schmucksachen voor de up.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: schmucksachen voor de up.
Dat is wel cool inderdaad!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
gisteren ook even op andere fora gekeken wat inspiratie hier onder hoor
geen logo op de voorbumper/motorkap
Spatlappen
Motor bescherm kap (kende ik nog niet..)
rvs instap lijsen
Kofferbak sier strip en achter bumper bescherm strip.
andere kofferbak verlichting (aan beide kanten een klein rond lampje)
Andere kleurtjes op de UP!
Zwarte achter lichten
steenslaghoes
Dubbele uitlaat
Volkswagen achter spoiler (eerste foto is zonder)
dit is de lester tuning spoiler, die lijkt er op, maar is niet zo spits als de volkswagen spoiler (in het zijaanzicht), daarnaast is de volkswagen spoiler ook dunner (boven op waar die op het dag gemonteerd wordt) wat mooier is qua afwerking.
CSR spoiler
Voomeran rear spoiler
SRS-tec diffuser
CSR diffuser
Abt body kit (de eerste heeft ook de csr voor bumper lip)
CSR front bumper lip
Lester front bumper lip
VW UP! sport front bumper lip
Sommige dingen staan er nu dubbel in maar ik hoop dat er nu wat beter vergeleken kan worden door de mede uppers
geen logo op de voorbumper/motorkap
Spatlappen
Motor bescherm kap (kende ik nog niet..)
rvs instap lijsen
Kofferbak sier strip en achter bumper bescherm strip.
andere kofferbak verlichting (aan beide kanten een klein rond lampje)
Andere kleurtjes op de UP!
Zwarte achter lichten
steenslaghoes
Dubbele uitlaat
Volkswagen achter spoiler (eerste foto is zonder)
dit is de lester tuning spoiler, die lijkt er op, maar is niet zo spits als de volkswagen spoiler (in het zijaanzicht), daarnaast is de volkswagen spoiler ook dunner (boven op waar die op het dag gemonteerd wordt) wat mooier is qua afwerking.
CSR spoiler
Voomeran rear spoiler
SRS-tec diffuser
CSR diffuser
Abt body kit (de eerste heeft ook de csr voor bumper lip)
CSR front bumper lip
Lester front bumper lip
VW UP! sport front bumper lip
Sommige dingen staan er nu dubbel in maar ik hoop dat er nu wat beter vergeleken kan worden door de mede uppers
Laatst gewijzigd door UPsmurf op za 28 mar 2015, 06:56, 2 keer totaal gewijzigd.
High UP! smurf blauw
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super post!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Up-Jury
- Donateur member
mijn auto staat er ook tussen
Ik vind deze achter bumper vet
Ik vind deze achter bumper vet
die diffuser is van SRS tec trouwens, en niet van CSR. die is wel oke inderdaad. ik weet al wel welke mods ik op de auto wil hebben als ik mijn wederhelft zo gek krijg (dat is wel een nadeel van een nieuwe auto hoor moet je heel voorzichtig mee zijn en zo, mijn polo boor je gewoon een gaatje in als het je uitkomt en plakt er wat aan of op, om nog maar niet te spreken van garantie e.d.)...
High UP! smurf blauw
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die diffusor is echt heel gaaf!
Ik kwam net nog deze uitbouw tegen ik vind het altijd knap en tof dat er zoveel werk in gaat. Echter qua voorzijde mooi is anders (mijn mening dan he..) enne koeling?
CSR voor bumper lip, en csr sideskirts
Voomeran Sideskirts
Deze auto heeft ook csr sideskirts
CSR voor bumper lip, en csr sideskirts
Voomeran Sideskirts
Deze auto heeft ook csr sideskirts
High UP! smurf blauw
ook een auto met de Lester bodykit gevonden ( die wie ik er op zou zetten, ik zou alleen de volkswagen sport achterspoiler nemen, en de diffuser is nog een beetje twijfelachtig)
in het blauw zou het er mogelijk zo uitzien
in het blauw zou het er mogelijk zo uitzien
High UP! smurf blauw
-
- Donateur member
zag op marktplaats deze up staan met het up gt bodykit zoals hij werd tentoongesteld op de beurs van frankfurt in 2011
weet iemand waar deze bumper te krijgen is?
weet iemand waar deze bumper te krijgen is?
volkswagen high up black edition full options
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
- Up-Jury
- Donateur member
's nachts bij Auto bedrijf Otten
Ik ben die bumper nog niet tegen gekomen op het net.
Ik ben die bumper nog niet tegen gekomen op het net.
Dat komt omdat deze bumper alleen is gemaakt voor het studiemodel van de up!GT. En laat deze bumper nou net op die auto zitten...
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
nog een voorbeeld van de CSR body kit. (met verlaging is de kit wel echt laag..)
verlaagt...
Volkswagen achter spoiler meer details (op ebay kun je hem al voor 250euro gespoten kopen moet je hem alleen zelf monteren..)
achterlichten hier er toch ook maar bij zetten met dank aan onze sponsors
verlaagt...
Volkswagen achter spoiler meer details (op ebay kun je hem al voor 250euro gespoten kopen moet je hem alleen zelf monteren..)
achterlichten hier er toch ook maar bij zetten met dank aan onze sponsors
High UP! smurf blauw
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
De achterlichten zijn echt heel cool!
Ja prachtig... ik wil ze ook hebben!
Nu nog wachten wanneer de custom koplampen voor de UP eindelijk eens gaan uitkomen. Beetje xenon met LED zou wel leuk zijn
Nu nog wachten wanneer de custom koplampen voor de UP eindelijk eens gaan uitkomen. Beetje xenon met LED zou wel leuk zijn
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Waar ken ik die dingen kopen dan?? Van Udenhout heeft nog steeds geen prijs
Alle Autostyle dealers
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Ja hoor goed bedacht. Volgens mij vind bijna iedereen de Skoda citigo montecarlo diffuster mooi, dus waarom niet gewoon een citigo achterbumper op de up zetten met de montecarlo diffuser, en waarom ook niet gelijk een dubbele pijp er onder ??? alleen nog citigo achterlichten.... jammer dat net niet.
Of toch gewoon een goude...
Of toch gewoon een goude...
High UP! smurf blauw
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Cool!