Hallo allemaal
Hallo allemaal
Ook ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Marcel en ik woon in Papendrecht. Ik ben 48 jaar. (Ouwe zak).
Ik rij met een Skoda citigo en deze is alweer iets meer als een jaar oud. Auto bevalt mij prima.
Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik zo af en toe wel wat lichte aanpassingen aan mijn auto wil maken. En hier kan ik misschien wat info krijgen of mijn eigen kennis delen.
Mijn hobby is detailing en ik ben dus altijd met name met de lak bezig. Mijn lak is strak gepolijst en er zit bij mijn weten geen krasje in de auto. Mijn auto is beschermt met een glascoating. Dit is harder als een wax.
Ik was mijn auto in principe 1x per week. Ik heb zwarte hoogglans velgen en ik word gek van de remstof van de standaard remblokken. Inmiddels heb ik al andere remblokken liggen, maar moet ze nog monteren. Ik hoop dat deze remblokken (greenstuff) wat minder stof geven. Misschien heeft iemand hier al ervaring met deze blokken?
Mochten er vragen zijn over detailing, stel ze gerust.
Groet Marcel
Mijn naam is Marcel en ik woon in Papendrecht. Ik ben 48 jaar. (Ouwe zak).
Ik rij met een Skoda citigo en deze is alweer iets meer als een jaar oud. Auto bevalt mij prima.
Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik zo af en toe wel wat lichte aanpassingen aan mijn auto wil maken. En hier kan ik misschien wat info krijgen of mijn eigen kennis delen.
Mijn hobby is detailing en ik ben dus altijd met name met de lak bezig. Mijn lak is strak gepolijst en er zit bij mijn weten geen krasje in de auto. Mijn auto is beschermt met een glascoating. Dit is harder als een wax.
Ik was mijn auto in principe 1x per week. Ik heb zwarte hoogglans velgen en ik word gek van de remstof van de standaard remblokken. Inmiddels heb ik al andere remblokken liggen, maar moet ze nog monteren. Ik hoop dat deze remblokken (greenstuff) wat minder stof geven. Misschien heeft iemand hier al ervaring met deze blokken?
Mochten er vragen zijn over detailing, stel ze gerust.
Groet Marcel
Met een hamer past alles
Re: Hallo allemaal
Welkom! Iemand die zich druk maakt over remstof op zijn zwarte velgen is natuurlijk een detailer in hart en nieren, zoals je al aangaf 

welkom
glascoating gaaf! ben echt benieuwd naar het resultaat, heb je wat fotos ?
glascoating gaaf! ben echt benieuwd naar het resultaat, heb je wat fotos ?
gaaf! 

Welkom! En wow die glimt echt goed! Hoe krijg je dat voor elkaar? 

High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Uhm.... Tja... Lak reinigen, polijsten, goeie machines en materialen. En het belangrijkste geen siliconen. Glans komt hoofdzakelijk uit goed polijsten.
Hieronder een foto van de auto van mijn detailmaatje. Wij doen heel veel samen detailen.

Hieronder een foto van de auto van mijn detailmaatje. Wij doen heel veel samen detailen.

Met een hamer past alles
- Autheo
- Donateur member
Welkom Marcel.
Leuk onderschrift heb je. Maar voor een detailer geldt: met een hamer krast alles!
Leuk onderschrift heb je. Maar voor een detailer geldt: met een hamer krast alles!

Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<>
Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l

Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Welkom Marcel! Wellicht komen we elkaar nog eens tegen, ik woon in het 'baggerdorp' naast Papendrecht.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Alsof papendrecht geen baggerdorp is 

- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ja op een andere manier ook welRobertJ schreef:Alsof papendrecht geen baggerdorp is

High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Just kidding, sirKetoembar schreef:Ok, de toon is weer gezet

The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Not sure if seriousKetoembar schreef:Ok, de toon is weer gezet