Einde van het up!-tijdperk.
Einde van het up!-tijdperk.
Vanmiddag de knoop doorgehakt. De up! gaat de deur uit. Niet omdat er iets te klagen is maar gewoon omdat het kan.
Er moet natuurlijk wel wat voor in de plaats komen. Het is een iets grotere neef geworden uit de V.A.G. familie.
Een Metallic Gletsjer witte A1 1.2Tfsi Pro line S van mei 2012 met S line in- en exterieur. Vol met ongeveer alles.
Zaterdag 28 maart kan ik hem ophalen. Ff geduld hebben dus.
Onwijs bedankt voor alle info en interesse van jullie op dit leuke/frisse forum.
Wie weet tot ziens of schrijfs.
Vriendelijke groet,
Ralph
Er moet natuurlijk wel wat voor in de plaats komen. Het is een iets grotere neef geworden uit de V.A.G. familie.
Een Metallic Gletsjer witte A1 1.2Tfsi Pro line S van mei 2012 met S line in- en exterieur. Vol met ongeveer alles.
Zaterdag 28 maart kan ik hem ophalen. Ff geduld hebben dus.
Onwijs bedankt voor alle info en interesse van jullie op dit leuke/frisse forum.
Wie weet tot ziens of schrijfs.
Vriendelijke groet,
Ralph
- Bijlagen
-
- image.jpg (74.96 KiB) 5968 keer bekeken
-
- image.jpg (93.12 KiB) 5968 keer bekeken
-
- image.jpg (92.73 KiB) 5968 keer bekeken
-
- image.jpg (91.59 KiB) 5968 keer bekeken
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
- Vinniepilon
- Donateur member
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Re: Einde van het up!-tijdperk.
Snap ik wel! Keek eerder deze week ook naar een A1... Al was het maar omdat er een trekhaak aan kan...
M.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dikke auto! Veel geluk ermee en jij natuurlijk ook bedankt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Veel geluk ermee! Prachtige auto is het inderdaad.
Wauw! Enjoy!
Als of je er nu op vooruit gaat
Veel plezier met je mooie nieuwe auto
Veel plezier met je mooie nieuwe auto
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Bedankt allemaal!
Zal binnenkort eens gaan kijken of er ook een interessant Nederlands (Audi) A1 forum bestaat.
Zal binnenkort eens gaan kijken of er ook een interessant Nederlands (Audi) A1 forum bestaat.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Anders denk ik dat Tom in no-time audia1forum.nl opzet! HahaOme Rolph schreef:Bedankt allemaal!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Iets zegt mij dat daar minder vraag naar is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik ben voor. Eerste lid meldt zich nu aan.
- Autheo
- Donateur member
Op het audiforum.nl is een aparte rubriek voor de A1, lijkt me dat je als Audifiel daar volop aan je trekken kunt komenOme Rolph schreef: Ik ben voor. Eerste lid meldt zich nu aan.
Vind die Audi aanduidingen trouwens wel grappig. In de dagelijkse praktijk is een A5 echt maar de helft van een A4, en is A1 wel heel erg groot. Maar in Ingolstad draaien ze dat dus helemaal om...
Overigens is het Audimuseum in Ingostad zeker de moeite waard om eens te bekijken. Toen ik daar jaren geleden kwam, kon je dat combineren met een rondleiding door de fabriek waar de A3 gebouwd werd. De motoren kwamen kant en klaar aan uit Hongarije. Dus net als van de up!, die in Bratislava gebouwd wordt, kun je van de Audi ook niet zeggen dat het een 100% 'duits' product is.
In Ingolstad hoorde ik toen ook hoe moderne motoren gebouwd worden: het lichtmetalen blok wordt eerst volledig gegoten, en daarna in tweeën gebroken om de krukas te plaatsen. Daarna worden op de breuklijnen de twee helften weer aan elkaar verbonden. Omdat er van een 'perfecte' breuk sprake is, is de hechting daarna ook weer 'perfect', in ieder geval veel beter dat twee afzonderlijk gegoten delen die verbonden moeten worden. Vond ik wel interessant.
Ome Rolph, succes met je A1. En ook veel plezier op het Audiforum.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Mij lijkt het einde van het tijdperk voorlopig. Ik zie je nog wel eens terugkomen als de benzine op 3 euro staat en groenlinks de wegenbelasting voor dikkere autos heeft laten exploderen. Tot dan: veel plezier. Je leeft maar een keer.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Supermooie auto! Veel plezier!
Ik denk dat dat verbruik wel mee zal vallen. De 1.2tfsi zal niet het zuinigste blok op aarde zijn maar ik verwacht geen verbruik waar ik van achterover zal vallen.Gert schreef:Mij lijkt het einde van het tijdperk voorlopig. Ik zie je nog wel eens terugkomen als de benzine op 3 euro staat en groenlinks de wegenbelasting voor dikkere autos heeft laten exploderen. Tot dan: veel plezier. Je leeft maar een keer.
En ja, een dikke auto is het maar met 1040kg zal zal de wegenbelasting ook wel te overzien zijn.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuke zijsprong in dit topic: ik zag gisteren op Instagram een up! uit Engeland die dezelfde stoelen als Ome Rolph en hetzelfde stuur in zijn up! gebouwd had! Super gaaf!
Dat snap ik wel. Stoelen zitten (mits je niet elke dag aan de gewichten hangt) echt briljant. Kosten technisch snap ik het wat minder, gezien de absurde prijzen die voor deze spullen nieuw en gebruikt gevraagd worden.Petrolhead Tom schreef:Leuke zijsprong in dit topic: ik zag gisteren op Instagram een up! uit Engeland die dezelfde stoelen als Ome Rolph en hetzelfde stuur in zijn up! gebouwd had! Super gaaf!