Velgen Topic!
Re: Velgen Topic!
Sowieso is het de vraag hoe veilig 17 of groter is. Ben benieuwd naar een setje remmtesten met diverse velgenmaten.
Ik heb 17 en gaat perfect
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Wegligging wordt niet altijd beter met grotere velgen.
Er komt een punt dat de banden te plat worden en niet meer lekker bewegen om goed grip te houden.
Er komt een punt dat de banden te plat worden en niet meer lekker bewegen om goed grip te houden.
Denk dat de banden belangrijker zijn voor remweg dan de velgen.RobertJ schreef:Sowieso is het de vraag hoe veilig 17 of groter is. Ben benieuwd naar een setje remmtesten met diverse velgenmaten.
Met 17inch zie ik geen gevaar voor de veiligheid.
De combinatie zal wat zwaarder zijn, wat weer negatief is voor het onafgeveerd gewicht is (zeker met zo'n lichte auto).
-
- Forum newbie
Xtreme-zero 17x7.5 lijkt mij precies leuk zou er 205x40x17 willen op leggen.
Heb geinformeerd bij wielkracht. nl maar volgens hun passen deze niet op de up en blijven deze aanlopen. Waar deze aanlopen weet ik niet. Achteraan of bij het afdraaien?
Weet hier iemand de perfecte info? Et maat en dergelijk. Mogen niet uit wielkast komen en wiel niet rijden met problemen allerhande
Heb geinformeerd bij wielkracht. nl maar volgens hun passen deze niet op de up en blijven deze aanlopen. Waar deze aanlopen weet ik niet. Achteraan of bij het afdraaien?
Weet hier iemand de perfecte info? Et maat en dergelijk. Mogen niet uit wielkast komen en wiel niet rijden met problemen allerhande
Ik heb ook 7,5j breed maar ik heb 195... Dat wordt in Duitsland ook door de tuv geadviseerd
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Zijn wel mooie velgen maar puur voor mezelf vind ik het niet zo mooi dat de wielen echt wit zijn en de autolak niet.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
- richardm35
- Vagling liefhebber
Wat is de prijs
Ha die komen in 17" onder mijn Up! in het zwart...bvandep schreef:.
- richardm35
- Vagling liefhebber
20 inch
20 inch
Is dat niet erg groot? Loopt toch aan lijkt me?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
van 0 naar 100 in 18 seconden zeker?richardm35 schreef:20 inch
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Ron UP schreef:20 inch
En het zal lekker stuiteren want het comfort is weg met dat platte rubber.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat iets kan maakt het nog geen goed idee.JoVe schreef:Ron UP schreef:20 inch
En het zal lekker stuiteren want het comfort is weg met dat platte rubber.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ