveld) voor de mensen omstreken arnhem
ik neem een stukje A6 en dan stukje A27 en dan A 2
Vanuit alkmaar heel Nederland door zeg maar waar we kunnen aansluiten haha
Did you have your UP today ? Level UP !
Vanuit Assen nog ergens een punt waar ik kan aansluiten? Misschien Apeldoorn bijvoorbeeld?
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Ik doe maar even een voorstel voor alle mensen die uit het Noord Oosten van het land komen en over de a50 komen!
verzamelpunt: Texaco Heteren
Een redelijk grote parkeerplaats/benzinepomp direct langs de snelweg
Als men het ermee eens is dan zal ik hier meer voor uitzoeken. (tijden enz)
verzamelpunt: Texaco Heteren
Een redelijk grote parkeerplaats/benzinepomp direct langs de snelweg
Als men het ermee eens is dan zal ik hier meer voor uitzoeken. (tijden enz)
@N!jntje
Lijkt me prima
Lijkt me prima
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Dan rijden we vanaf texaco heteren (AAN DE SNELWEG) om 10 over 12 weg (het is namelijk nog 50 minuten rijden). Ik zorg dat ik er om 12 uur ben. Ik zal mijn auto aan de achterzijdeRECHTS op de vrachtwagenparkeerplaats neerzetten.
Mochten er mensen meewillen? Geef het dan even door. Anders rijden we straks te vroeg weg en dat zou ook zonde zijn!
Mochten er mensen meewillen? Geef het dan even door. Anders rijden we straks te vroeg weg en dat zou ook zonde zijn!
Wij rijden de A2 zijn er nog meer die vanaf Amsterdam/Utrecht komen ?
Did you have your UP today ? Level UP !
@N!jntje ik zorg dat ik daar ook rond 12 ben.