Dixon schreef:Neem even contact op met Eric, ik heb hem in elk geval besteld!
Morgen of overmorgen dus binnen, kan niet wachten, ik mis hem in elk geval!
Info nodig voor montage, stuur maar een PB tje
Dixon schreef:Neem even contact op met Eric, ik heb hem in elk geval besteld!
Morgen of overmorgen dus binnen, kan niet wachten, ik mis hem in elk geval!
Dixon schreef:Stond toch ergens al een handleiding?
Of heb je tips? Deel maar op het forum, dan weet iedereen het gelijk
Cobretti schreef:Hallo,
Waar kan ik die originele stoffen armsteun bestellen(seat), woon wel in België.
En hoeveel moet die nu kosten?
Ben deze morgen bij een seat dealer geweest in Sint-Niklaas maar daar hadden ze niet die met de bevestigings plaat, enkel die met de 4 boutjes.
mvg
Cobretti
Ophalen bij deze dealer, of als u kennissen heeft in Nederland aan hun vragen deze te bestellen.Cobretti schreef:Hoi JoVe,
Die leveren niet naar België:(... geen andere optie?
Woon ook in België en heb de armsteun gewoon bij mijn VW dealer besteld en die heeft hem zelfs gemonteerd... kijk maar in mijn topic voor meer informatie over de inbouw en het artikelnummerCobretti schreef: Waar kan ik die originele stoffen armsteun bestellen(seat), woon wel in België. En hoeveel moet die nu kosten?
Ben deze morgen bij een seat dealer geweest in Sint-Niklaas maar daar hadden ze niet die met de bevestigings plaat, enkel die met de 4 boutjes.
van_doorn schreef:Hallo Allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen een Seat Mii gekregen als lease auto. Nu mis ik eigenlijk wel een beetje een arm steun, dus die wil ik graag toevoegen. Echter omdat het een lease auto is kan ik niet gaan boren en in bekleding gaan snijden. De auto moet namelijk in originele staat weer ingeleverd worden.
Zijn er armsteunen die ik vast kan zetten zonder het halve interieur te verbouwen?
Alvast bedankt voor de reacties!
vwlars schreef:Welke armsteun kost er dan 91 euro als ik vragen mag kneeke?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Kneeke schreef:vwlars schreef:Welke armsteun kost er dan 91 euro als ik vragen mag kneeke?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Heb volgens mij bij udenhout op de site er 1 zien staan.
De kleur van de armsteun is iets donkerder als de stoelbekleding. Beetje antraciet achtig maar zal wel staan denk ik.Maik schreef:Heeft iemand toevallig deze armsteun gemonteerd in een groove up?
Ik zou graag willen weten of de kleur van de stof een beetje matched met die van de groove bekleding. Ik denk zelf dat de groove kleur iets lichter is?
Als iemand iets weet, alvast bedankt!
Maik schreef:Bedankt JoVe. Dat dacht ik ook al.
Heb jij de kleuren ook echt naast elkaar gezien? Heb jij een groove?