Om te beginnen heet ik Wouter.
Ik krijg eind november mijn VW Move Up! Donkerblauw metalic.
Hier hoop ik uiteraard veel zuinige en veilige kilometers mee te kunnen maken.
Ik ga van een Peugeot 206 Diesel naar de 1.0 Benzine dus ben zelf heel benieuwd.
De proefrit was voor mij veelbelovend.
Voorstellen!
Voorstellen!
Laatst gewijzigd door wmuggen op wo 12 nov 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorstellen!
Hoi,
Dat is toevallig. Ik heb mijzelf gisteren voorgesteld. En ook ik ga van een 206 diesel naar een 1.0 benzine in mijn Seat Mii.
Benieuwd hoe het gaat bevallen.
Dat is toevallig. Ik heb mijzelf gisteren voorgesteld. En ook ik ga van een 206 diesel naar een 1.0 benzine in mijn Seat Mii.
Benieuwd hoe het gaat bevallen.

- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Welkom. Ik kom ook uit een 206 en dacht dat ik nooit meer zo een fijne auto zou kunnen hebben.
Wat blijkt? Dat ik voor dezelfde prijs als ik in 2004 voor mijn 206 betaalde een minstens even fijne auto gekocht heb met "all the usual refinements" die ik mijn 206 had en die ook nog eens zuiniger is. In het verbruik maar ook in de wegenbelasting zag ik tot mijn verrassing. Dat zou dus ook jouw ervaring kunnen worden.
Wat blijkt? Dat ik voor dezelfde prijs als ik in 2004 voor mijn 206 betaalde een minstens even fijne auto gekocht heb met "all the usual refinements" die ik mijn 206 had en die ook nog eens zuiniger is. In het verbruik maar ook in de wegenbelasting zag ik tot mijn verrassing. Dat zou dus ook jouw ervaring kunnen worden.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)