De 75 pk update zit er nu een weekje op de auto rijdt beter dat komt ook dat als je even in wilt halen je gewoon terug kan schakelen en er zo langs.
Mijn verbruik als ik naar mijn werk vv ga is gelijk gebleven ik rijdt dan dagelijks ongeveer 90km snelweg met de CC op 110 rijdt de wagen ongeveer 1 op 19 dat was er voor ook al zo.
Ook bij minder toeren geeft de wagen nu het gevoel dat hij minder moeite heeft om voorruit te komen dan voorheen.
Ik heb inderdaad het autootje privé gekocht en maak mij niet druk om de eventuele garantie etc. etc. allereerst vraag ik mij af als je voor een gewone service beurt komt ze het überhaupt zien of er iets aan de chip verandert is.
Ten tweede ik ben de klant bij de garage dus wil ik niet hebben dat zij zonder het mij te vragen iets veranderen aan de auto dus ook de software van de motor niet.
Doen zij dit wel dan krijgen ze een claimpje van mij voor die € 150,00 en het bonnetje en dan zorgen ze maar dat het weer in orde komt.
Ach het wagentje is pas een half jaar oud rijdt nu nog prima dus we gaan het wel zien volgende maand zal ik aan de 15.000 km zitten dan krijgt het ding een beurtje misschien bij de dealer in de buurtgemeente maar in ieder geval niet bij de afzetters van Martin Schilder in Alkmaar toen ik mijn vorige wagen ging inruilen daar was het bod bijna een belediging
dus we kijken een keer bij de dealer in Heerhugowaard mits hij niet aan mijn 75pk komt.