Vinniepilon schreef:Is de polo geen drie cilinder diesel? Ik denkt dat dat het verklaard. Loopt iets minder mooi misschien wel door alle emissie-eisen, mijn diesel loopt ook veel beter en rustiger na het verwijderen van het roetfilter en chiptuning. Iemand in mijn omgeving rijdt een polo, en zeer tevreden over de auto, super zuinig etc. Misschien nog een keer met een andere rijden voor een second opinion.
Is inderdaad een driecilinder diesel. Maar de Clio heeft een 4 cilinder diesel met 90pk (itt 75 pk van de Polo) en meer koppel die ook nog in de 14% bijtellingscategorie valt. Het meest storende echter was het gebrek aan beenruimte vóór, dat gaat helaas niet veranderen met een tweede proefrit. Het is voornamelijk de beperkte breedte die tegenvalt, we kunnen onze knieën niet 'spreiden' wat wel in de Clio en de Up lukt. We zijn beiden twee kerels met lange benen dus we kunnen er niet om heen
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
De enige andere optie die we nog overwegen is de 208, voor de rest weinig aantrekkelijks te vinden in de B categorie met 14% bijtelling.
Bedankt Tom, maar nogmaals dit gaat mijn principes voorbij dus ga er geen gebruik van maken. Thnx. Degenen die echt geïnteresseerd zijn kunnen hem wel vinden
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)