Sinds vandaag ben ik ook de trotse bezitter van een UP. Gelukkig geen Panda meer.
Tot een half jaar geleden reed ik nog op mijn motor naar mijn werk.
Omdat mijn moeder slecht ter been werd, hebben we haar Panda overgenomen
Wat miste ik mijn motor. Een testrit met de Up en ik denk dat dit gevoel minder wordt.
Klein maar wel het gevoel dat ik in een auto zit en niet in een vervoersmiddelen was de indruk.
Ik ben benieuwd hoe goed hij me gaat bevallen. We rijden al jaren VW. Onze andere auto is een Golf station.
En voor de fun rijden we een BMW Z3. Sinds 2 jaar zit daar een trekhaak onder en gaan we met onze Eriba Familia caravan regelmatig op stap door Europa.
Even voorstellen
-
- Forum newbie
- Autheo
- Donateur member
Re: Even voorstellen
Welkom hier. Denk wel dat een Up! iets anders rijdt dan een motor....In m'n Uppie schreef: Wat miste ik mijn motor. Een testrit met de Up en ik denk dat dit gevoel minder wordt.

Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<>
Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l

Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Welkom! 

High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Foto's van een Z3 met caravan? 

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com